آنر وي 40 احتمالا به تراشه Kirin 9000 مجهز نخواهد بود

سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
بر اساس شايعات، آنر وي 40 با تراشه ديمنسيتي +۱۰۰۰ راهي بازار مي‌شود.
تبليغات

ازآنجايي‌كه هواوي برند آنر را فروخت، به ‌انديشه متخصصين مي‌رسد ديگر موبايل‌هاي آنر با تراشه Kirin راهي بازار نمي‌شوند. بر اساس اطلاعاتي كه توسط Digital Chat Station منتشر شده است موبايل آنر وي 40 از تراشه Kirin 9000 استفاده نمي‌كند.

مقاله‌هاي مرتبط:

موبايل‌هاي آنر وي 30 و وي 30 پرو با تراشه Kirin 990 راهي بازار شدند؛ تراشه‌اي كه يكي از محصولات پرچم‌دار سال ۲۰۱۹ به‌حساب مي‌آمد. خيلي دوست داشتيم روي آنر وي 40 هم تراشه Kirin جديد را مشاهده مي‌كرديم؛ اما اين اتفاق رخ نخواهد داد. شركت هواوي به دليل تحريم‌هاي آمريكا با اشكالات جدي در حوزه توليد تراشه مواجه شده است و خيلي از شركت‌ها با هواوي همكاري نمي‌كنند. اين اشكال باعث شد ميت ۴۰  هواوي به تعداد محدودي توليد و راهي بازار شود. به انديشه متخصصين مي‌رسد اين تحريم‌ها و اشكالات هواوي در حوزه توليد تراشه باعث خواهد شد آنر وي ۴۰ با تراشه Kirin 9000 راهي بازار نشود.

در بخش ديگري از شايعات به اين موضوع اشاره شده است كه وي ۴۰ با تراشه ديمنسيتي ۱۰۰۰ پلاس راهي بازار مي‌شود. موبايل آنر وي ۴۰ قرار است در اواسط ماه دسامبر معرفي شود. گفته شده است اين موبايل با سيستم‌عامل Harmony راهي بازار مي‌شود. هنوز مشخص نيست آيا جدا شدن آنر از هواوي روي قسمت نرم‌افزاري محصولات اين برند هم تأثير مي‌گذارد يا خير؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات