تصاوير ماژول دوربين شيائومي مي ۱۱ و مي ۱۱ پرو فاش شد

سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تصاوير و گزارش‌هاي منتشرشده، از بازطراحي ماژول دوربين شيائومي مي‌ ۱۱ و شيائومي مي ۱۱ پرو و باتري دوگانه‌ي آن‌ها حكايت دارند.
تبليغات

با نزديك ‌شدن به سال نوي ميلادي و معرفي پردازنده‌ي اسنپدراگون 888، تنور شايعات درباره‌ي عرضه‌ي انبوهي از محصولات جديد، از جمله شيائومي مي ۱۱ جديد شده است. مدتي است كه شايعاتي در مورد بازطراحي ماژول دوربين پرچم‌دار بعدي شيائومي در سطح اينترنت منتشر مي‌شود و همگي آن‌ها به ‌صورتي كاملا يكسان از طراحي عجيب اين موبايل حكايت دارند. حال گزارش‌هاي اخير بر اين موضوع مُهر تأييد مي‌زنند.

بر اساس گزارش‌هاي منتشرشده، شيائومي قصد دارد پرچم‌دار بعدي خود را در نيمه‌ي نخست سال آينده‌ي ميلادي و طبق روال معمول، ابتدا در چين و بعد در بازار جهاني عرضه كند. اين‌طور كه به انديشه متخصصين مي‌رسد، شيائومي براي قدرت بخشيدن به قابليت‌هاي تصويربرداري از يك ماژول دوگانه به همراه يك حسگر جديد (احتمالا TOF) در نسخه‌ي استاندارد مي ۱۱ استفاده كرده است و مدل قدرتمندتر با نام احتمالي مي ۱۱ پرو (Mi 11 Pro)، به يك ماژول بزرگ مستطيلي متشكل از چهار دوربين مجهز خواهد بود.

مرجع متخصصين ايران طراحي پشتي شيائومي مي ۱۱ پرو / Xiaomi Mi 11 Pro

اطلاعات منتشرشده شامل گواهي ديجيتال 3C است كه ظرفيت باتري موبايل هاي جديد شيائومي را مشخص مي‌كند. بر اساس گواهي يادشده، مي ۱۱ و مي ۱۱ پرو براي تأمين انرژي مورد نياز از باتري‌ دوگانه به ترتيب ۲۳۹۰ و ۲۴۸۵ ميلي‌آمپر ساعت بهره مي‌گيرند. دليل استفاده از دو سلول جداگانه‌ي باتري اين است كه در هنگام شارژ سريع، فشار كمتري به آن وارد و طبيعتا به كاهش دماي باتري و دستگاه منجر شود.

مرجع متخصصين ايران طراحي پشتي شيائومي مي ۱۱ / Xiaomi Mi 11

طبق شايعات قبلي، انتظار مي‌رود شيائومي مي ۱۱ و مي ۱۱ پرو در نيمه‌ي نخست سال آينده‌ي ميلادي با صفحه‌نمايش ۱۲۰ هرتز، پردازنده‌ي اسنپدراگون 888، دوربين سلفي ۲۰ مگاپيكسل، حافظه‌ي رم از نوع LPDDR5، حافظه‌ي UFS 3.1 و به ترتيب ارزش ۳۹۹۹ يوان (۶۱۰ دلار) و ۵۲۹۹ يوان (۸۰۸ دلار) به بازار عرضه شوند؛ البته ارزش‌هاي يادشده مربوط به بازار چين و معادل دلاري آن‌ها است و ممكن است ارزش جهاني آن‌ها بيشتر باشد.

انديشه متخصصينات شما متخصصان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران درباره‌ي طراحي احتمالي مي ۱۱ و مي ۱۱ پرو شيائومي چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات