تصاوير واقعي گلكسي اس ۲۱ پلاس را ببينيد

چهارشنبه ۱۰ دي ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در ادامه افشاي اطلاعات درباره‌ي سري گلكسي اس ۲۱ سامسونگ، روز گذشته تصاوير واقعي گلكسي اس ۲۱ پلاس فاش شد.
تبليغات

ديگر چيزي نيست كه از سري گلكسي‌ S21 ندانيم. اين موبايل‌هاي در سه مدل ساخته مي‌شوند و به‌زودي راهي بازار خواهند شد. روز گذشته تصاوير واقعي گلكسي اس ۲۱ پلاس در Gsmarena منتشر شد كه نشان مي‌دهد فردي آن را در اختيار دارد و به‌راحتي از آن استفاده مي‌كند. اين تصاوير مربوط به مدل بنفش‌رنگ اين موبايل مي‌شود.

مرجع متخصصين ايران گلكسي اس ۲۱ پلاس

سري گلكسي اس ۲۱ قرار است در تاريخ ۱۴ ژانويه سال ۲۰۲۱ رسما معرفي شوند. اين موبايل‌ها در اكثر كشورها با تراشه اگزينوس ۲۱۰۰ راهي بازار مي‌شود و تنها در آمريكا و كره جنوبي به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ مجهز مي‌‌شوند. گلكسي اس ۲۱ و گلكسي اس ۲۱ پلاس صفحه‌نمايش ۶٫۲ اينچ و ۶٫۷ اينچي  AMOLED با وضوح +FullHD و نرخ نوسازي ۱۲۰ هرتز و باتري ۴۰۰۰ و ۴۸۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي دارند. يك حسگر ۱۲ مگاپيكسلي با ديافراگم f/1.8، يك حسگر اولتراوايد ۱۲ مگاپيكسلي با ديافراگم f/2.2 و يك حسگر ۶۴ مگاپيكسلي تله‌فوتو با ديافراگم f/2.0 براي اين موبايل‌ها در انديشه متخصصين گرفته شده است. اين گلكسي اس ۲۱ و گلكسي اس ۲۱ پلاس ۸ گيگابايت رم خواهند داشت.

مرجع متخصصين ايران گلكسي اس ۲۱ پلاس بنفش

گلكسي S21 اولترا صفحه نمايشي از نوع Dynamic AMOLED در اندازه ۶٫۸ اينچ با نرخ نوسازي ۱۲۰ هرتز دارد. اين صفحه‌نمايش از وضوح تصوير +QHD برخوردار است. بر اساس اطلاعات منتشرشده، اين مدل باتري ۵۰۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي دارد و از نسل دوم دوربين‌هاي ۱۰۸ مگاپيكسلي سامسونگ به‌عنوان دوربين اصلي استفاده مي‌كند. دو دوربين تله‌فوتو ۱۰ مگاپيكسلي هم براي گلكسي اس ۲۱ اولترا در انديشه متخصصين گرفته شده است و از S Pen همراهي مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران قاب پشت گلكسي اس ۲۱ پلاس
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات