شيائومي روي تعداد زيادي موبايل تاشدني كار مي‌كند

يك‌شنبه ۱۴ دي ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
انتظار مي‌رود در سال ۲۰۲۱ شركت‌هاي بيشتري موبايل تاشدني راهي بازار كنند. شيائومي يكي از اين شركت‌ها است كه احتمالا سه موبايل تاشدني خواهد ساخت.
تبليغات

به گزارش MSPoweruser، بر اساس تحليل‌هاي راس يانگ (از فعالان حوزه موبايل) شيائومي در حال ساخت سه موبايل تاشدني است كه در سال ۲۰۲۱ راهي بازار خواهند شد. گفته شده است اين سه موبايل با ساختار متفاوت راهي بازار مي‌شوند؛ يكي از آن‌ها به بيرون و ديگري به داخل تا مي‌شود و موبايل سوم ساختار صدفي دارد.

وب‌سايت LetsGoDigital اخيرا به پتنت‌هايي دسترسي پيدا كرده است كه به طراحي هفت موبايل تاشدني اشاره مي‌كنند. انتظار مي‌رود حداقل چند مورد از اين پتنت‌ها اجرايي شوند.

دو عدد از اين طرح‌ها به‌صورت صدفي هستند و به موتو ريزر و گلكسي زد فليپ شباهت دارند. يكي طراحي ساده‌تري دارد و از يك صفحه‌نمايش خارجي بهره مي‌برد كه باعث مي‌شود شبيه گلكسي زد فليپ و ريزر باشد. انتظار مي‌رود اين موبايل دوربين جلو نداشته باشد و دوربين پشت كه در حالت‌هاي مختلف قرار مي‌گيرد، نقش دوربين جلو را هم ايفا مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران پتنت موبايل تاشدني شيائومي

 در طرح دوم، دوربين بزرگ و فلاش در بدنه‌ ضخيم‌تري قرار گرفته‌اند. اين مدل صفحه‌نمايش بسيار بزرگي دارد.

مرجع متخصصين ايران پتنت موبايل تاشدني شركت شيائومي
مرجع متخصصين ايران موبايل تاشدني شيائومي

شيائومي چند پتنت ديگر هم ثبت كرده است كه شباهت زيادي به سري گلكسي زد فولد دارند. برخي از اين طرح‌ها يك صفحه‌نمايش خارجي دارند، در برخي ديگر صفحه‌نمايش كلا موبايل را در بر گرفته است و در تعدادي، صفحه‌نمايش جدا از پنل است.

مرجع متخصصين ايران موبايل تاشدني شيائومي

 در اين طرح‌ها اندازه و تعداد دوربين‌ها هم متفاوت است. يكي از اين موبايل‌ها دوربين اصلي بزرگي دارد و هيچ‌كدام آن‌ها از دوربين جلو برخوردار نيستند.

هنوز مشخص نيست كدام مورد به‌عنوان طرح نهايي انتخاب مي‌شود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات