ال‌جي فعلا به فكر خارج‌شدن از حوزه ساخت موبايل نيست

شنبه ۲۷ دي ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ال‌جي گزارش‌هاي منتشرشده درباره خروج اين شركت از حوزه ساخت موبايل را رد كرد.
تبليغات

بخش موبايل شركت ال‌جي سال‌ها است كه با ضرر مواجه شده است و درحالي‌كه محصولات خوبي هم توليد مي‌كند، نمي‌تواند انديشه متخصصين مردم را به‌خود جلب كند. درواقع، موبايل‌هاي ال‌جي در نگاه عموم مردم جايگاه مناسبي ندارند؛ به‌همين‌دليل، خيلي‌ها فكر كنند ال‌جي كم‌كم فعاليت در حوزه موبايل را متوقف مي‌كند.

به‌گزارش وب‌سايت AndroidCentral به‌نقل از جديدترين گزارش وب‌سايت كره‌اي The Elec‌، كسب‌وكار موبايل شركت ال‌جي همچنان روزهاي سختي را پشت‌سر مي‌گذارد و همچنان ضرر مي‌دهد؛ اما در بخشي از اين گزارش گفته شده بود ال‌جي قصد دارد كسب‌وكار موبايلش را بفروشد؛ حتي زمان اين اقدام ۲۶ ژانويه ذكر شده بود.

شركت ال‌جي به گزارش منتشر‌شده واكنش نشان داده و اعلام كرده است اين گزارش اصلا درست نيست و بيشتر شبيه شايعه و حدس‌و‌گمان است. با‌اين‌حساب، ال‌جي به فكر فروش بخش موبايل خود نيست و همچنان به فعاليتش ادامه مي‌دهد و حتي قصد دارد سهم بازار بيشتري هم كسب كند. اين شركت كره‌اي با ساخت محصولاتي مانند ولوت مي‌خواهد با محصولات ساير شركت‌ها رقابت كند. بد نيست به اين موضوع هم اشاره كنيم كه ال‌جي در نمايشگاه CES 2021 موبايل رول‌شدني‌اش را رونمايي كرد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات