ال ‌جي احتمالا اندرويد ۱۱ را تا آخر سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد كرد

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
به انديشه متخصصين مي‌رسد انتشار اندرويد ۱۱ براي بسياري از موبايل‌هاي ال‌جي از جمله ولوت، وينگ و كي ۵۲ تا آخر سال ۲۰۲۱ به تأخير افتاده است.
تبليغات

وب‌سايت ال‌جي آلمان به نقشه راه عرضه اندرويد ۱۱ براي موبايل‌‌هاي اين شركت در كشورهاي اروپايي اشاره شده است كه اصلا هيجان‌انگيز نيست و احتمالا بسياري از متخصصان را نااميد مي‌كند.

انتظار مي‌رفت ال‌جي ولوت 5G و ساير موبايل‌هاي اين شركت اندرويد ۱۱ را دريافت كنند؛ اما به انديشه متخصصين مي‌رسد اين اتفاق به اين زودي رخ نمي‌دهد و متخصصان آلماني بايد تا آخر سال ۲۰۲۱ صبر كنند.

موضوع جالب اين است كه اگر گوگل تغييري در زمان‌بندي انتشار اندرويد ۱۱ ايجاد نكند، اندرويد ۱۲ هم‌زمان با آن معرفي خواهد شد.

البته اين اطلاعات تنها در وب‌سايت ال‌جي آلمان منتشر شده است و به گزارش ورج، احتمال دارد زمان‌بندي عرضه اندرويد ۱۱ در كشورهاي مختلف متفاوت باشد و شايد ال‌جي موبايل‌هاي بيشتري را به اندرويد ۱۱ به‌روزرساني كند. اين احتمال هم وجود دارد كه توسعه اندرويد ۱۱ براي موبايل‌هاي ال‌جي بيشتر از زمان معمول طول مي‌كشد.

مرجع متخصصين ايران اندرويد ۱۱ براي موبايل هاي ال جي

به‌روزرساني آهسته موبايل‌هاي اندرويدي به نسخه جديد اين سيستم‌عامل، اشكال جديدي نيست. البته كسب‌و‌كار موبايل ال‌جي در طول سال‌هاي گذشته با اشكالات زيادي مواجه بوده است و حتي گزارش شده كه اين شركت قصد خروج از كسب‌و‌كار موبايل دارد؛ اما ال‌جي اين خبر را رد كرده است.

ال‌جي شايعه‌ي متوقف شدن روند توسعه LG Rollable را هم رد كرده است؛ اما مشخص نيست اين موبايل كي راهي بازار مي‌شود. به انديشه متخصصين مي‌رسد پس از سال ۲۰۲۱ بايد منتظر عرضه اين موبايل باشيم.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات