شايعه: موبايل آنر با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ اوايل تيرماه معرفي خواهد شد

سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
براساس شايعات، آنر مدل بعدي سري مجيك را در اوايل تيرماه با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ راهي بازار خواهد كرد.
تبليغات

پس از جدايي آنر از هواوي، اين شركت به‌صورت مستقل و دور از هرگونه مسائل سياسي به توليد موبايل‌ هوشمند ادامه مي‌دهد. طبق شايعات، محصول بعدي اين شركت يك موبايل پرچم‌دار خواهد بود كه از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده مي‌كند. به گزارش جي‌اس‌ام‌آرنا، اين موبايل پرچم‌دار اوايل تيرماه معرفي خواهد شد و به‌احتمال زياد عضوي از سري مجيك آنر است.

آنر وي ۴۰ را در اوايل ژانويه معرفي شد؛ اما ساخت آن زماني شروع شده بود كه هواوي روي فعاليت‌‌هاي آنر نظارت داشت كه به همين دليل، از ديمنسيتي +۱۰۰۰ در وي ۴۰ استفاده شده است كه چندان تراشه قدرتمندي نيست.

تحليلگران به دو دليل اصلي براي زودتر عرضه نشدن موبايل پرچم‌دار آنر اشاره مي‌كنند. دليل اول اين است بايد تغييراتي در طراحي داخلي موبايل‌هاي آنر به وجود مي‌آمد تا بتوان از تراشه اسنپدراگون روي اين محصولات استفاده كرد.

دليل دوم اشكالات به‌وجودآمده در زمينه توليد تراشه، مخصوصا اسنپدراگون ۸۸۸ است. در حال حاضر درخواست براي استفاده از اين تراشه بسيار زياد است و كوالكام نمي‌تواند به اين نياز پاسخ بدهد.

آنر در دوران كمبود تراشه ضربه بزرگي خورد و به همين دليل تصميم گرفت موبايل پرچم‌دار خود را در نيمه دوم سال ۲۰۲۱ راهي بازار كند كه شرايط اندكي بهبود يافته باشد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات