تصاوير رندرشده جديدي از گلكسي تب اس ۷ لايت با رنگ صورتي فاش شد

پنج‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
گفته مي‌شود سامسونگ به‌زودي گلكسي تب اس ۷ لايت را رونمايي خواهد كرد. تصاوير افشاشده ما را با جزئيات طراحي اين محصول بيشتر آشنا مي‌كند.
تبليغات

به‌گزارش GSMArena، سامسونگ به‌زودي تبلت مقرون‌به‌صرفه گلكسي تب اس ۷ لايت را در سه نوع مجهز به شبكه‌هاي ارتباطي واي‌فاي و 4G و 5G رونمايي و عرضه خواهد كرد. ماه گذشته، رندرهاي فاش‌شده مدل 5G را در رنگ مشكي نشان مي‌دادند؛ اما اكنون چند تصوير ديگر رسانه‌اي شده است كه اين تبلت را در رنگ صورتي به‌همراه قلم S-Pen و كيس جزوه رايگاني با رنگ مشابه بدنه‌ي تبلت نمايان مي‌كند.

شواهد حاكي از آن است كه شركت كره‌اي دو محل نگه‌داري قلم هوشمند را در كيس محافظ دستگاه تعبيه كرده است كه از قرار معلوم، يكي در داخل و ديگري در نزديكي آرايه‌ي دوربين دوگانه قرارداد. همچنين، مي‌توانيد كليد پاور و ميزان صدا را در فريم سمت راست و درگاه USB-C و بلندگوي را در پايين دستگاه مشاهده كنيد. در حاشيه سمت راست نيز، دوربين سلفي وجود دارد.

مرجع متخصصين ايران تصوير افشاشده از گلكسي تب اس ۷ لايت
مرجع متخصصين ايران تصوير افشاشده از گلكسي تب اس ۷ لايت
مرجع متخصصين ايران تصوير افشاشده از گلكسي تب اس ۷ لايت
مرجع متخصصين ايران تصوير افشاشده از رنگ‌بندي گلكسي تب اس ۷ لايت

گفتني است كه گلكسي تب اس ۷ لايت فقط در رنگ‌هاي سياه و صورتي موجود نخواهد بود؛ زيرا يكي از تصاوير فاش‌شده نشان مي‌دهد كه اين تبلت در كل پنج گزينه رنگي دارد.

اگرچه هنوز خبر رسمي از سامسونگ درباره‌ي اين محصول منتشر نشده است، رولاند كواندت، افشاگر نام‌آشنا، ادعا مي‌كند كه اين تبلت درواقع گلكسي تب اس ۷ پلاس لايت ناميده مي‌شود. دليل انتخاب چنين اسم عجيبي در هاله‌اي از ابهام قرار دارد؛ اما قطعا باتوجه‌به سوابق مشابه انتخاب چنين نامي دور از انتظار نخواهد بود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات