آنر مجيك 3 احتمالا به دوربين پنج‌گانه مجهز خواهد بود

سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در فاصله كمتر از دو هفته مانده به معرفي سري آنر مجيك ۳، تصوير اين موبايل منتشر شده است كه چينش دايره‌اي دوربين اصلي پنج‌گانه‌ي آن را نشان مي‌دهد.
تبليغات

آنر دو هفته ديگر از پرچم‌دارهاي بعدي خود، يعني سري آنر مجيك ۳ رونمايي خواهد كرد؛ اما تابه‌حال اطلاعات اندكي از اين سري به بيرون درز كرده است. اين شركت چندي پيش دعوت‌نامه رويداد معرفي آنر مجيك ۳ و ۳ پرو را منتشر كرد كه در تصوير مربوط به آن، نماي حسگر دوربين اين محصول مشخص بود. اخيرا Rodent950@ كه سابقه خوبي در افشا كردن اطلاعات برندهاي هواوي و آنر دارد، تصوير ديگري از آنر مجيك ۳ منتشر كرده كه در آن طراحي پنل‌هاي پشت و جلوي موبايل به‌خوبي مشخص است.

مرجع متخصصين ايران تصوير افشا شده از آنر مجيك ۳

اولين نكته‌اي كه در اين تصوير جلب توجه مي‌كند، چينش دوربين اصلي آن است كه به‌صورت يك ماژول دايره‌اي طراحي شده و چهار حسگر دوربين در اطراف حسگر اصلي آن قرار گرفته‌اند. در گوشه سمت چپ بالاي پنل جلو، يك شيار بيضي‌شكل براي دوربين سلفي قرار گرفته كه حداقل دو حسگر را در خود جاي داده است. دكمه‌هاي فيزيكي صدا و پاور در حاشيه كناري سمت راست موبايل جاي گرفته‌اند. به انديشه متخصصين مي‌رسد در طراحي اين موبايل از هواوي ميت ۴۰ الهام زيادي گرفته شده و اين موضوع به‌ويژه در ماژول دوربين اصلي مشهود است.

از سوي ديگر، آنر تيزري از اين موبايل به نمايش گذاشته است كه به هوش مصنوعي به‌كاررفته در آن اشاره دارد. اطلاعات زيادي در مورد اين تكنولوژي داده نشده است؛ اما به انديشه متخصصين مي‌رسد در زمينه سيستم دوربين، باتري و ساير بخش‌هاي موبايل تأثيرگذار باشد.

انديشه متخصصين شما در مورد دوربين پنج‌گانه آنر مجيك ۳ و طراحي كلي آن چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات