بهين پلاس

چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي داشته و اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران هيچ مسئوليتي را در رابطه با آن نمي‌پذيرد
امروزه زندگي انسان‌ها با موبايل‌هاي همراه‌شان گره خورده است و با سريع‌تر شدن پردازنده‌ها، بزرگتر شدن صفحه نمايشگرها و افزايش استفاده از برنامه و مولتي مدياها، دسترسي پيوسته و بي‌وقفه به برق نوعي الزام محسوب مي‌شود. از اين رو، ابزار جديدي به نام پاوربانك يا شارژر همراه عرضه شده  و در مدل‌هاي متنوع در بازار موجود است.
تبليغات

 اين تنوع محصول تا حدي كار را براي متخصص اشكال مي‌كند و اين سوال ايجاد مي شود كه در هنگام خريد پاوربانك به چه مواردي بايد توجه شود و چه آپشن‌هايي از اهميت بيشتري برخوردار هستند. يكي از موارد مهمي كه در هنگام خريد پاوربانك بايد به آن دقت كرد اين است كه آيا پاوربانك انتخابي ما به موبايل آسيب مي‌رساند يا بالعكس علاوه بر شارژ كردن موبايل مراقب باتري آن نيز خواهد بود؟ در واقع تفاوت يك پاوربانك خوب با بد چيست؟ آيا پاوربانك انتخاب شده هوشمند است يا خير؟!

مرجع متخصصين ايران پاوربانك هوشمند

به چه پاوربانكي هوشمند گفته مي شود؟!

پاوربانك هوشمند، پاوربانكي است با قابليت فيت شارژ  (Fit charge )

پاوربانك هوشمند ولتاژ دستگاه را مي‌سنجد تا ميزان ولتاژ ورودي متناسب با دستگاه شما باشد. به پشتوانه اين تكنولوژي  (Fit charge ) دستگاه شما به هيچ عنوان آسيب نمي‌بيند.

همچنين ما به پاوربانكي نياز داريم كه جريان الكتريسيته را زماني كه شارژ باتري كامل شد، قطع كند. براي اينكه شارژ بيش از حد حتما ‏عمر باتري پاوربانك و باتري دستگاه در حال شارژ را كوتاه مي‌كند‎.‎

پاوربانك هوشمند جريان الكتريسيته را به طور ثابت و بدون افت يا افزايش ولتاژ به دستگاه در حال شارژ مي‌رساند. اغلب پاوربانك‌هاي موجود در بازار زماني كه شارژشان به حداقل مي‌رسد، دچار افت جريان مي‌شوند كه اين موضوع مي‌تواند مضر باشد.

مرجع متخصصين ايران پاوربانك هوشمند

پاوربانك هوشمند روموس Romoss

كمپاني روموس يكي از پرچم داران در زمينه توليد پاوربانك‌هاي هوشمند در جهان است و به عنوان يكي از بزرگترين توليدكننده‌هاي ‏پاوربانك هوشمند با قابليت فيت شارژ داراي شهرت جهاني بوده و در بيش از 40 كشور دنيا از جمله ايران داراي شبكه توزيع است.‏

روموس در توليد محصولات خود، نوآوري‌هاي مستمر، جديدترين تكنولوژي ها ( ‏همچون قابليت فيت شارژ و بكارگيري سلول باتري سامسونگ)، كيفيت بالا و خدمات بسيار عالي را سرلوحه كار خود قرار داده است.

شركت بهين تكنولوژي هم اكنون به عنوان نماينده رسمي و انحصاري پرفروش‌ترين مدل‌هاي روموس، اقدام به عرضه پاوربانك هاي هوشمند اين كمپاني با گارانتي معتبر بهين كرده است.

مرجع متخصصين ايران پاوربانك هوشمند

از ديگر مزاياي پاوربانك‌هاي هوشمند روموس ميزان انطباق‌پذيري بالاي آن با انواع دستگاه‌هاي ديجيتالي از قبيل لپ‌تاپ، موبايل‌هاي هوشمند، mp3player، دوربين عكاسي و ساير دستگاه‌ها است، كه اين امر نشان دهنده طيف وسيعي از مدل‌هاي پاور بانك روموس با ظواهر و ولتاژهاي مختلف است. از اين رو متخصص قدرت انتخاب بيشتري در انتخاب پاوربانك مورد انديشه متخصصين خود دارد.

مرجع متخصصين ايران پاور بانك هوشمند

از ديگر قابليت‌هاي پاوربانك‌هاي روموس مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • Samsung SDI: در سري Sailingروموس، از سلول باتري‌هاي سامسونگ استفاده شده است.
  • eUSB: اختراع منحصر به فرد روموس كه امكان شارژ لپ تاپ را نيز فراهم مي‌كند.
  • Dual Output: قابليت شارژ ۲ دستگاه به طور همزمان.
  • Sync Charge-Discharge: در حالي كه خودپاوربانك شارژ مي‌شود، مي‌توان دستگاهي را از طريق آن شارژ كرد.
  • Fast Charging: سرعت شارژ بسيار بالا.

براي خريد پاوربانك‌هاي هوشمند روموس و يا كسب اطلاعات بيشتر به سايت بهين پلاس مراجعه كنيد.

پايان رپورتاژ آگهي/.

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي داشته و اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران هيچ مسئوليتي را در رابطه با آن نمي‌پذيرد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات