چگونه از باتري تجهيزات الكترونيك خود در برابر شارژ طولاني مدت محافظت كنيم؟

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
باتري‌ از مهم‌ترين قطعات تجهيزات الكترونيكي به‌شمار مي‌رود كه عمر اين محصولات و بازدهي صحيح قطعات ديگر به سلامت آنها بستگي دارد.
تبليغات

 بدون شك براي شما هم پيش آمده كه موبايل خود را به شارژ بزنيد و بخوابيد يا فراموش كنيد كه شارژرتان را از برق بكشيد؛ اما خبر نداريد كه چه اتفاقي براي باتري موبايل‌تان مي‌افتد! در اين شرايط دستگاه شما به اصطلاح Over Charge يا بيش از حد در سيكل شارژ قرار گرفته و آسيب مي‌بيند و شما را با اشكالاتي همچون باد كردن باتري، كم شدن محسوس نگهداري شارژ و حتي انفجار آن در محصولات بي‌كيفيت‌تر مواجه مي‌كند.

 براي اين اشكال چه راه حلي وجود دارد؟

مرجع متخصصين ايران هاردون

شركت‌ هادرون توان براي محافظت از وسايل برقي مثل موبايل، لپ‌تاپ، تبلت و لوازم صوتي تصويري، جاروهاي شارژي، بي‌سيم‌ها، لوازم پزشكي و ... ، محافظ هوشمند هادرون P101 را طراحي و توليد كرده است. مطمئنا كنجكاو شده‌ايد كه اين محافظ هوشمند چگونه از وسايل شما محافظت مي‌كند! بايد بگوييم كه شركت هادرون توان با طراحي فوق‌العاده تايمر سه‌زمانه درصدد است اين اطمينان براي شما حاصل شود تا با خيال راحت وسايل برقي خود را شارژ كنيد؛ حتي ديگر نيازي نيست كه نگران چراغ‌هاي روشنايي منزل يا محل كار خود باشيد؛ چون مي‌توانيد با تنظيم تايمر، در ساعت معيني از شب آن‌ها را به صورت اتوماتيك خاموش كنيد و با اين كار مي‌توانيد با خاموش كردن وسايلي همچون چراغ، مودم، گيرنده‌هاي ديجيتال، كامپيوتر و غيره در مواقع غير ضروري در مصرف برق صرفه‌جويي كنيد.

شركت هادرون توان، محافظ هوشمند P101 را در رنگ‌هاي مشكي، آبي، صورتي، زرد و سفيد براي متخصصان خوش سليقه‌اش در انديشه متخصصين گرفته است.

استفاده از اين دستگاه بسيار ساده است؛ كافي است كليد SET كه در كنار دستگاه قرار دارد را فشار دهيد و تايمر را روي زمان‌هاي ۱:۳۰، ۲:۳۰ يا ۵:۰۰ تنظيم كنيد يا چند ثانيه كليد SET را نگه داريد تا تايمر غيرفعال شود.

مرجع متخصصين ايران هاردون

ورودي دو شاخه محافظ هوشمند P101 از نوع يونيورسال است؛ يعني هر نوع سوكت برقي استاندارد در دنيا را مي‌توانيد به آن وصل كنيد. نكته‌ي جالب ديگر درباره‌ي محافظ P101 اين است كه اگر يك چند راهي را به آن وصل كنيد، مي‌توانيد از چند دستگاه به طور همزمان در برابر نوسانات و اشكالات برقي محافظت كنيد؛ پس ديگر نگران سوختن وسايل برقي‌تان به دليل برق ناسالم نباشيد؛ چراكه اين محافظ در كمتر از 15هزارم ثانيه واكنش نشان داده و علاوه بر ولتاژ، فركانس برق ورودي شما را ۵۰۰۰ بار در ثانيه اندازه‌گيري كرده و توان تحمل ولتاژ تا برق دو فاز (۳۸۰ ولت) را دارد!

لازم به ذكر است كه شركت هادرون توان به دليل كيفيت بالاي توليد اين محصول توانسته گارانتي ۳ ساله تعويض براي اين محصول در انديشه متخصصين بگيرد.

براي خريد اين محصول با تخفيف ويژه هم اكنون به فروشگاه اينترنتي نگين خاورميانه مراجعه كنيد.

 پايان رپورتاژ آگهي/.

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران هيچ مسئوليتي در رابطه با آن نمي‌پذيرد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات