اجي مجي بهترين راهكار يادگيري دروس ابتدايي با انيميشن

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
يادگيري دروس ابتدايي از اهميت بالايي برخوردار است زيرا در اين مقطع الفباي يادگيري به دانش آموز ياد داده خواهد شد و ريشه و بنيه يادگيري نيز در اين مرحله شكل خواهد گرفت.
تبليغات

تا چندين سال قبل تمركز اصلي يادگيري روي مقاطع دبيرستان و كنكور بود اما در پايه هاي بالاتر با مطالعه وضعيت دانش آموزان متوجه ضعف آن‌ها در مفاهيم خواهيم شد كه ريشه دارد در يادگيري مقاطع پايين‌تر حتي مقطع ابتدايي و اينجا به يك نكته بسيار پر اهميت خواهيم رسيد كه فردي كه از ابتدا يادگيري خوبي به وي تزريق نشود اثرات آن را تا مقاطع بسيار بالاتر مشاهده خواهيم كرد. اما پيدا كردن منبع خوب هم به خودي خود كار دشواري است و از طرفي وجود كرونا و تبديل شدن يادگيري به مجازي ضربه عظيمي به يادگيري وارد كرده است. اما در يك گزارش خبري به سراغ معرفي اجي مجي خواهيم رفت كه تمامي دغدغه هاي والدين در مورد يادگيري خوب را حل كرده است.

مؤسسه اجي مجي در سال ۹۹ تأسيس شد و جمعي از برترين اساتيد گرد هم آمده اند كه همگي داراي راخبار تخصصيه خاص خود هستند و براي اولين‌بار تلفيقي از يادگيري و تكنولوژي را در مقطع ابتدايي ارائه داده‌اند؛ يادگيريي كه هم والدين و هم دانش آموزان همواره آرزوي آن را داشتند و با كمك آن بهترين نتيجه را مي‌توان از دانش آموزان ابتدايي دريافت كرد. امروز قرار است به‌صورت كامل مؤسسه اجي مجي و ويژگي‌هاي اين مؤسسه را توضيح دهيم و در انتها نيز سورپرايز اين مؤسسه براي دانش آموزان ابتدايي و نحوه تهيه آن را نيز دراختيار شما قرار خواهيم داد پس تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.

معرفي كامل مؤسسه اجي مجي و سبك يادگيريي اين مجموعه

مؤسسه اجي مجي از زمان رونمايي تاكنون توانسته است محبوبيت فراواني را ميان دانش آموزان ابتدايي كسب كند. مهم‌ترين ويژگي اين مجموعه استفاده از انيميشن و داستان سرايي در يادگيري است. يعني دانش آموز فيلم‌هاي اين مجموعه هنگام يادگيري حسي را دريافت خواهد كرد كه زمان كارتون ديدن دارد. اين موضوع به‌خصوص در دانش آموزان نسل جديد به‌شدت تأثير گذار است زيرا ارتباط خوبي با يادگيري ندارند و چنين يادگيريي مي‌تواند براي مطالعه ايجاد انگيزه نيز باشد.  داستان سرايي و شعر گويي نيز كمك مي‌كند تا دانش آموز بدون نياز به حفظ كردن بتواند مفاهيم را ياد بگيرد. البته  نتيجه يادگيري بدون حفظ كردن هم تأخير در فراموشي است و از طرفي چون مطالب به‌صورت انيميشيني و با تصوير يادگيري داده مي‌شود وارد نيمكره راست مغز مي‌شود كه ماندگاري مطالب در آن بيشتر از يادگيري عادي است.

اساتيد مؤسسه اجي مجي هم به نوبه خود راخبار تخصصيه بسيار درخشاني دارند كه در ادامه به‌صورت كامل مطالعه خواهيم كرد. اما سوالي كه ممكن است براي شما پيش بيايد نام اين مؤسسه است كه چه تعبيري براي آن وجود دارد؟ اجي و مجي نام دو عروسك است كه در تدريس هاي مؤسسه و دركنار اساتيد حضور دارند. اين دو عروسك علاوه بر اينكه بر جذابيت تدريس افزوده اند، نقش نماينده دانش آموزان را نيز دارند و جالب است بدانيد جدا از مباحثه يادگيري از اصول روانشناسي نيز استفاده شده است و هر نوع دانش آموزي از جمله درونگرا يا برونگرا مد انديشه متخصصين قرار داده شده است و سعي بر آن بوده كه با كمك اجي و مجي اين اشكال نيز حل شود و بتوانند بر هر نوع دانش آموزي تأثير بگذارند.

معلم هاي اجي مجي چه افرادي هستند؟

براي تدريس دروس اجي مجي از برترين اساتيد كشوري استفاده شده است. افرادي كه بهترين راخبار تخصصيه ممكن را دارند و حتي در سطح بين‌المللي نيز فعاليت دارند. انتخاب اساتيد نيز در هر پايه متفاوت است و به‌طور كلي اساتيد اجي مجي به دو دسته تقسيم شده‌اند. براي تدريس پايه اول ابتدايي تا چهارم ابتدايي از يك مدرس در هر پايه استفاده شده است. براي تدريس اول ابتدايي خانم مينا قجر، تدريس پايه دوم خانم نرجس نوربخش، تدريس پايه سوم خانم ريحانه رضايي، تدريس پايه چهارم خانم فرزانه صديقي حضور دارند. در تدريس پايه پنجم و ششم از چند مدرس استفاده شده است كه هر كدام تخصص فوق‌العاده اي دارند. خانم نيلوفر قهرماني مدرس رياضي پنجم و ششم ، خانم اكرم دمرچلي مدرس فارسي پنجم و ششم، خانم مريم احمد پور مدرس مطالعات اجتماعي و هديه هاي آسمان پنجم، خانم زهرا بلويند مدرس علوم پنجم، خانم احمدي مدرس علوم و مطالعات اجتماعي ششم هستند.

مرجع متخصصين ايران سايت اجي مجي

اما اينجا بد نيست به قسمتي از راخبار تخصصيه اساتيد اجي مجي نيز اشاره كنيم. خانم مينا قجر كه تدريس پايه اول اجي مجي را برعهده دارند علاوه بر  راخبار تخصصيه عالي و تاليف چندين جلد جزوه رايگان يادگيريي، مدرس پايه اول در مجموعه حرفه‌اي فاركيدز براي دانش آموزان مقيم خارج از كشور نيز هستند. خانم نرجس نوربخش علاوه بر مدرس يك روانشناس نيز هستند و تركيبي از اصول روانشناسي و يادگيري را دراختيار دانش آموزان قرار داده‌اند، خانم رضايي تقدير نامه پژوهشگر نمونه را دارند و علاوه بر آن مبتكر اتاق بازي مجازي ايران نيز هستند، خانم نيلوفر قهرماني مولف 8 جزوه رايگان يادگيريي پايه پنجم و ششم براي دروس علوم و رياضي هستند و علاوه بر آن در تمامي استان هاي كشور كارگاه هاي يادگيريي هستند و در مورد ساير اساتيد نيز اين راخبار تخصصيه ها صدق مي‌كند.

۲۰ درصد رايگان محتواهاي يادگيريي هر پايه، هديه اجي مجي به دانش آموزان

مؤسسه اجي مجي يك هديه ويژه نيز براي تمامي دانش آموزان خود دارد. در هر سطح و هر پايه اي كه باشيد مي‌توانيد بيست درصد از كل محتواهاي يادگيريي هر پايه را به‌رايگان دريافت كنيد. اين محتوا از تمامي دروس هر پايه اجي و مجي انتخاب شده است و در مدت زمان كوتاه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد و پيشرفت چشمگير دانش آموزان ابتدايي خود را در يادگيري و مطالعه مشاهده كنيد براي دريافت اين هديه ارزشمند كافي است همين الان پايه تحصيلي دانش آموز + نام و نام خانوادگي را به سامانه پيامكي اجي محي ۱۰۰۰۲۹۰۷ ارسال كنيد تا متخصص كارشناسان تحصيلي اجي مجي سريعا با شما تماس بگيرند و شما عزيزان را راهنمايي كنند.

مرجع متخصصين ايران

 البته مزيت فوق‌العاده اجي مجي كه كنار محصولات دراختيار شما عزيزان قرار خواهد گرفت مشاوره و همراهي قبل و بعد از خريد محصولات يادگيريي اين مؤسسه است. برترين متخصص كارشناسان و مشاورين تحصيلي دركنار شما خواهند بود و به شما در تهيه محصولات يادگيريي كمك خواهند كرد. بعد از تهيه محصولات هم از همراهي بهره‌مند خواهيد شد و مشاورين مجموعه دركنار شما خواهند بود و راهنمايي هاي لازم براي كسب بهترين نتيجه و بازدهي بالا را دراختيار شما عزيزان قرار خواهند داد تا در كوتاه‌ترين زمان ممكن بتوانيد پرونده يادگيري را با كمك اجي مجي به پايان برسانيد و به نتيجه مد انديشه متخصصين دست پيدا كنيد. براي ارتباط با مشاورين مجموعه و تهيه محصولات اجي مجي ازطريق شماره تماس هاي زير مي‌توانيد اقدام كنيد:

021-66058258

021-66572045

021-66572046

021-66017397

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات