رويداد عمق بلاك‌چين در تاريخ ۲ بهمن ۹۹ به‌صورت حضوري و الكترونيك برگزار مي‌شود

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
رويداد «عمق بلاك‌چين» با هدف آسان‌سازي فهم سازوكار فناوري بلاك‌چين، روشن‌سازي تبعات مثبت و منفي آن از مانديشه متخصصين متخصص، امنيت سايبري، روانشناسي و اجتماعي، در تاريخ ۲ بهمن ۹۹ برگزار مي‌شود.
تبليغات

در اين رويداد كه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ پنجشنبه جاري به‌صورت حضوري و الكترونيك برگزار خواهد شد، متخصصان حوزه‌هاي مختلف در رابطه با فناوري بلاك‌چين سخنراني مي‌كنند.

بلاك‌چين اصطلاح و فناوري جديدي است كه در چند سال گذشته با جا افتادن رمزارزها راه خود را به ادبيات حوزه فناوري جهان باز كرده است. در ابتدا كه شناخت صحيح و كاملي از بلاك‌چين براي عموم مردم و مسئولان وجود نداشت، شاهد اظهار انديشه متخصصينهايي براي برطرف كردن اشكالات ريز و درشت با استفاده از بلاك‌چين بوديم و از دانش كم مخاطبان در اين حوزه براي رسيدن به مقاصد مختلف بهره‌برداري مي‌شد. اين موضوع هرچند كمتر ولي هنوز هم مشاهده مي‌شود و آنطور كه بايد آشنايي با اين فناوري براي عموم مردم اتفاق نيفتاده است. از اين رو ضروري است كه در رابطه با ظرفيت‌هاي بلاك‌چين بيش‌ازپيش به زبان ساده سخن گفت.

در رويداد عمق «بلاك‌چين» به زبان ساده به سؤالات زير پاسخ داده خواهد شد:

  • بلاك‌چين چيست؟
  • نقش فناوري بلاك‌چين در رمزارزها چيست؟
  • آيا ظرفيت بلاك‌چين محدود به استفاده در حوزه رمزارزها است؟
  • بلاك‌چين چه نقشي در امنيت سايبري دارد؟
  • بلاك‌چين چگونه به حفاظت از كپي‌رايت آثار هنري و فرهنگي كمك مي‌كند؟
  • چگونه مي‌توان بر اثرات رواني تبليغات سوء مرتبط با فناوري بلاك‌چين غلبه كرد؟
  • بلاك‌چين چگونه از انتشار فيك‌نيوز جلوگيري مي‌كند؟
  • آيا بلاك‌چين توسعه نسل جديد وب‌سايت‌ها را متحول خواهد كرد؟

    در رويداد عمق بلاك‌چين سخنرانان در بخش‌هاي زير به سؤالات فوق پاسخ خواهند داد:

    مكانيزم بلاك‌چين

    علي خوش‌خلق،متخصص كارشناس سامانه‌هاي نهفته و بهزاد قاسمي،متخصص كارشناس امنيت سايبري در رابطه با پياده‌سازي يك شبكه بلاكچين در رويداد سخنراني خواهند داشت.

    قدرت بي‌نهايت بلاك‌چين

    در بخش قدرت بي‌نهايت بلاك‌چين سجاد عمراني و كيانا شباني كه طراح و گرافيست هستند، در رابطه با كپي‌رايت در بلاك‌چين سخن خواهند گفت. محمد امين ناطقيان، فعال حوزه رسانه در رابطه با جلوگيري از انتشار فيك نيوز صحبت خواهد كرد. زهرا نيكو‌عقيده، متخصص كارشناس تحقيق و توسعه، سخنران ديگر اين بخش در رويداد عمق بلاك‌چين درباره مطالعه تأثير اجتماعي بلاكچين و توليد محتوا صحبت خواهد كرد.

    دنياي رمز ارزها

    بهزاد قاسمي، متخصص كارشناس امنيت سايبري و زهرا نيكوعقيده، متخصص كارشناس تحقيق و توسعه در رابطه با دنياي رمزارزها سخنراني خواهند داشت.

    مطالعه بلاك‌چين از انديشه متخصصينات روانشناسي

    سخنران اين بخش، دكتر محمد كريمي، روانكاو و روانشناس باليني به مطالعه بلاك‌چين و دنياي رمزارزها از مانديشه متخصصين روانشناسي مي‌پردازد.

    امنيت بلاك‌چين و امنيت سايبري

    بهزاد قاسمي، متخصص كارشناس امنيت سايبري و و علي خوش‌خلق، متخصص كارشناس سامانه‌هاي نهفته در رابطه با نقش بلاك‌چين در بالا بردن امنيت سايبري سخنراني و امنيت سايبري را از اين مانديشه متخصصين آسيب‌شناسي خواهند كرد.

    وب ۳

    بهزاد قاسمي،متخصص كارشناس امنيت سايبري و سيد اميرمحمد حسيني، متخصص كارشناس حوزه وب، در بخش وب ۳ در رابطه با آينده وب و نسل جديد وب‌سايت‌ها كه بر بستر بلاك‌چين توسعه داده مي‌شوند، سخنراني خواهند كرد.

    همچنين مهندس سيد مهدي موسوي متخصص كارشناس ارشد ارزهاي ديجيتال، تحليل‌گر بورس رمز ارزها و برنامه نويس بر روي شبكه بلاك چين، به معرفي شبكه بلاكچين ترون خواهد پرداخت.

    براي نام نويسي و كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با رويداد عمق‌بلاك‌چين اينجا كليك كنيد

    جديد‌ترين مطالب روز

    هم انديشي ها

    تبليغات

    با چشم باز خريد كنيد
    اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
    ورود به بخش محصولات