تنها در طبيعت؛ ۳۰ تصوير دلنشين از حيوانات كوچك

يك‌شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
مطالعه 7 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
دنياي حيوانات كوچك، دنياي عجيبي است كه كمتر مدانديشه متخصصين قرار مي‌گيرد؛ اما در اين مطلب، قصد داريم زيباترين و بامزه‌ترين تصاوير ثبت‌شده از اين حيوانات را با شما به‌اشتراك بگذاريم.
تبليغات

جوليان رد عكاس اتريشي ۲۹ ساله و برنده‌ي جايزه‌ي حيات‌وحش است. او زيباترين تصاوير را از سنجاب‌ها، خرگوش‌ها، موش‌هاي جنگلي، همستر‌ها و ساير حيوانات كوچك در زيستگاه طبيعي خودشان ثبت مي‌كند. كارهاي جوليان در اينستاگرام با استقبال زيادي رو‌به‌رو شده‌اند؛ تا‌جايي‌كه او درحال‌حاضر بيش از ۱۰۰هزار دنبال‌كننده دارد.

از‌دست‌دادن لحظات جادويي براي ثبت طبيعت، به‌ويژه در دنياي كوچك حيوانات ريزجثه بسيار آسان است. به‌همين‌دليل، عكاسان حيات‌وحش مانند جوليان رد وظيفه‌شان را ثبت عكس‌هاي خارق‌العاده از اين حيوانات كوچك در طبيعت مي‌دانند. عكس‌هاي جوليان در عين مهارت و صبر و دقت نشان‌دهنده‌ي لحظات نادر و منحصر‌به‌فرد اين موجودات شايان ستايش در طبيعت است. اين تصاوير زيبا از جزئيات خوبي برخوردار هستند كه باعث جالب‌ترشدن آن‌ها و افزايش مخاطبان و علاقه‌مندان به اين نوع از عكاسي شده است. عكاسي از حيات‌وحش به صبر و حوصله زيادي نياز دارد و جوليان نيز به‌عنوان عكاس خبره‌ي حيات‌وحش از اين قاعده مستثني نيست؛ زيرا براي ثبت اين تصاوير منحصربه‌فرد، مجبور است ساعت‌هاي زيادي بدون تحرك در طبيعت منتظر بنشيند.

ما انسان‌ها در دنياي خودمان زندگي مي‌كنيم، دنيايي پرجنب‌و‌جوش و پر از حواس‌پرتي و دور از حيات‌وحش حيوانات؛ به‌همين‌دليل، اغلب فراموش مي‌كنيم كه اين سياره‌ي زيبا به حيوانات هم تعلق دارد. عكاساني مانند جوليان رد به ما يادآوري مي‌كنند كه انسان تنها گونه‌ي زنده در زمين نيست. هيچ‌چيز مانند ديدن تصاوير دلرباي دنياي حيوانات نمي‌تواند پس از خواندن آمار تاريك كوويد ۱۹ و اخبار پيچيده‌ي سياسي چشم و روح ما را تازه كند. 

براي ديدن اين تصاوير دوست‌داشتني با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد. 

(براي ديدن تصاوير در اندازه‌ي اصلي، روي آن‌ها كليك كنيد)

مرجع متخصصين ايران 30 تصوير دلنشين از حيوانات كوچك

اميدوارم از اين قسمت از شاتر لذت برده باشيد. اگر اين تصاوير را دوست داشتيد، آن‌ها را با دوستانتان نيز به‌اشتراك بگذاريد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات