مايكروسافت اپليكيشن‌هاي آفيس الكترونيك را براي استفاده در كروم منتشر كرد

سه‌شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
آفيس از جمله‌ي قوي‌ترين محصولات مايكروسافت است كه قابليت‌هاي متخصصدي و قدرتمند آن كليد گشايش هر اكوسيستمي براي پذيرايي از اين مجموعه‌ي نرم‌افزاري است. ردموندي ها پس از عرضه‌ي آفيس براي آيپد، اين مجموعه‌ي نرم‌افزاري را براي تلفن‌هاي‌هوشمند رايگان اعلام كردند. اما گويا اين همه‌ي ماجرا نبوده و شاهد انتشار اپليكيشن آفيس براي كروم نيز خواهيم بود.
تبليغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط وبلاگ آفيس، مايكروسافت درصدد اعمال تغييراتي در نسخه‌ي الكترونيك آفيس است. اولين مرحله از اين تحولات عرضه‌ي اپليكيشن‌هاي آفيس براي كروم و در دسترس قرار گرفتن آن‌ها از طريق فروشگاه اپليكيشن‌هاي كروم است. از اين پس مي‌توان به راحتي و تنها با كليك روي اپليكيشن اكسل در مرورگر كروم يا سيستم‌عامل كروم، به اين اپليكيشن تحت وب دسترسي داشته باشيد. گويا ردموندي‌ها عداوت با كروم را كنار گذاشته‌اند، زيرا عمده‌ترين دليل عدم ارائه‌ي چنين اپليكيشن‌هايي براي كروم مخالفت با همراهي از كروم‌بوك بود.

همچنين اين اپليكيشن‌ها با بروزرساني‌ها و اضافه شدن قابليت‌هايي نيز همراه بوده‌اند كه از جمله‌ي آن مي‌توان به امكان پرينت اسناد در اپليكيشن وب وان‌نوت اشاره كرد. همچنين امكان ثبت توضيحات در اكسل نيز فراهم شده است. متن‌ها در پاو‌رپوينت به درستي نمايش داده شده و امكان ثبت پاورقي در اپليكيشن تحت وب تسهيل شده است. در صورتي كه يكي از دلايل شما براي عدم استفاده از حساب‌كاربري آفيس 365 عدم وجود همراهي از كروم و اپليكيشن‌هاي مورد نياز بود، هم‌اكنون مي‌توانيد از اين سرويس براحتي استفاده كنيد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات