اپليكيشن Wallpapers++: آرشيو تصاوير زمينه براي آيفون - اخبار تخصصي اپ

شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
Wallpapers++ اپليكيشني براي آيفون است كه توسط آن به آرشيو بزرگ و الكترونيكي از تصاوير زمينه دسترسي خواهيد داشت.
تبليغات

حتي زماني كه موبايل‌هاي جاوا با صفحه‌نمايش‌هايي كوچك و بي‌كيفيت، به عنوان برترين تلفن‌هاي بازار به حساب مي‌آمدند نيز متخصصان بسياري به دنبال پيدا كردن والپيپرهاي متنوع براي موبايل خود بودند. با توجه به اين موضوع، طبيعي است كه امروزه با بزرگ‌تر شدن ابعاد صفحه‌نمايش، و افزايش فوق‌العاده‌ي كيفيت‌ها، استفاده از اين تصاوير نيز نسبت به سال‌هاي قبل افزايش چشمگيري پيدا كرده باشد و هم اكنون اگر جستجويي در ماركت‌هاي مختلف كنيد با صدها اپليكيشن مختلف در زمينه‌ي مجموعه‌تصاوير زمينه مواجه خواهيد شد كه به صورت آفلاين يا الكترونيك منتشر شده‌اند. Wallpapers++ يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اين زمينه براي آيفون است كه مي‌توانيد با نصب آن، زيبايي و تنوع صفحه‌نمايش خود را براي هميشه تضمين كنيد. با وجود كيفيت بالاي تصاوير Wallpapers++، اين اپليكيشن به صورت كاملا رايگان و بدون حتي پرداخت درون‌برنامه‌اي در اپ‌استور منتشر شده كه همين موضوع باعث شده است تا نسبت به ديگر همتايان خود توجه متخصصان بيشتري را به سوي خود جلب كند.

مرجع متخصصين ايران

اين اپليكيشن در آيفون‌هاي قبلي نيز بدون نقص قابل اجرا است؛ اما بهترين تجربه را از كيفيت تصاوير موجود، زماني كسب خواهيد كرد كه صاحب موبايل iPhone 6s, iPhone 6s plus, iPad Pro و iPod باشيد. صفحه‌نمايش بزرگ و رزولوشن بالاي صفحات اين موبايل‌ها، كيفيت و جزئيات تصاوير موجود در اين اپليكيشن را به شكل بهتر و دقيق‌تري نمايش مي‌دهند. نحوه‌ي عملكرد Wallpapers++ به اين صورت است كه با اجراي آن، به آرشيو عظيم اين اپليكيشن دسترسي پيدا خواهيد كرد و مي‌توانيد با پيدا كردن تصوير مورد علاقه، مستقيما آن را به عنوان والپيپر موبايل تنظيم كنيد. علاوه بر اين، امكان دانلود تصاوير نيز در اين اپليكيشن تعبيه شده است تا بتوانيد آن‌ها را براي استفاده در آينده يا حتي ارسال به دوستان خود، در حافظه‌ي موبايل ذخيره كنيد. آخرين نكته كه بايد به آن اشاره كنيم نيز سازگاري تصاوير موجود با حالت نمايش Landscape است؛ به طوري كه اگر از iPad استفاده كنيد نيز مي‌توانيد با استفاده از تصاوير مخصوص به اين حالت، صفحه‌نمايش خود را به بهترين تصاوير زمينه زيبنده كنيد.

Wallpapers++ براي اجرا به نسخه‌ي ۸ آي او اس نياز دارد و در صورتي كه هنوز موبايل خود را به اين نسخه بروزرساني نكرده باشيد، امكان استفاده از آن را نيز نخواهيد داشت. اين اپليكيشن داراي ۳۳ مگابايت حجم است كه مي‌توانيد آن را از طريق لينك زير دانلود و در موبايل خود نصب كنيد.

نكات مثبت

  • وجود ده‌ها تصوير زمينه‌ي با كيفيت
  • وجود والپيپرهاي Landscape براي iPad‌ها
  • انتشار برنامه به صورت رايگان

نكات منفي

  • عدم اجرا در نسخه‌ي پايين‌تر از ۸ آي او اس
  • رابط كاربري ساده

دانلود اپليكيشن

اپ‌استور

اپليكيشن‌هاي محبوب خود را از طريق رايانامه app@zoomit.ir به اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران معرفي كنيد

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات