برنامه MP3 Converter: تبديل و ويرايش فايل هاي صوتي - اخبار تخصصي اپ

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
MP3 Converter اپليكيشني متخصصدي براي موبايل‌هاي اندرويد است كه فايل‌هاي MP3 را به ديگر فرمت‌هاي صوتي تبديل مي‌كند و مي‌تواند فايل صوتي يك ويديو را استخراج كند.
تبليغات

فرمت MP3 را مي‌توان به‌جرئت پراستفاده‌ترين فرمت در بين فايل‌هاي صوتي دانست؛ به‌طوري كه تمام فايل‌هاي موسيقي در چند سال اخير با فرمت MP3 و با كيفيت ۱۲۸ يا ۳۲۰ منتشر شده‌اند. پادشاهي بي‌چون‌وچراي Mp3 در بازار فايل‌هاي صوتي باعث شده است بسياري از متخصصان عادي، حتي نام ديگر فرمت‌هاي رايج صوتي مانند Wav يا Flac را نشنيده باشند. در اين ميان بنا به دلايل مختلف مانند همراهي نكردن برخي برنامه‌هاي تخصصي از فايل Mp3 يا حجم كمتر فرمت‌هاي ديگر همچون Acc، نياز به تبديل فرمت فايل‌هاي Mp3 احساس مي‌شود. Mp3 Converter اپليكيشني براي تغيير فرمت Mp3 به ديگر فرمت‌هاي رايج صوتي است كه توسط آن مي‌توانيد از طريق موبايل اندرويد خود و بدون نياز به رايانه‌ي شخصي، اين تبديل فرمت را انجام دهيد.

مرجع متخصصين ايران

Mp3 Converter قادر است فايل‌هاي Mp3 را به فرمت‌هاي ديگر صوتي تبديل كند. فرمت‌هاي همراهي‌شده در اين برنامه عبارت‌اند از Acc, Wma, Ac3, Wav و Flac كه مي‌توانيد فايل Mp3 خود را به هر كدام از اين فرمت‌ها كه مايل بوديد، تبديل كنيد. قابليت مفيد ديگري كه در Mp3 Converter وجود دارد، امكان برش دادن بخش دلخواه از فايل‌هاي موسيقي يا ويديويي است. توسط اين ابزار قادر خواهيد بود بخشي دلخواه از يك فايل موسيقي را مشخص كنيد و به‌صورت يك فايل جداگانه از آن خروجي بگيريد تا بتوانيد از آن براي زنگ موبايل يا پيامك استفاده كنيد. يا در موارد ديگر مي‌توانيد بخشي از يك ويديو را كه برايتان جالب است، Cut كنيد و تنها همان بخش را در شبكه‌هاي اجتماعي يا پيام‌رسان منتشر كنيد. سومين امكان Mp3 Converter به استخراج فايل صوتي از ويديو مربوط مي‌شود. به‌احتمال زياد براي شما هم پيش آمده است كه يك فايل ويديويي را تنها به دليل موسيقي زيباي آن در موبايل نگه داشته باشيد. توسط برنامه اندرويد Mp3 Converter مي‌توانيد فايل صوتي ويديوها را به‌صورت Mp3 استخراج كنيد و فايل ويديويي را براي جلوگيري از اشغال حجم، از حافظه‌ي موبايل حذف كنيد. براي دانلود اين برنامه كه به‌صورت رايگان منتشر شده است، مي‌توانيد از لينك زير استفاده كنيد.

ويژگي‌ها

  • تبديل فايل Mp3 به ديگر فرمت‌هاي صوتي
  • استخراج فايل صوتي از ويديو
  • امكان برش دادن بخش‌هاي دلخواه از فايل صوتي يا ويديويي

دانلود اپليكيشن

پلي‌استور

اپليكيشن‌هاي محبوب خود را از طريق رايانامه app@zoomit.ir به اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران معرفي كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات