برنامه Wallz: آرشيو الكترونيك والپيپر با امكان تغيير خودكار تصوير زمينه - اخبار تخصصي اپ

پنج‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
Wallz اپليكيشني بسيار متخصصدي براي موبايل‌هاي اندرويد است كه با آن مي‌توانيد به آرشيو عظيمي از والپيپرهاي جذاب دسترسي داشته باشيد و به‌طور خودكار تصوير زمينه را تغيير دهيد.
تبليغات

والپيپرها از محبوبيت بسيار زيادي در بين متخصصان برخوردارند. اين موضوع از سال‌ها پيش كه صفحه‌نمايش‌ها سايز كوچك‌تر از ۳ اينچ داشتند، تا به امروز و ظهور فبلت‌ها ادامه دارد و با بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمايش‌ها، محبوبيت استفاده از اين تصاوير نيز افزايش پيدا مي‌كند. از همين رو، تعداد زيادي اپليكيشن در زمينه‌ي ارائه‌ي مجموعه تصاوير زمينه وجود دارد كه معمولاً اكثر آن‌ها، تصاوير كم يا با كيفيت‌ پايين دارند. اما Wallz اپليكيشني فوق‌العاده براي موبايل‌هاي اندرويد است كه وسواس بسياري در انتخاب تصاوير به كار برده است و تمامي تصاوير آن از كيفيت‌هاي چشم‌گير و FullHD برخوردارند. نكته‌اي كه اين برنامه را از ديگر رقيبان متمايز مي‌كند، وجود بيش از ۱ ميليون تصوير با رزولوشن‌ فوق‌العاده بالا است. در واقع مي‌توان گفت پايين‌ترين كيفيت موجود در اين برنامه، HD است كه با توجه به رزولوشن‌هاي موجود در بين اكثر تلفن‌هاي همراه، بدون شك اكثر متخصصان از تصاوير موجود در اين آرشيو الكترونيك لذت خواهند برد. اين برنامه والپيپرهاي خود را از سايت‌هاي بسيار معروفي همچون Flickr, 500px, Pixabay, Google+, BING و ... دريافت مي‌كند و از همين رو مي‌توانيد از كيفيت و به‌روز بودن آرشيو آن مطمئن باشيد.

مرجع متخصصين ايران

مهم‌ترين موضوعي كه بعد از اولين ورود شما به نرم‌افزار، توجهتان را جلب خواهد كرد، رابط متخصصي فوق‌العاده زيباي اين اپليكيشن است كه با استفاده از طراحي تاريك و چشم‌نواز، محيطي كاملاً گويا به وجود آورده است. موضوع‌بندي دقيق نيز يكي از ويژگي‌هاي اين برنامه محسوب مي‌شود؛ به اين معنا كه به لطف وجود برچسب‌ها و تگ‌هاي مختلف براي هر عكس، مي‌توانيد در عرض چند ثانيه سوژه‌هايي مد انديشه متخصصين را پيدا كنيد. همچنين در زمان نمايش هر عكس، گزينه‌اي با عنوان Add to favorites وجود دارد كه به كمك آن مي‌توانيد تصاويري كه مي‌پسنديد، در بخش «مورد علاقه‌ها» بوكمارك كنيد و در استفاده‌هاي بعدي به‌طور مستقيم به آن‌ها دسترسي داشته باشيد. تصاوير دانلود شده از داخل اپليكيشن نيز امكان تنظيم به‌عنوان والپيپر دارند و ابزار مختلفي مانند Crop يا Blur نيز در اختيارتان قرار خواهد گرفت. اگر به دنبال ويژگي‌هاي بيشتري هستيد، Wallz علاوه بر ارائه‌ي اين آرشيو عظيم، قادر به تغيير خودكار تصاوير در بازه‌هاي زماني مختلف نيز خواهد بود و از همين رو بدون نياز به اپليكيشن‌هاي ديگر، مي‌توانيد به‌طور منظم و روزانه يا با زمان‌بندي دلخواه تصوير زمينه‌ي موبايل خود را تغيير دهيد. Wallz پا را از اين نيز فراتر گذاشته است و ويجتي ارائه خواهد كرد كه با آن مي‌توانيد هر زمان كه مايل بوديد، با يك لمس تصوير زمينه را تغيير دهيد. براي دانلود نسخه‌ي رايگان اين برنامه مي‌توانيد از لينك زير استفاده كنيد.

ويژگي‌ها

  • دارا بودن بيش از يك ميليون عكس
  • استفاده از منابع معروف همچون 500px
  • امكان Blur كردن عكس‌هاي دانلود شده

دانلود اپليكيشن

پلي‌استور

اپليكيشن‌هاي محبوب خود را از طريق رايانامه app@zoomit.ir به اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران معرفي كنيد.

يادگيري دانلود از پلي‌استور: در صورتي كه بعد از انتخاب گزينه دانلود و انتقال به پلي‌استور با پيغام «This item is not available in your country» مواجه شديد، مي‌توانيد از ربات تلگرامي @apkdl_bot براي دريافت فايل Apk برنامه استفاده كنيد. لينك پلي‌استور برنامه را كپي (با راست‌كليك يا لمس طولاني روي گزينه‌ي بالا) و به اين ربات ارسال كنيد تا بعد از چند لحظه، فايل APK براي شما ارسال شود. (توضيحات بيشتر)

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات