قابليت جستجو از طريق موقعيت و هشتگ به استوري اينستاگرام اضافه شد

جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
با به‌روزرساني اخير اينستاگرام، مي‌توانيد از طريق جستجوي موقعيت و هشتگ، به يافتن استوري‌هاي مورد علاقه‌ي خود بپردازيد.
تبليغات

اينستاگرام اخيرا از دو ويژگي جديد رونمايي كرده است كه متخصصان از طريق آن‌ها مي‌توانند به نحو بهتري با دنيا در تعامل باشند. شما اكنون مي‌توانيد از طريق جستجوي موقعيت و هشتگ به يافتن استوري‌هاي مرتبط بپردازيد. هر دو قابليت جديد از طريق تب جستجو در اپليكيشن اينستاگرام قابل دسترسي هستند و به متخصصان امكان مي‌دهند تا از وقايع اطراف و استوري‌هاي مورد علاقه‌ي خود باخبر شوند.

يك حلقه‌ي استوري جديد در بالاي قسمت جستجو قرار گرفته است كه متخصصان اينستاگرام از طريق آن مي‌توانند تمام استوري‌هاي اطراف خود را مشاهده كنند. البته اين استوري‌ها تنها در صورت داشتن برچسب موقعيت، قابل دسترسي خواهند بود. علاوه بر اين، اكنون متخصصان اينستاگرام مي‌توانند از طريق استفاده از حلقه‌ي استوري مربوط به هر مكان در قسمت بالاي صفحه‌ي موقعيت، به جستجو و يافتن استوري‌هاي مختلف در مكان دلخواه بپردازند.

مرجع متخصصين ايران Instagram Hashtag & Location

قابليت استوري‌هاي هشتگ‌دار در قسمت جستجو به متخصصان اجازه مي‌دهد تا استوري‌هاي مورد علاقه‌ي خود را پيدا كنند. متخصصاني كه از برچسب موقعيت يا هشتگ در استوري‌هاي خود استفاده كرده باشند، مي‌توانند به يك استوري بزرگ‌تر افزوده شوند. اگر حفظ حريم شخصي براي شما اهميت دارد، مي‌توانيد از طريق فشردن «X» در فهرست تماشاگران، استوري خود را از ديد باقي متخصصان مخفي نگاه داريد.

استوري‌هاي موقعيت‌‌دار در قسمت جستجو در حال حاضر براي متخصصان iOS و اندرويد كه اپليكيشن خود را از طريق گوگل استور يا اپ استور به نسخه‌ي ۱۰.۲۲ به‌روزرساني كرده باشند، قابل دسترسي است. قابليت استوري‌هاي هشتگ‌دار به‌زودي و در هفته‌هاي آتي ارائه خواهد شد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات