برنامه ورزش درماني: درمان درد نواحي مختلف بدن با ورزش - اخبار تخصصي اپ

شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ورزش درماني اپليكيشني براي اندرويد است كه ورزش‌هاي متنوعي براي درمان درد و خستگي نواحي مختلف بدن مانند گردن و‌... را به شما يادگيري مي‌دهد.
تبليغات

در اكثر شغل‌هاي امروزي، شخص، تحرك بسيار كمي دارد كه اين موضوع به خصوص در شغل‌هاي پشت ميزي، در كمترين حد ممكن قرار دارد. همين موضوع، يعني تحرك كم مي‌تواند باعث اشكالات بدني بسياري شود كه از ساده‌ترين آن‌ها مي‌توان به خستگي و درد نواحي مختلف بدن اشاره كرد. احتمالا شما هم دردهايي همچون درد كمر، گردن، زانو و‌... را در طول روز تجربه مي‌كنيد. شايد اولين راه‌حلي كه در اين مواقع به ذهن افراد مي‌رسد، استفاده از قرص‌هاي مسكن باشد؛ اما اپليكيشن "ورزش درماني" راه بهتري را براي شما سراغ دارد. در اين برنامه شما به ليستي از ورزش‌ها دسترسي داريد كه هر كدام مخصوص به يك ناحيه از بدن هستند و مي‌توانيد با انجام آن‌ها، خستگي خود را به در كرده يا درد آن ناحيه را تسكين دهيد. نكته‌اي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه اين برنامه لاخبار تخصصيا محدود به افرادي نيست كه درد يا اشكالي دارند و حتي اگر دچار هيچ اشكال يا دردي در نواحي مختلف بدن خود نيستيد، مي‌توانيد با انجام روزانه‌ي اين حركات، بدن خود را تقويت كرده و از بروز چنين اشكالاتي جلوگيري كنيد يا حداقل روند وقوع آن‌ها را تا حد ممكن كند كنيد.

مرجع متخصصين ايران

محيط متخصصي برنامه به شكل بسيار ساده‌اي طراحي شده است كه اگرچه همه چيز در حد قابل قبولي قرار دارد؛ اما نمي‌توان آن را جزو اپليكيشن‌هاي گرافيكي و خوش سيما دانست. به محض ورود به برنامه با ليستي از نواحي مختلف بدن مانند كمر، گردن، زانو و‌... مواجه خواهيد شد كه با لمس هر كدام، به تمرين‌هاي مخصوص به آن ناحيه دسترسي پيدا خواهيد كرد. حركات معرفي شده در برنامه به صورت تصويري (عكس) ارائه شده‌اند تا بتوانيد با مشاهده‌ي آن‌ها و  خواندن توضيحات هر مرحله، متوجه نحوه‌ي انجام آن تمرين شويد. اين برنامه با حجم ۱۰ مگابايت و به صورت رايگان منتشر شده است و مي‌توانيد براي دانلود آن از لينك زير استفاده كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات