اخبار تخصصي‌اپ: Coursera، دانشگاهي در جيب شما!

سه‌شنبه ۲ دي ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
كورسرا سرويسي براي يادگيري آكادميك الكترونيك است كه طرفداران بسياري دارد دوره‌هاي يادگيريي متنوعي را به رايگان در اختيار متخصصان قرار مي‌دهد.
تبليغات

قبلا در اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران با سرويس Coursera آشنا شده‌ايد. كورسرا يك سرويس رايگان است كه به كمك آن مي‌توانيد در كلاس‌هاي مجازي مفيد و متنوع با تدريس اساتيد معتبر شركت كنيد. نقطه قوت اين سرويس ارايه طيف گسترده‌اي از دوره‌هاي يادگيريي و شيوه يادگيري مجازي در طول دوره‌اي مشخص در زمان‌هاي از پيش تعيين شده است.

سايت Coursera دوره‌هاي خود را به صورت رايگان و با كيفيت قابل قبول در اختيار عموم قرار مي‌دهد. كلاس‌هاي يادگيريي اين سايت بين 4 تا 12 هفته طول مي‌كشد و از طريق موسسات معروفي نظير دانشگاه ايالتي پنسيلوانيا، استنفورد، ميشيگان و پرينستون حمايت مي‌شود. علاوه بر كلاس‌ها و دوره‌هاي سنگين، در اين سايت رشته‌هايي نظير كامپيوتر، كلاس‌هاي جذاب ديگري مانند تاريخ جهان، اقتصاد و... نيز برگزار مي‌‌شود.

مرجع متخصصين ايران coursera-1

اما با همه‌گير شدن ابزارهاي هوشمند قابل حمل، اپليكيشن بسيار خوب و كاملي نيز براي استفاده از اين سرويس ارائه شده تا علاقه‌مندان بتوانند در هر جايي كه هستند در دوره‌هاي يادگيريي كورسرا شركت كرده و از آن استفاده كنند. اين اپليكيشن رابط متخصصي بسيار ساده‌اي دارد. وقتي اپليكيشن را اجرا مي‌كنيد، وارد صفحه My Courses مي‌شويد كه در آن ليست دوره‌هايي كه به آنها پيوسته‌ايد نمايش داده مي‌شود.

امكان جستجو بين دوره‌هاي نيز وجود دارد تا بتوانيد تمام دوره‌هاي مرتبط با موضوع مورد انديشه متخصصينتان را بيابيد. در بخش Browse مي‌توانيد همه دوره‌هاي Coursera را به صورت دسته‌بندي شده مشاهده كرده و در صورت تمايل به آنها بپيونديد. شما مي‌توانيد در ميانه دوره نيز به آن اضافه شويد، ولي اكثر مواقع از آنجا كه دوره‌هاي يادگيريي متناوبا تكرار مي‌شوند پيشنهاد مي‌كنيم در دوره بعدي كه هنگام ثبت‌نام زمان شروع آن نيز نمايش داده مي‌شود، نام نويسي كنيد تا از ابتدا در كلاس‌هاي مجازي حضور داشته باشيد.

مرجع متخصصين ايران coursera-2

شايد با خود بگوييد، چه كاري است؟ خودم دست به كار شده و با دانلود ويديو يا جزوات هر موضوعي كه بخواهم را ياد مي‌گيرم. اما واقعيت اين است كه بسياري از ما با اين روش پس از مدتي دلسرد مي‌شويم و فراگيري آن موضوع را كنار مي‌گذاريم. اما با كورسرا شما همچون كلاس‌هاي دانشگاه احساس تعهد بيشتري براي فراگيري يك موضوع داريد و به آن پايبندتر خواهيد بود. شما بايد تمرين‌ها را حل كرده و تحويل دهيد و اين رابطه با استاد و شبيه‌سازي كلاس‌هاي واقعي تجربه بهتري از يادگيري را به شما مي‌دهد.

اپليكيشن Coursera براي اندرويد و iOS ارائه شده و متخصصان آيفون و تلفن‌ها و تبلت‌هاي اندرويدي مي‌توانند در هر جا كه به اينترنت دسترسي دارند از اين دوره‌هاي پربار استفاده كنند. 

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات