معرفي بهترين برنامه هاي مديريت فايل در اندرويد

شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه 12 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اپليكيشن‌هاي مديريت فايل يكي ديگر از اپليكيشن‌هايي هستند كه وجود آن‌ها روي موبايل موبايل ضروري است؛ به‌طوري‌كه از قديمي‌ترين سيستم‌عامل‌ها مانند جاوا و سيمبيان گرفته تا اندرويد از اپليكيشن مديريت فايل بهره برده‌اند. با اخبار تخصصي‌اپ همراه باشيد.
تبليغات

اين‌بار نوبت به يكي ديگر از پركاربردترين اپليكيشن‌هاي موبايل، يعني فايل‌ منيجرها مي‌رسد؛ ازاين‌رو در اين مقاله بهترين برنامه‌هاي مديريت فايل اندرويد را به شما معرفي خواهيم كرد كه هريك از آن‌ها به تنهايي نامي بزرگ و محبوب به حساب مي‌آيند. شما با استفاده از اين پست و انتخاب يكي از فايل‌منيجرهاي اندرويد، مي‌توانيد اپليكيشن موردپسندتان را دانلود و نصب كنيد و از انبوه امكانات اين اپليكيشن‌ها لذت ببريد.

ما سعي كرده‌ايم بهترين و محبوب‌ترين اپليكيشن‌هاي مديريت فايل اندرويد را براي شما آماده كنيم كه درحال‌حاضر ميليون‌ها متخصص از آن‌ها استفاده مي‌كنند؛ به‌همين‌دليل، مي‌توانيد براساس نياز خود و با خيالي آسوده، يكي از آن‌ها را انتخاب كنيد.

ES File Explorer

مرجع متخصصين ايران برنامه مديريت فايل ES File Explorer

ES File Explorer يكي از محبوب‌ترين اپليكيشن‌هاي اندرويد است كه با داشتن امكانات بسياري همچون همراهي از FTP و قابليت اتصال به كامپيوتر اپليكيشني تمام‌عيار در اين زمينه را شكل داده است. شما به‌كمك اين اپليكيشن علاوه‌بر داشتن مديريت فايل قدرتمند، از اپليكيشن‌هايي همچون AirDroid نيز بي‌نياز مي‌شويد؛ چراكه به‌كمك ES File Explorer مي‌توانيد به‌راحتي و ازطريق مرورگر كامپيوتر، پل ارتباطي بين موبايل و سيستم كامپيوتر‌ي خود به‌وجود آوريد و به انتقال فايل بين اين دو ابزار بپردازيد.

اين فايل‌منيجر علاوه‌بر امكاناتي كامل درزمينه‌ي مديريت فايل‌ها مانند ساخت يا باز‌كردن فايل‌هاي ZIP ، پنل مديريت كاملي نيز براي اپليكيشن‌هاي نصب‌شده دراختيار شما مي‌گذارد كه به‌كمك آن مي‌توانيد اپليكيشن‌ها را حذف يا حتي از آن‌ها فايل همراه تهيه كنيد.

مديريت كامل روي فايل‌ها، قابليت انتقال، ساخت، حذف، تغيير نام و ارسال فايل‌ها، امكان انتخاب چند فايل يا پوشه، مديريت برنامه‌ها (نصب، حذف، تهيه نسخه همراه، ساخت ميان‌بر و...)، مديريت فايل‌هاي فشرده و باز‌كردن و ساخت فايل‌هاي ZIP و بازكردن فايل‌هاي RAR، جست‌وجوي فايل يا پوشه، ارسال و دريافت فايل ازطريق بلوتوث و همراهي از OTG از ديگر ويژگي‌هايي هستند كه اين اپليكيشن را به محبوب‌ترين فايل‌منيجر اندرويد تبديل كرده‌اند.

دانلود از گوگل پلي | دانلود از كافه بازار

File Expert

مرجع متخصصين ايران فايل منيجير اندرويدي File Expert

File Expert نيز جزو معدود اپليكيشن‌هاي فايل‌منيجر است كه از FTP و اتصال به كامپيوتر همراهي مي‌كند. اين فايل‌منيجر فانتزي با ظاهري فوق‌العاده دلنشينش درمقايسه‌با ظاهر ساده‌تر و بي‌روح تر ES File Explorer برتري ويژه‌اي دارد.

امكانات اين اپليكيشن اگر از ES File بيشتر نباشد، كمتر نيست؛ چراكه از تمامي اركان مهم موجود در ES همراهي مي‌كند و به‌كمك آي‌پي مي‌توانيد ازطريق مرورگر كامپيوتر به موبايل خود متصل شويد و فايل‌هاي مدانديشه متخصصين را بين موبايل و كامپيوتر جا‌به‌جا كنيد. File Expert مانند فايل‌منيجر Root Explorer، به فايل‌هاي سيستمي نيز دسترسي دارد.

اين اپليكيشن نيز از بخش مديريت برنامه‌ها برخوردار است كه به‌كمك آن مي‌توانيد به نصب يا حذف يا همراه‌گيري برنامه‌ها بپردازيد. همچنين، اگر دوستان شما نيز اين اپليكيشن را نصب داشته باشند، مي‌توانيد به‌كمك WiFi و بدون اپليكيشن‌هاي ديگر مانند Zapya، فايل را بين دو موبايل انتقال دهيد.

سرور FTP/HTTP براي به‌اشتراك‌گذاشتن و مديريت فايل‌ها بدون نياز به كابل USB، دسترسي به فضاهاي ابري مانند Dropbox و Box.net، همراهي از NFC كه با آن مي‌توانيد فايل‌ها و برنامه‌ها را منتقل كنيد، ساخت و استخراج‌كردن فايل‌هاي ZIP و RAR و بازكردن فايل‌هايي با فرمت ZIP/RAR/GZIP/TAR/TGZ/BZ، ويراشگر متن و همراهي از پوسته‌هاي مختلف از ويژگي‌هايي هستند كه اين اپليكيشن را به رقيبي قدرتمند براي ES File Explorer تبديل كرده‌اند.

دانلود از گوگل‌ پلي | كافه بازار

Solid Explorer File Manager

مرجع متخصصين ايران برنامه مديريت فايل Solid Explorer

Solid File Explorer يكي از بهترين فايل‌منيجرهاي اندرويد است كه امكانات كاملي درزمينه‌ي مديريت فايل دراختيار شما قرار مي‌دهد. همراهي هم‌زمان از دو پنل مجزا باعث شده است تا بتوانيد راحت‌تر و سريع‌تر فايل را در بين پوشه‌هاي درون موبايل انتقال دهيد. علاوه‌بر داشتن دو پنجره‌ي مجزا، اين اپليكيشن از قابليت كشيدن و رهاكردن نيز همراهي مي‌كند. اين يعني مي‌توانيد يك فايل را با انگشت خود بگيريد و در پنجره‌ي كناري رها كنيد تا فايل شما به آن مسير منتقل شود.

اين اپليكيشن نيز مانند دو همتاي قبلي خود، از FTP همراهي مي‌كند؛ اما نكته‌ي منفي موجود درباره‌ي آن همراهي‌نكردن از اتصال بي‌سيم به كامپيوتر است كه درمقايسه‌با دو اپليكيشن قبلي، آن را در رده‌ي پايين‌تري قرار مي‌دهد. بااين‌حال، همچنان اين برنامه يكي از محبوب‌ترين فايل‌منيجر‌ها است و متخصصان Solid را بالاتر از ES File Explorer مي‌دانند.

همراهي از FTP, SFTP and SMB/CIFS clients، قابليت ايجاد يا بازكردن فايل‌هاي فشرده ZIP, TAR.GZ, TAR.BZ2 and RAR archives، همراهي از سيستم‌هاي ابري Dropbox ،Box ،SkyDrive و GoogleDrive، نمايش مشخصات فايل و پوشه و دسترسي به پوشه‌هاي سيستمي در‌صورت روت‌بودن دستگاه شما از ديگر ويژگي‌هاي مهم اين اپليكيشن به‌حساب مي‌آيند.

دانلود از گوگل پلي | كافه بازار

X-plore

مرجع متخصصين ايران برنامه مديريت فايل اندرويد X-Plore

X-plore اپليكيشني است كه احتمالاً براي بسياري از شما نامي آشنا و محبوب است. اين برنامه از سال‌ها پيش در موبايل‌هاي سيمبيان همراه ما بوده است و اين روزها نيز با قدرت در سيستم‌عامل اندرويد خودنمايي مي‌كند و متخصصان بسياري كه از موبايل‌هاي سيمبيان به اندرويد مهاجرت كرده‌اند، طبق عادت، همچنان از همين اپليكيشن براي مديريت فايل‌هايشان استفاده مي‌كنند.

البته انتقاد‌هاي بسياري به اين اپليكيشن درباره‌ي ظاهر يكسان آن با نسخه‌ي سيمبيان وارد مي‌شود؛ بااين‌حال، اين فايل‌منيجر همچنان يكي از محبوب‌ترين و پراستفاده‌ترين برنامه‌هاي مديريت فايل به‌حساب مي‌آيد و متخصصاني كه به كار‌كردن با آن عادت كرده‌اند، شايد هيچ‌وقت نتوانند از X-plore دل بكنند و از فايل‌منيجر ديگري استفاده كنند.

در X-plore با حالتي درختي‌مانند براي نمايش فايل‌ها روبه‌رو مي‌شويم كه بعيد است اپليكيشن ديگري با اين طرز نمايش فايل در اندرويد وجود داشته باشد. سازندگان اين برنامه به سنت‌هاي گذشته پايبند بوده‌اند و اين نمايش درختي فايل را كه در نسخه‌ي سيمبيان آن وجود داشت، حفظ كرده و به سيستم‌عامل اندرويد نيز آورده‌اند.

نمايش فايل‌ها و پوشه‌هاي مخفي و سيستمي، نمايش تصاوير و متون ازطريق برنامه، نمايش جزئيات فايل‌ها، ويرايش مشخصات فايل‌ها (مانند Hidden ،Read-only)، باز‌كردن فايل‌هاي Zip و Rar و Jar، فشرده‌سازي با فرمت Zip، نمايش فايل‌هاي Word، پخش فايل‌هاي صوتي و... از امكانات ديگر اين اپليكيشن هستند.

دانلود از گوگل پلي | كافه بازار

Total Commander

مرجع متخصصين ايران برنامه فايل منيجر اندرويد Total Commander

Total Commander اپليكيشني درزمينه‌ي مديريت فايل است كه متخصصان آن تنها در دو دسته جاي مي‌گيرند: دسته‌ي اول متخصصاني كه به‌دليل محيط ساده و گرافيك ضعيف آن حاضر به استفاده از آن نيستند و گروه دوم نيز كساني هستند كه بعد از تجربه‌ي كار با اين اپليكيشن ديگر هرگز حاضر به ترك آن نيستند. حد وسطي براي اين اپليكيشن وجود ندارد و برخلاف ظاهر ساده و نه‌چندان جذب‌كننده‌اش، از طرفداران و متخصصان پروپاقرصي برخوردار است.

در اين اپليكيشن، از حالت نمايش ستوني خبري نيست و تنها حالت ليستي وجود دارد. امكاناتي همچون نمايش فايل‌هاي Hidden، داشتن دو پنل مجزا براي كنترل راحت‌تر فايل‌ها، خارج‌كردن فايل‌ها از حالت فشرده و برعكس (Zip و unzip و Unrar)، جست‌وجو در بين فايل‌ها و امكان شخصي‌سازي رنگ پس‌زمينه و نوشته‌ها از امكانات ديگر اين اپليكيشن به‌حساب مي‌آيند.

اين برنامه از پلاگين‌هاي مختلف نيز همراهي مي‌كند كه با نصب آن‌ها ازطريق سايت رسمي برنامه، امكاناتي همچون، فهرست برنامه‌هاي نصب‌شده، سرويس گيرنده FTP و SFTP WebDAV، دسترسي به شبكه، خدمات ابري گوگل‌درايو، مايكروسافت، دراپ‌باكس و... به آن اضافه مي‌شود.

دانلود از گوگل پلي | كافه بازار

Google Files

مرجع متخصصين ايران برنامه مديريت فايل گوگل Files

گوگل اپليكيشن‌هاي پيش‌فرض زيادي براي اندرويد توسعه داده است كه كاركرد اكثر آن‌ها واقعاً بي‌نظير است. مديرفايل اين شركت موسوم به Files امكانات بسيار خوبي براي مديريت و سازماندهي فايل‌ها و پوشه‌ها روي دستگاه‌هاي اندرويدي ارائه مي‌دهد. اين ابزار به‌طورپيش‌فرض روي بسياري از موبايل‌هاي هوشمند امروزي نصب شده و تعداد متخصصان آن بيش‌ از يك‌ميليارد نفر است.

Files گوگل علاوه‌بر امكانات استاندارد اپليكيشن‌هاي مديريت فايل ازجمله كپي، انتقال، تغييرنام، فهرست‌بندي و پوشه‌بندي، امكانات ديگري هم دراختيار متخصصان قرار مي‌دهد. به‌عنوان مثال، ابزار پاك‌سازي قدرتمند اين برنامه به‌طورخودكار فايل‌هاي مزاحم و بلااستفاده و فايل‌هاي سنگين را شناسايي مي‌كند تا بتوانيد بدون دردسر آن‌ها را پاك و فضاي‌ذخيره‌سازي دستگاه خود را آزاد كنيد. امكانات پيش‌نمايش انواع فايل‌ها به سبك‌هاي متنوع نيز ازجمله ويزگي‌هاي جذاب اين برنامه است.

در صفحه‌ي اصلي Google Files، پوشه‌هايي براي نمايش عكس‌ها و دانلودها و ويدئوها دردسترس شما است تا بدون نياز به طي‌كردن مسيرهاي طولاني ميان پوشته‌ها، به فايل‌هاي مدانديشه متخصصينتان دسترسي داشته باشيد.

علاوه‌براين، مي‌توانيد فايل‌هاي مدانديشه متخصصين خود را ازطريق اين برنامه با سرعت بسيار زياد براي ساير موبايل‌هاي اندرويدي كه از اين اپليكيشن استفاده مي‌كنند، ارسال كنيد كه اين ويژگي شما را از برنامه‌هايي مثل Shareit بي‌نياز خواهد كرد. از ديگر امكانات جذاب اين برنامه مي‌توان به امكان همراه‌گيري از فايل‌ها در فضاي ابري رايگان گوگل اشاره كرد تا بتوانيد در هرجايي به آن‌ها دسترسي داشته باشيد.

دانلود از گوگل پلي | كافه بازار

مرجع متخصصين ايران برنامه مديريت فايل Samsung My Files

Samsung My Files

Samsung My Files اپليكيشن مديريت فايل سامسونگ است كه روي موبايل‌هاي هوشمند سري گلكسي به‌طورپيش‌فرض نصب شده است. سامسونگ از چند سال قبل اين برنامه‌ را به‌طورمجزا دراختيار عموم قرار داد و اكنون مي‌توانيد براي مديريت فايل‌هاي دستگاه‌هاي اندرويدي خود از آن استفاده كنيد. گفتني است اين اپليكيشن يكي از بهترين برنامه‌هاي فايل‌منيجر اندرويد محسوب مي‌شود.

برنامه‌ي Samsung My Files امكان مشاهده، مرور، ويرايش، كپي، انتقال، تغيير نام و... فايل‌هاي موجود روي حافظه‌ي ذخيره‌سازي دستگاه، كارت‌هاي microSD، فلش درايو و حتي فايل‌هاي ذخيره‌شده در سرويس‌هاي ابري را دراختيار شما قرار مي‌دهد. قابليت Storage Analysis به شما اجازه مي‌دهد فضاي ذخيره‌سازي موبايل اندرويدي خود را به‌راحتي مطالعه و با حذف فايل‌هاي موقت و بلااستفاده، آن را آزاد كنيد.

از ديگر ويژگي‌هاي جذاب اين برنامه مي‌توان به امكان فشرده‌سازي، خارج‌كردن فايل‌هاي فشرده، مشاهده‌ي جزئيات دقيق فايل‌ها و اشتراك‌گذاري آسان آن‌ها اشاره كرد. اپليكيشن فايل‌منيجر Samsung My Files، رابط متخصصي بسيار جذابي دارد و در صفحه‌ي اصلي فهرست فايل‌هاي اخير، دانلودها، تصاوير، ويدئوها، فايل‌هاي APK، اسناد و... را براي مرور و دسترسي آسان‌تر دراختيار متخصصان قرار مي‌دهد. علاوه‌براين، مي‌توانيد با استفاده از اين برنامه، به فايل‌هاي سرويس‌هاي ابري ازجمله گوگل درايو و وان‌درايور دسترسي داشته باشيد.

دانلود از گوگل پلي | كافه بازار

مرجع متخصصين ايران برنامه مديريت فايل ASTRO File manager

ASTRO File Manager

ASTRO File Manager برنامه‌اي همه‌كاره براي سازمان‌دهي و جابه‌جايي و ايجاد نسخه‌ي همراه از فايل‌هاي شما است. اين اپليكيشن با بهره‌گرفتن از ابزارهاي داخلي قدرتمند خود، فايل‌هاي ناخواسته و اضافه‌ي دستگاه اندرويدي شما را پاك مي‌كند تا حافظه‌ي ذخيره‌سازي بيشتري دراختيار داشته باشيد.

رابط متخصصي اين برنامه بسيار ساده طراحي شده است و امكاناتي مثل مديريت پوشته‌هاي محلي و فايل‌ها و پوشه‌هاي ذخيره‌شده در سرويس‌هاي ابري را ارائه مي‌دهد. از سال ۲۰۰۹ تاكنون، بيش‌ از ۱۵۰ ميليون متخصص از ASTRO به‌عنوان راهكار مديريت فايل دستگاه‌هاي اندرويدي خود استفاده مي‌كنند. اين برنامه كاملاً رايگان است و هيچ تبليغي روي آن نمايش داده نمي‌شود.

ASTRO امكانات جذابي مثل جست‌وجوگر فايل قدرتمند را دراختيار متخصصان قرار مي‌دهد تا به‌راحتي بتوانند به فايل‌هاي مدانديشه متخصصينشان دسترسي داشته باشند. اين ابزار نيز مثل همه‌ي برنامه‌هاي مشابه امكانات استاندارد ازجمله انتقال، كپي، اشتراك‌گذاري و تغييرنام فايل‌هاي موجود روي حافظه‌ي ذخيره‌سازي، حافظه‌ي mircoSD، فلش درايو و فضاي ابراي را ارائه مي‌دهد.

شما مي‌توانيد با اين برنامه فايل‌هاي خود را براساس، تاريخ، حروف الفبا و فيلترهاي ديگر مرتب‌سازي و دسته‌بندي كنيد. علاوه‌براين، امكان دسترسي سريع به ويدئوها، موسيقي‌ها، برنامه‌ها و فايل‌هايي كه اخيراً از آن‌ها استفاده كرده‌ايد، در صفحه‌ي اصلي اين برنامه دردسترس است.

همچنين، مي‌توانيد با ابزارهاي داخلي اين برنامه از فايل‌ها و پوشه‌هاي مهم خود، با روشي امن نسخه‌ي همراه تهيه كنيد و آن‌ها را روي حافظه‌ي microSD يا فضاي ابري يا دستگاه‌هاي ديگر منتقل كنيد. ASTRO با سرويس‌هاي مختلفي مثل Yandex Cloud، وان‌درايو، دراپ‌باكس، گوگل درايو، Box و... سازگاري دارد.

دانلود از گوگل پلي | كافه بازار

مرجع متخصصين ايران برنامه مديريت فايل inShot File Manager

inShot File Manager

اگر به‌دنبال فايل‌منيجر همه‌كاره و قدرتمند اندرويدي هستيد، inShot File Manager يكي از بهترين انتخاب‌هاي شما خواهد بود. كار با اين برنامه بسيار آسان است و امكاناتي درحد ابزارهاي مديريت فايل دسكتاپ به شما ارائه مي‌دهد. اين برنامه امكان مديريت و سازمان‌دهي آسان فايل‌ها و پوشه‌هاي حافظه‌ي ذخيره‌سازي محلي دستگاه، كارت miroSD و فلش درايور را به شما ارائه مي‌دهد.

علاوه‌براين، مي‌توانيد با اين ابزار فايل‌هاي اضافه را شناسايي و پاك كنيد تا حافظه‌ي دستگاه شما آزاد شود. ويژگي مرور سريع اين برنامه به متخصصان كمك مي‌كند به‌سرعت به فايل‌ها و پوشه‌هاي خود دسترسي داشته باشند. اين برنامه ميزان حافظه‌ي اشغال‌شده‌ي برنامه‌ها و فايل‌ها را نيز در يك‌ نگاه نشان مي‌دهد.

inShot File Manager امكاناتي مثل مرور، ايجاد، تغييرنام، فشرده‌سازي، خارج‌كردن فايل‌هاي فشرده، كپي، انتقال و اشتراك‌گذاري آسان را دراختيار شما قرار مي‌دهد. همچنين، مي‌توانيد فايل‌هاي مدانديشه متخصصين خود را در پوشه‌ي خصوصي اين برنامه قفل كنيد تا ديگران نتوانند به آن‌ها دسترسي داشته باشند. يكي ديگر از ويژگي‌هاي برنامه‌هاي برتر مديريت فايل امكان شناسايي خودكار فايل‌ها براساس نوع آن‌ها است كه باعث مي‌شود بتوانيد عكس‌ها، فيلم‌ها و... را راحت‌تر پيدا و آن‌ها را مرور كنيد.

يكي ديگر از مزيت‌هاي inShot File Manager همراهي از پروتكل FTP است كه مي‌توان با استفاده از آن، فايل‌هاي ذخيره‌شده روي سرورهاي الكترونيك را مديريت كرد. اگر فايلي را به‌اشتباه حذف كنيد، جاي هيچ‌نگراني نيست؛ زيرا ويژگي سطل‌ بازيافت اين برنامه به شما اجازه مي‌دهد آيتم‌هاي حذف‌شده را مرور و درصورت نياز آن‌ها را بازيابي يا به‌طوركامل حذف كنيد.

دانلود از گوگل پلي | كافه بازار

مرجع متخصصين ايران فايل منيجر شيائومي

Mi File Manager

شيائومي نيز مثل سامسونگ برنامه‌ي فايل‌منيجر پيش‌فرض موبايل‌هاي خود را دراختيار عموم متخصصان اندرويد قرار داده است. اين برنامه ازجمله بهترين فايل‌منيجرهاي اندرويدي است كه به يافتن آسان فايل‌ها كمك مي‌كند. شما مي‌توانيد با قابليت Mi Drop اين برنامه فايل‌هاي خود را به‌راحتي مديريت كنيد و به‌صورت آفلاين و بدون نياز به ابزارهايي مثل Shareit آن‌ها را با استفاده از شبكه‌ي بي‌سيم محلي با ديگران به‌اشتراك بگذاريد.

ازجمله قابليت‌هاي جالب اين اپليكيشن مي‌توان به جست‌وجوگر داخلي قدرتمند، جابه‌جايي، حذف، تغيير نام، كپي، خارج‌كردن از حالت فشرده و اشتراك‌گذاري فايل‌ها اشاره كرد. Mi File Manager در صفحه‌ي اصلي خود فايل‌هاي مشابه مثل موسيقي‌ها، ويدئوها، فايل‌هاي APK و اسناد را به‌طور‌خودكار دسته‌بندي مي‌كند تا بدون نياز به طي‌كردن مسيرهاي طولاني، به آن‌ها دسترسي داشته باشيد.

علاوه‌براين بخشي براي فايل‌هايي كه اخيراً استفاده شده‌اند، در انديشه متخصصين گرفته شده است. امكان دسته‌بندي فايل‌ها براساس نوع آن‌ها نيز وجود دارد تا بتوانيد فايل‌ها و پوشه‌ها را راحت‌تر سازمان‌دهي كنيد. اين ابزار قابليت مطالعه خودكار حافظه‌ي ذخيره‌سازي دستگاه را نيز دارد كه با استفاده از آن مي‌توانيد فايل‌هاي اضافه و بلااستفاده و فايل‌هاي موقت را شناسايي و حذف كنيد. رابط متخصصي اين مديرفايل از زبان‌هاي مختلف ازجمله فارسي همراهي مي‌كند.

دانلود از گوگل‌ پلي | كافه بازار

ZArchiver

مرجع متخصصين ايران برنامه مديريت فايل Z Archiver اندرويد

ZArchiver يكي از بهترين برنامه‌هاي اندرويد براي مديريت فايل‌ها، به‌خصوص فايل‌هاي فشرده است. اين برنامه از رابط متخصصي بسيار ساده‌اي بهره مي‌برد و به دسترسي اينترنت نياز ندارد؛ بنابراين، خياليان بابت استفاده از داده‌هاي خصوصي با خدمات شخص‌ ثالث آسوده خواهد بود. اين برنامه به شما اجازه مي‌دهد انواع فايل‌هاي فشرده ازجمله 7z (7zip)، zip، bzip2 (bz2)، gzip (gz)، XZ، lz4، tar، zst (zstd) را ايجاد كنيد.

ZArchiver از امكان خارج‌كردن فايل‌هاي فشرده با انبوهي از فرمت‌ها نيز همراهي مي‌كند و متخصصان مي‌توانند با استفاده از همين برنامه، محتواي انواع فايل‌هاي فشرده را نيز مشاهده كنند. از ديگر ويژگي‌هاي ZArchiver، امكان قراردادن گذرواژه روي فايل‌هاي فشرده است. همچنين، مي‌توانيد فايل‌هاي Zip، 7zip، tar، apk و mtz را ويرايش و فايل‌هاي جديدي به آن‌ها اضافه كنيد.

اين اپليكيشن فايل‌هاي آرشيوشده‌ي چندقسمتي را نيز همراهي مي‌كند و مي‌تواند‌ آن‌ها را از حالت فشرده خارج كند. از ديگر ويژگي‌هاي جذاب اين برنامه مي‌توان به امكان باز‌كردن فايل‌هاي فشرده از صندوق رايانامه اشاره كرد.

دانلود از گوگل‌ پلي | كافه بازار

جمع‌بندي

اپليكيشن‌هاي معرفي‌شده در اين مقاله از قوي‌ترين و محبوب‌ترين فايل‌منيجرهاي اندرويد هستند. تمامي آن‌ها امكانات و ويژگي‌هاي فوق‌العاده‌‌‌اي دارند كه انتخاب متخصص را تنها به سليقه‌ي او واگذار مي‌كنند. انديشه متخصصينات شما درباره‌ي اين اپليكيشن‌ها چيست؟ شما كدام يك را انتخاب مي‌كنيد؟

اين مطلب را ابتدا حميدرضا مالكي در فروردين ۱۳۹۴ مالكي نوشته و مجتبي بوالحسني در ۶ آبان ۱۴۰۱ آن را به‌روزرساني كرده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز
تبليغات

هم انديشي ها

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات