اخبار تخصصي‌اپ: Live screen streaming استريم الكترونيك بازي

جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
سوني به تازگي اپليكيشني با نام Live Screen Sharing را منتشر كرده است كه با استفاده از آن مي‌توانيد گيم‌پلي بازي‌ها را به صورت زنده، در سرويس‌هاي Twitch و يوتيوب به نمايش بگذاريد. با اخبار تخصصي‌اپ همراه باشيد.
تبليغات

بعد از نصب Live Screen Sharing هنگامي كه وارد يك بازي مي شويد، يك پنل كنترلي شناور در اختيار شما قرار مي گيرد كه گزينه‌ها و ابزار‌هاي موجود در آن، بسته به انتخاب Twitch يا Youtube متغير خواهد بود. اما نكته اي كه در هر دو پنل خودنمايي مي كند سادگي بيش از حد كار با آن است كه حتي متخصصان غير حرفه اي نيز در چند ثانيه نحوه‌ي كار كردن با آن را خواهند آموخت. در اين پنل گزينه‌هايي براي شروع پخش الكترونيك، ضبط به صورت آفلاين و در كارت حافظه، پخش صداي شما همزمان با پخش الكترونيك بازي و قرار دادن ويدئويي كوچك شده از دوربين جلو در گوشه‌ي تصوير براي نمايش چهره‌ي شما در انديشه متخصصين گرفته شده است كه امكاناتي فوق‌العاده‌اي براي گيمرهاي حرفه‌اي به حساب مي‌آيد. حتي اگر قصد استفاده‌ي الكترونيك از اين برنامه را نداشته باشيد و هدف‌تان تنها ضبط ويدئوي يادگيريي از يك بازي و پخش آن در شبكه اجتماعي‌هاي مختلف باشد نيز اين برنامه گزينه‌ي خوبي براي شما خواهد بود.

مرجع متخصصين ايران streaaam2

همانطور كه گفته شد Live Screen Sharing اپليكيشن جديد و البته بسيار مفيدي از سوي سوني است كه البته نكته‌ي عجيبي درباره‌ي آن وجود دارد. اين برنامه فعلا محدود به چند موبايل خاص از شركت سوني است و صاحبان ديگر مدل‌ها در حال حاضر نمي توانند از اين برنامه استفاده كنند. البته نكته‌‌ي عجيب ماجرا اين موضوع نيست بلكه موبايل‌هاي موجود در اين ليست است كه تنها به Xperia Z3+ و Xperia Z4 خلاصه شده است كه جزو جديدترين موبايل‌هاي اين كمپاني بوده و درصد بسيار كمي از متخصصان از اين دو مدل موبايل بهره مند هستند.

توجه داشته باشيد كه براي استريم ويدئو در يوتيوب، ابتدا بايد اين امكان را در اكانت خود توسط اين لينك فعال كنيد و سپس به اين امر بپردازيد.

 

اپليكيشن‌هاي محبوب خود را از طريق رايانامه app@zoomit.ir با ما در ميان بگذاريد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات