اخبار تخصصي‌اپ: استريم الكترونيك بازي‌ها با سرويس محبوب Twitch

سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
Twitch يكي از محبوب‌ترين اپليكيشن‌هاي موجود براي استريم الكترونيك بازي‌ها به حساب مي‌آيد كه در مدت زمان كمي، خود را به يكي از قوي ترين سرويس‌ها در اين زمينه تبديل كرده است. با اخبار تخصصي‌اپ همراه باشيد.
تبليغات

شايد براي هر متخصصي تماشاي الكترونيك بازي‌ها يا اشتراك‌گذاري لحظاتي كه مشغول انجام يك بازي است چندان جالب و هيجان‌انگيز نباشد؛ اما كافيست تا يك گيمر واقعي را از نزديك ببينيد تا از علاقه‌ي بي اندازه‌ي او به چنين موضوعي آگاه شويد. Twitch سرويسي متعلق به آمازون است كه براي چنين افرادي راه‌اندازي شده است و به لطف گسترده شدن بستر اينترنت و بالا رفتن سرعت‌ها، استفاده از آن نيز روز به روز در حال افزايش است. گيمرهاي ايراني نيز شايد به آسودگي و راحتي متخصصان جهاني Twitch قادر به استفاده از اين سرويس نباشند، با اين حال اين سرويس جاي خود را در بين متخصصان ايراني نيز باز كرده است.

مرجع متخصصين ايران Twitch2

در اين اپليكيشن علاوه بر آنكه مي‌توانيد ويديوهايي زنده از بازي‌هاي در حال انجام توسط هزاران گيمر را مشاهده كنيد، مي‌توانيد ويديوي بازي در حال انجام خود را نيز با ديگران به اشتراك بگذاريد. شركت‌هاي بزرگي همچون Xbox, Sony Riot Games, Blizzard و ... در اين سرويس داراي كانال‌هاي رسمي هستند كه علاوه بر دنبال كردن اخبار مختلف از سوي اين كانال‌ها، مي‌توانيد به تعامل با عوامل آن نيز بپردازيد. قابليت گفتگوي الكترونيك نيز بين اكانت‌ها در انديشه متخصصين گرفته شده است تا در صورت نياز بتوانيد با گيمري كه كانال او را دنبال مي‌كنيد در تماس باشيد. براي دانلود مي‌توانيد از لينك‌هاي زير استفاده كنيد.

 

اپليكيشن‌هاي محبوب خود را از طريق رايانامه app@zoomit.ir با ما در ميان بگذاريد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات