iOS 12.1 با همراهي از تماس فيس تايم گروهي تا ۳۲ متخصص منتشر شد

سه‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
آخرين نسخه از سيستم‌عامل iOS با فيس‌تايم گروهي، همراهي از قابليت دو سيم‌كارت در آيفون‌هاي XR و XS و ۷۰ ايموجي جديد منتشر شد.
تبليغات

تيم كوك مديرعامل اپل رويداد خبري امروز اپل را با تأييد انتشار نسخه‌ي ۱۲.۱ سيستم‌عامل iOS براي همه دستگاه‌هاي مبتني بر اين سيستم عامل، به پايان رساند.

او ارائه چند قابليت خاص و جديد را در اين نسخه تأييد كرد كه برجسته‌ترين آن قابليت برقراري تماس تصويري فيس‌تايم گروهي با ۳۲ نفر به صورت همزمان است. اين يك قابليت مهم به‌خاطر تعداد زياد شركت‌كننده در تماس و برگزاري جلسات مي‌باشد.

براساس اعلام سايت اپل:

فيس‌تايم از فناوري هوشمند مستقر بر روي محصولات خود براي تشخيص صداي گفتگوكننده‌ي اصلي در طي تماس استفاده مي‌كند و به طور خودكار تصوير او را بزرگ‌تر، برجسته‌تر و نزديك‌تر به حوزه‌ي ديد متخصص خواهد كرد. همچنين اندازه‌ي تصوير هريك از حاضران در گفتگو را به ميزان فعاليتشان در گفتگو تنظيم خواهد كرد كه غالباً براساس طول زمان صحبت، حجم صدا و حتي ميزان حركت‌هايشان است. شركت‌كنندگان تماس كه فعال نيستند هم تا زماني كه صحبتشان را آغاز كنند، تصويرشان با اندازه‌ي كوچكتر در پايين صفحه‌ي نمايش قرار خواهد گرفت. با يك تپ ساده هم مي‌توان يكي از حاضرين در گفتگو را به مركز و كانون مكالمه هدايت كرد.
مرجع متخصصين ايران APPLE NEW EMOJIS

iOS 12 بيشترين ميزان نصب در ماه اول از زمان انتشار را بين تمامي سيستم‌عامل‌ها داشته است.

علاوه بر اين، همراهي از قابليت دو سيم‌كارتي از طريق فناوري eSIM، كه در شهريور (سپتامبر) گذشته به عنوان قابليتي جديد از آن رونمايي شده بود، بالأخره با اين بروزرساني به آيفون‌هاي مدل XR و XS اضافه شد. كوك همچنين خبر داد كه متخصصان مي‌توانند ۷۰ ايموجي جديد را پس از اين بروزرساني در ميان مجموعه‌ي ايموجي‌هاي يونيكد سري ۱۱.۰ كه همين امسال معرفي شده بود، مشاهده كرده و از آن استفاده كنند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات