اپليكيشن يكپارچه آفيس مايكروسافت براي اندرويد منتشر شد

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مايكروسافت نسخه‌ي نهايي اپليكيشن يكپارچه آفيس خود را براي اندرويد منتشر كرد.
تبليغات

آفيس يكپارچه (unified Office app) اپليكيشن جديد مايكروسافت براي دستگاه‌هاي موبايل است كه در آن قابليت‌هاي نرم‌افزارهاي محبوب اداري ورد و پاورپوينت و اكسل به‌صورت يك‌جا ارائه مي‌شود.

پس از ماه‌ها آزمايش نسخه‌ي بتاي مجموعه نرم‌افزارهاي آفيس به‌صورت ادغام‌شده در يك اپليكيشن، مايكروسافت بالاخره نسخه‌ي نهايي آن را براي متخصصان سيستم‌عامل اندرويد منتشر كرده است. با استفاده از اين اپليكيشن، متخصصان مي‌توانند فايل‌هاي ورد و پاورپوينت و اكسل را بدون نياز به استفاده از چندين اپليكيشن مشاهده و ويرايش كنند. مايكروسافت همچنين قابليت‌هاي وان‌درايو و آفيس لنز را نيز در اپ آفيس گنجانده است.

اپليكيشن فعلي از حالت بتا خارج شده و دردسترس تمام متخصصان قرار دارد؛ اما هنوز تا كامل‌شدن و رفع نواقص فاصله دارد. به‌گزارش Android Police، نسخه‌ي فعلي اپليكيشن براي استفاده در تبلت و كروم‌بوك‌ها بهينه نيست و نمي‌توان از آن در حالت افقي (Landscape) استفاده كرد. همچنين، هنوز زمان انتشار اپ Office Mobile براي دستگاه‌هاي مبتني‌بر iOS مشخص نيست.

اپ جديد براي آن دسته از متخصصان اكوسيستم مايكروسافت بسيار متخصصدي به‌انديشه متخصصين مي‌رسد كه مي‌خواهند تمامي وظايف مرتبط با نرم‌افزارهاي اداري را درون يك اپليكيشن انجام دهند. مايكروسافت و گوگل و اپل، هر سه ابزارهاي ساخت پرزنتيشن و صفحه گسترده و ويرايش متن خودشان را دارند كه متخصصان براي استفاده از آن‌ها بايد بين اپليكيشن‌هاي مختلف سوييچ كنند.

درپايان، بايد اشاره كنيم كه مي‌توانيد اپ آفيس براي اندرويد را از گوگل‌پلي دانلود كنيد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات