اپليكيشن سامسونگ نوت با وان نوت مايكروسافت سينك مي‌شود

پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در پي همكاري مشترك سامسونگ و مايكروسافت، برخي اپليكيشن‌هاي دو شركت از اين پس با يكديگر همگام‌سازي خواهند شد.
تبليغات

روز گذشته و در طي برگزاري رويداد آنپكد سامسونگ، مقامات شركت كره‌اي از نسخه به‌روزشده‌اي از اپليكيشن نوت رونمايي كردند كه يكي از ويژگي‌هاي مهم آن، سينك يا همگام‌سازي با اپليكيشن محبوب وان نوت مايكروسافت است؛ البته اين همگام‌سازي تنها يك طرفه خواهد بود و متخصص امكان بازگشايي فايل‌هاي وان نوت را در اپليكيشن سامسونگ نوت نخواهد داشت.

اپليكيشن سامسونگ نوت با اوت‌لوك نيز همگام‌سازي خواهد شد كه درواقع به متخصص اجازه مي‌دهد به رايانامه‌ها تغييراتي جزئي ازجمله افزودن امضاء را اعمال كند. در اين بين، اپليكيشن ريمايندرز سامسونگ نيز با اوت‌لوك، مايكروسافت تودو و تيمز همگام‌سازي شده است. با استفاده از اپليكيشن‌هاي ذكرشده، متخصص مي‌تواند در نظم‌دهي به برنامه‌هاي خود در اپليكيشن ريمايندرز، آزادي عمل بيشتري داشته باشد و از اپليكيشن‌هاي ذكرشده براي منظم‌تر ساختن برنامه‌هاي آتي خود استفاده كند.

سامسونگ به اپليكيشن نوت خود ويژگي جالب ديگري نيز اضافه كرده است كه به اپليكيشن اجازه مي‌دهد به‌صورت همزمان، متن نوشتاري و فرامين صوتي را از متخصص دريافت و ذخيره كند؛ به اين صورت كه متخصص مي‌تواند به‌صورت همزمان، فايلي نوشتي را در نوت بنويسد و همچنين فايل صوتي را نيز ضبط كند. چنين قابليتي را در اپليكيشن‌هاي ديگر ازجمله وان نوت مايكروسافت نيز ديده‌ايم؛ اما اضافه شدن آن به سامسونگ نوت براي متخصصان طبيعتا جذاب و متخصصدي خواهد بود.

طبق گفته‌هاي مقامات سامسونگ، اپليكيشن نوت قادر است كه متون نوشتاري متخصص را طي فرآيندي به‌صورت خودكار خواناتر ساخته و در فولدري مخصوص ذخيره كند. سامسونگ نوت امكان كار با فايل‌هاي PDF را نيز در اختيار متخصص قرار مي‌دهد و براي انجام كارهايي ازجمله هايلايت كردن متون نيازي به اپليكيشن جداگانه‌اي نخواهد داشت.

انتظار مي‌رود گلكسي نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا در كنار گلكسي تب اس ۷ و اس ۷ پلاس ازجمله اولين محصولاتي از سامسونگ باشند كه به اپليكيشن به‌روزشده‌ي سامسونگ نوت دسترسي خواهند داشت.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات