اضافه‌شدن قابليت 3D Cinematic در به‌روزرساني‌ جديد گوگل فوتوز

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
گوگل فوتوز با افزودن ويژگي 3D Cinematic، تصاوير زنده‌تري به متخصص يادآوري مي‌كند. همچنين از ماه آينده، طراحي‌هاي جديد كلاژ و قابليت يادآوري علاقه‌مندي‌ها به گوگل فوتوز اضافه مي‌شود.
تبليغات

بخش «خاطرات» گوگل فوتوز با افزودن ويژگي‌هاي جديد به‌روزرساني مي‌شود. روز گذشته، گوگل از افزودن ويژگي جديد موسوم به تصاوير سينمايي (Cinematic Photos) به سرويس مديريت تصاوير خود براي جذاب‌ترشدن عكس‌هاي متخصصان خبر داد. ويژگي جديد به تصاوير متخصصان جلوه‌ي سه‌بعدي مي‌دهد و از آن‌ها تصاوير سينمايي توليد مي‌كند كه نمونه‌ي آن را درادامه مشاهده مي‌كنيد.

مرجع متخصصين ايران تصاوير سينمايي سه بعدي گوگل فوتوز

توليد تصاوير سينمايي سه‌بعدي يكي از ويژگي‌هاي جديد مربوط به مرور خاطرات گوگل فوتوز است و متخصصان براي فعال‌كردن آن به انجام اقدام خاصي نياز ندارند. پس از افزوده‌شدن ويژگي جديد، گوگل فوتوز به‌طور خودكار از برخي عكس‌هاي متخصصان تصاوير سينمايي ايجاد مي‌كند كه در ميان تصاوير هايلايت‌شده‌ي اخير در بالاي صفحه‌ي اصلي اپليكيشن نشان داده مي‌شوند و متخصصان مي‌توانند با چند ضربه، آن‌ها را در فرمت ويدئو با دوستانشان به‌اشتراك بگذارند.

ويژگي جديد امكان يادآوري خاطرات به روش زنده‌تر و واقع‌بينانه‌تر را براي متخصصان فراهم مي‌كند. گوگل فوتوز براي توليد تصاوير سينمايي با استفاده از يادگيري ماشين، عمق عكس‌ را پيش‌بيني مي‌كند و حتي درصورتي‌كه اطلاعاتي از عمق عكس اصلي دوربين در دست نباشد، مي‌تواند تصوير سه‌بعدي از آن توليد ‌كند و در مرحله‌ي آخر، حالت انيميشني به عكس افزوده‌ و جلوه‌اي متحرك به آن داده شود.

در به‌روزرساني جديد، علاوه‌بر توليد عكس‌هاي سينمايي طراحي‌هاي جديد كلاژ با كادربندي‌هاي غني‌تر و هنري به گوگل فوتوز افزوده مي‌شوند. گوگل فوتوز با استفاده از هوش مصنوعي عكس‌هايي با رنگ‌هاي مشابه را پيدا مي‌كند و براي انسجام بهتر، پس‌زمينه‌ و فونت را با آن‌ها مطابقت مي‌دهد.

همچنين، به‌زودي قابليت مرور خاطرات گوگل فوتوز عكس‌هايي از مهم‌ترين افراد زندگي متخصصان را نشان مي‌دهد و فعاليت‌هاي محبوب و علايق آن‌ها، مانند غروب‌ آفتاب و آشپزي و گشت‌وگذار را براساس عكس‌هاي بارگذاري‌شده شناسايي و يادآوري مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران كلاژ گوگل فوتوز

گوگل فوتوز پس از ايجاد تصاوير سينمايي، با ارسال اعلانيه‌هايي متخصصان را باخبر مي‌كند. البته درصورت تمايل، متخصصان مي‌توانند با تغييراتي در تنظيمات، افراد خاص و دوره‌هاي زماني‌ را پنهان كنند تا گوگل فوتوز اين موضوعات را به آن‌ها يادآوري نكند. ناگفته نماند امكان غيرفعال‌كردن قابليت مرور خاطرات در گوگل فوتوز نيز وجود دارد. از ماه آينده، به‌تدريج تغييرات جديد در آخرين به‌روزرساني گوگل فوتوز در‌دسترس متخصصان قرار مي‌گيرد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات