واتساپ به ويژگي حذف خودكار تصاوير ارسال‌شده مجهز خواهد شد

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
بر اساس گزارش‌ها، واتساپ به‌زودي امكان حذف خودكار تصاوير ارسال‌شده را در اختيار متخصصان قرار مي‌دهد.
تبليغات

درحالي‌كه قوانين حريم خصوصي واتساپ به موضوع جديد اين روزها تبديل شده‌ است، اين پيام‌رسان قصد دارد ويژگي‌هاي جديدي در اختيار متخصصان قرار بدهد كه البته در پيام‌رسان‌هاي ديگر ارائه مي‌شود.

به گزارش AndroidAuthority واتساپ قصد دارد ويژگي حذف خودكار تصاوير ارسال‌شده را به نسخه اندرويد و iOS اضافه كند. تصاويري از اين ويژگي منتشر شده است كه در ادامه مي‌توانيد آن‌ها را مشاهده كنيد:

مرجع متخصصين ايران مشخص كردن زمان براي خذف خودكار تصاوير
مرجع متخصصين ايران با خروج متخصص از گفت‌وگو تصاوير حذف مي‌شوند
مرجع متخصصين ايران تصويري كه خودكار خذف مي‌شود
مرجع متخصصين ايران مشخص شدن تصويري كه خودكار از بين مي‌رود

اين ويژگي قبلا در قسمت دايركت اينستاگرام  ارائه شده است و متخصصان مي‌توانند در زمان ارسال تصوير، اين ويژگي را فعال يا غيرفعال كنند. فعال ‌كردن اين ويژگي باعث مي‌شود تصاويري كه در واتساپ ارسال مي‌كنيد، در اختيار افراد ديگر قرار نگيرد و پس از مدتي حذف شود. مشخص شده است كه مي‌توان زماني هم براي حذف خودكار تصاوير در انديشه متخصصين گرفت.

گفته مي‌شود اين ويژگي در گروه‌هاي عمومي و خصوصي فعال خواهد شد. واتساپ در سال ۲۰۲۰ ويژگي حذف خودكار پيام‌هاي متني را در اختيار متخصصان قرار داده بود.

هنوز مشخص نيست ويژگي حذف خودكار تصاوير كي به واتساپ اضافه مي‌شود؛ اما با توجه‌ به تصاوير منتشرشده، به انديشه متخصصين مي‌رسد كه اين ويژگي ‌اكنون كار مي‌كند و به‌زودي براي متخصصان فعال خواهد شد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات