فيسبوك همچنان ادغام واتساپ و مسنجر را آزمايش مي‌كند

يك‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
محققي در توييتر متوجه شده است فيسبوك همچنان آزمايش‌هايي براي ادغام زيرساخت واتساپ و مسنجر انجام مي‌دهد. مدتي پيش، اين شركت اينستاگرام و مسنجر را تركيب كرده بود.
تبليغات

مدت‌ها است فيسبوك اعلام كرده است كه مي‌خواهد زيرساخت سرويس‌هاي اينستاگرام و فيسبوك مسنجر و واتساپ را ادغام كند تا متخصصان اين پلتفرم‌ها بتوانند به يكديگر پيام دهند. چندي پيش، ادغام اينستاگرام و مسنجر را شاهد بوديم و اكنون اخبار جديدي با محوريت ادغام واتساپ و مسنجر نيز منتشر شده است.

به‌گزارش 9to5Mac، افشاگري ايتاليايي به نام آلساندرو پالوتزي تغييري را ديده كه اخيرا به‌صورت پنهاني در فيسبوك مسنجر اعمال شده است. او مي‌گويد توانسته چت واتساپي را در مسنجر مشاهده كند. در‌حال‌حاضر، دو سرويس واتساپ و مسنجر ادغام نشده‌اند؛ ولي پالوتزي كاري كرده كه يك ترد به‌عنوان چت واتساپ شناسايي شود تا بفهمد چت‌هاي واتساپ در آينده پس از اضافه‌شدن همراهي رسمي، در مسنجر چگونه به‌انديشه متخصصين خواهند رسيد.

الساندرو پالوتزي مي‌گويد ارتباط بين واتساپ و مسنجر قرار است كاملا اختياري باشد، دقيقا مشابه كاري كه در‌حال‌حاضر فيسبوك با اينستاگرام و مسنجر انجام مي‌‌دهد. WABetaInfo مي‌نويسد: «چند قابليت كه هم‌اكنون در فيسبوك مسنجر پياده‌سازي شده‌اند، ممكن است به واتساپ نيز اضافه شوند.»

قابليت ديگري كه در واتساپ مراحل آزمايشي را مي‌گذراند، نشان بازطراحي‌شده‌ي منشن است. اين نشان تفاوت‌هايي با ريپلاي‌كردن پيام در داخل گروه دارد. WABetaInfo مي‌گويد اين قابليت همچنان در حال آزمايش براي iOS است و احتمالا فعلا به نسخه‌ي نهايي واتساپ اضافه نمي‌شود. 

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات قابليت آزمايشي برچسب منشن در واتساپ / WhatsApp

هفته‌ي گذشته، قابليت «پيام‌هاي ناپديدشونده» در چت گروهي براي تمام متخصصان اضافه شد. همچنين، نسخه‌ي جديد واتساپ محتواي چند‌رسانه‌اي را بهتر نشان مي‌دهد. 

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات