يوتيوب قابليت دانلود ويدئو از طريق كامپيوتر را آزمايش مي‌كند

پنج‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
يوتيوب قابليت دانلود ويدئو ازطريق كامپيوتر را براي بعضي از متخصصان پريميوم خود فعال كرده و در حال آزمايش اين ويژگي است.
تبليغات

اگر جزو آن دسته افرادي باشيد كه از يوتيوب زياد استفاده مي‌كنند، احتمالاً به اين اشكال برخورد كرده‌ايد كه نمي‌توان ويدئويي را از اين وب‌سايت دانلود كرد. راه‌هاي مختلفي براي انجام اين كار وجود دارد؛ اما هيچ‌كدام به اندازه دانلود مستقيم از يوتيوب آسان و سريع نيست. از اين روش‌ها مي‌توان به استفاده از وب‌سايت و اپليكيشن‌هاي مخصوص دانلود فايل اشاره كرد. عده‌اي حتي با گرفتن فيلم از نمايشگر خود اين كار را انجام مي‌دهند؛ اما شايد دوران اين كارها به پايان رسيده باشد.

به گزارش انگجت، در حال حاضر يوتيوب راه‌حل ساده‌تري دراختيار بعضي متخصصان كه از كامپيوتر استفاده مي‌كنند، قرار داده است. اين شركت به‌تازگي دكمه دانلود را به وب‌سايت خود اضافه كرده است. طبق اطلاعات منتشرشده، اين قابليت فعلاً در حالت آزمايشي و تنها براي مشتركان پريميوم دردسترس است. البته به انديشه متخصصين نمي‌رسد كسي از اين مسئله شگفت‌زده شده باشد؛ زيرا پيش‌تر چنين قابليتي براي مشتركان پريميوم نرم‌افزار موبايل يوتيوب فعال شده است.

اگر به قابليت مذكور دسترسي داشته باشيد، دكمه دانلود را درست در كنار گزينه اشتراك‌گذاري زير ويدئو يا در كنار منوي سه‌نقطه مشاهده مي‌كنيد. پس از بارگيري يك ويدئو، فايل آن در جزوه رايگانخانه آفلاين يوتيوب قرار مي‌گيرد و مي‌توانيد هر زمان كه دوست داشتيد آن را مشاهده كنيد. فايل‌هاي دانلودشده مي‌توانند بين 144p تا 1080p كيفيت داشته باشند و بايد اينجا از طرفداران 4K معذرت‌خواهي كرد؛ زيرا گزينه‌اي براي آن‌ها وجود ندارد. در حال حاضر به انديشه متخصصين نمي‌رسد محدوديتي، به غير از فضاي ذخيره‌سازي، در حجم دانلود وجود داشته باشد.

اين گزينه مي‌تواند به متخصصان كمك كند فايل‌هاي مورد انديشه متخصصين خود را به سريع‌ترين و ايمن‌ترين روش ممكن دانلود كنند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات