برگرداندن پيج اينستا و بازيابي اكانت اينستاگرام

پنج‌شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
مطالعه 8 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اگر صفحه اينستاگرامتان را از دست داده‌ايد، در اين مقاله با تمام روش‌هاي برگرداندن پيج اينستا و بازيابي اكانت اينستاگرام آشنا شويد.
تبليغات

از دست دادن حساب اينستاگرام يكي از بدترين اتفاق‌هايي است كه مي‌تواند در دنياي مجازي اتفاق بيفتد. اين موضوع براي صفحات تجاري يا هر صفحه‌اي با تعداد فالوور بالا يا حاوي اطلاعات شخصي بسيار ناگوارتر است.

در اين مقاله سعي كرده‌ايم تمام روش‌هاي ممكن براي برگرداندن پيج اينستا و بازيابي اكانت اينستاگرام را توضيح دهيم. براي جلوگيري از تكرار غيرفعال شدن ناگهاني حسابتان همواره سعي كنيد قوانين اينستاگرام را زير پا نگذاريد. ازاين‌رو به شما توصيه مي‌كنيم مطالعه و به خاطر سپردن بخش «دلايل اصلي غيرفعال شدن پيج اينستاگرام» را فراموش نكنيد.

دلايل اصلي غيرفعال شدن پيج اينستاگرام

گاهي بدون هيچ اخطار قبلي صفحه اينستاگرام شما غيرفعال مي‌شود. در واقع دلايل زيادي براي غيرفعال شدن حساب اينستاگرام وجود دارد. بااينكه اينستاگرام دليل غيرفعال شدن حساب را به‌طور شفاف بيان نمي‌كند، اما مي‌گويد كه اين امر ناشي از نقض دستورالعمل‌هاي انجمن يا شرايط استفاده است.

معمولاً دارندگان تيك آبي مي‌توانند به‌سرعت از طريق تماس با همراهي اينستاگرام از دليل اصلي غيرفعال شدن حسابشان اطلاع پيدا كنند. اما اگر متخصص عادي‌اي باشيم كه اكانت اينستاگرامش بي‌خبر از همه‌جا از دست رفته است، بايد به دلايل احتمالي بسنده كنيم. چند دليل احتمالي براي غيرفعال شدن حساب اينستاگرام وجود دارد:

  • فعاليت‌هاي غيرقانوني مانند خريد يا فروش غيرمجاز
  • نفرت‌پراكني و انتشار سخنان نفرت‌آميز در هم انديشي ها يا پست‌ها
  • پست‌هايي كه حاوي برهنگي هستند.
  • پست‌هايي كه بيانگر خشونت گرافيكي هستند.
  • استفاده از كلماتي كه در محيط اينستاگرام ممنوع است. اين كلمات چه در ويديو نوشته شده باشند چه در كپشن امتياز منفي حساب مي‌شوند.
  • استفاده از برنامه‌هاي شخص ثالث براي دسترسي به اينستاگرام

برگرداندن پيج اينستا و بازيابي اكانت اينستاگرام

يكي از ساده‌ترين روش‌ها براي بازيابي اكانت غيرفعال شده اينستاگرام، ارسال درخواست تجديدانديشه متخصصين با مشخصات خود به اينستاگرام است. با اين حال، توجه داشته باشيد كه فقط تا ۳۰ روز از روزي كه حساب شما غيرفعال شده است، مي‌توانيد درخواست تجديد انديشه متخصصين را ارسال كنيد. پس از ۳۰ روز، حساب شما براي هميشه حذف خواهد شد. معمولاً فقط در صورتي مي‌توانيد حساب خود را بازيابي كنيد كه به اشتباه غيرفعال شده باشد.

به منظور تسريع روند، مي‌توانيد به ۳ روش مختلف درخواست تجديد انديشه متخصصين كنيد كه دو روش از طريق پر كردن فرم و ديگري از طريق ارسال رايانامه به همراهي اينستاگرام است.

اگر فكر مي‌كنيد كه صفحه اينستاگرامتان به‌اشتباه به‌‌دليل نقض قوانين غيرفعال شده است بايد دو فرم زير را پر كنيد و در نهايت رايانامهي به همراهي بفرستيد:

با مراجعه به لينك فرم اول آن را پر كنيد. تمام مشخصات مانند نام كامل، آدرس رايانامه، شماره موبايل و آيدي اينستاگرام خود را وارد كنيد و همچنين توضيح دهيد كه چرا فكر مي‌كنيد حساب شما به اشتباه غيرفعال شده است.

مرجع متخصصين ايران

به لينك فرم دوم مراجعه كرده و آن را پر كنيد. نوع حساب خود را انتخاب كنيد. به خاطر داشته باشيد كه اگر حسابتان تجاري است و Yes را انتخاب مي‌كنيد، بايد با آپلود اسناد مربوطه ثابت كنيد كه يك تجارت قانوني هستيد.

مرجع متخصصين ايران برگرداندن پيج اينستا و بازيابي اكانت اينستاگرام

پس از ارسال هر دو فرم، مراحل زير را دنبال كنيد:

به تيم همراهي اينستاگرام (support@instagram.com) رايانامه بزنيد و دلايلي كه فكر مي‌كنيد حساب شما به اشتباه غيرفعال شده است را توضيح دهيد. از جملاتي مثل «متاسفم، ديگر اين كار را انجام نخواهم داد» استفاده نكنيد، زيرا به اين معني است كه شما به اشتباه خود اعتراف مي‌كنيد پس ممكن است هرگز حساب خود را پس نگيريد.

اگر حسابتان به دليل نقض مكرر مالكيت معنوي (شامل كپي‌رايت و تريدمارك) يا به اشتراك‌گذاري محتواي جعلي يا گمراه‌كننده غيرفعال شده است بايد اين فرم را پر كنيد. توجه داشته باشيد اگر حساب شما به هر دليل ديگري غيرفعال شده باشد، ممكن است با پر كردن اين فرم پاسخي دريافت نكنيد. پس از تكميل اين فرم، رايانامهي حاوي دستورالعمل‌هاي بيشتر دريافت خواهيد كرد. تا زماني كه اين دستورالعمل‌ها را دنبال نكنيد، ارسال درخواست تجديدانديشه متخصصين خود را تمام نكرده‌ايد.

بازگرداني پيجي كه خودمان غيرفعال كرديم

اگر در گذشته به طور موقت حساب خود را غيرفعال كرده‌ايد، و اكنون مي‌خواهيد دوباره به آن برگرديد، تنها كافي است با اطلاعات حسابتان بار ديگر در اكانت خود لاگين كنيد. براي اطلاعات دقيق‌تر به مقاله دي اكتيو كردن اينستاگرام به صورت موقت و دائمي مراجعه كنيد.

  • برنامه اينستاگرام را اجرا كنيد.
  • در صفحه لاگين، نام متخصصي و رمز عبور حساب اينستاگرامي را كه مي‌خواهيد دوباره فعال شود، وارد كنيد.
  • روي Login ضربه بزنيد تا اكانت اينستاگرام شما بازيابي شود.

برگرداندن پيج اينستاگرام بدون رايانامه و شماره

فرض كنيد نمي‌توانيد وارد رايانامه خود شويد يا به ياد نمي‌آوريد كه از چه آدرس رايانامهي براي ثبت‌‌نام در اينستاگرام استفاده كرده‌ايد. اين اتفاق به‌خصوص زماني رايج است كه شما يك موبايل يا لپ‌تاپ جديد خريده‌ايد اما داده‌ها را ذخيره نكرده‌ايد. شايد هم شماره موبايل را تغيير داديد اما صفحه به شماره قديمي متصل است و به آن دسترسي نداريد. دراين‌صورت چه كاري بايد انجام دهيد؟

اگر به خاطر نمي‌آوريد كه از چه رايانامه و شماره تلفني استفاده كرده‌ايد، اكانت اينستا را با استفاده از نام متخصصي بازيابي كنيد. براي اطلاع از چگونگي اين روش، بخش بعدي را مطالعه كنيد.

اگر نتوانستيد هيچ‌يك از اطلاعات لازم را پيدا كنيد، تنها راه مراجعه به بخش Help Center و ارتباط با customer service اينستاگرام است. هرچند ممكن است جواب درستي نگيريد ولي مي‌توانيد شانستان را امتحان كنيد.

بازيابي اكانت اينستاگرام با نام متخصصي

اگر به خاطر نمي‌آوريد كه از چه رايانامه و شماره تلفني استفاده كرده‌ايد، اكانت اينستا را با استفاده از نام متخصصي بازيابي كنيد.

اگر به خاطر نداريد از چه رايانامه، شماره تلفن و نام متخصصي استفاده كرده‌ايد، ساير رسانه‌هاي اجتماعي خود را جستجو كنيد، شايد بتوانيد ردي از حساب ازدست‌رفته خود پيدا كنيد. همچنين ‌مي‌توانيد از دوستانتان پرس‌وجو كنيد شايد آن‌ها نام متخصصي شما را به خاطر داشته باشند.

  • در صفحه لاگين روي Get help logging in يا Forgot password ضربه بزنيد.
  • نام متخصصي خود را وارد كنيد تا رايانامهي حاوي لينك يا كد به آدرس رايانامه شما ارسال شود.
مرجع متخصصين ايران درخواست لينك ورود از اينستاگرام

معمولاً با ديدن ابتدا و انتهاي شماره يا آدرس رايانامه مي‌توانيد حدس بزنيد كه از كدام خط يا رايانامه خود استفاده كرده‌ايد.

بازيابي اكانت اينستاگرام با شماره تلفن

  • در صفحه ورود به سيستم، براي اندرويد روي Get help logging in ضربه بزنيد و براي آيفون روي ?Forgot password.
  • براي بازيابي اكانت اينستاگرام با شماره تلفن، روي Phone ضربه بزنيد. شماره تلفنتان را وارد كنيد.
  • كد ورود به شماره تلفني كه وارد كرده‌ايد،‌ ارسال خواهد شد. كد را در صفحه اينستاگرام وارد كنيد تا به حسابتان برويد.
  • نام متخصصي، آدرس رايانامه يا شماره تلفن مرتبط با حساب خود را وارد كنيد، سپس روي Next ضربه بزنيد.
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران

بازيابي اكانت اينستاگرام با رايانامه

  • در صفحه ورود به سيستم، براي اندرويد روي Get help logging in ضربه بزنيد و براي آيفون روي ?Forgot password.
  • براي بازيابي اكانت اينستاگرام با شماره تلفن، روي Username ضربه بزنيد. آدرس رايانامهتان را وارد كنيد.
  • لينك بازيابي حساب به آدرس رايانامهي كه وارد كرده‌ايد،‌ ارسال خواهد شد. به رايانامهتان برويد و لينك را باز كيند تا وارد حساب اينستاي خود شويد.
مرجع متخصصين ايران بازيابي اكانت اينستاگرام با رايانامه
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران

بازگرداني پيج اينستاگرام غيرفعال شده به دليل كپي رايت

اگر حسابتان به دليل نقض مكرر كپي‌رايت غيرفعال شده است بايد اين فرم را پر كنيد. توجه داشته باشيد از اين فرم فقط بايد براي بازگرداني پيج اينستاگرام غيرفعال شده به دليل كپي رايت استفاده كنيد. اگر حساب شما به هر دليل ديگري غيرفعال شده باشد، ممكن است با پر كردن اين فرم پاسخي دريافت نكنيد.

مرجع متخصصين ايران

پس از تكميل اين فرم، رايانامهي حاوي دستورالعمل‌هاي بيشتر دريافت خواهيد كرد. تا زماني كه اين دستورالعمل‌ها را دنبال نكنيد، ارسال درخواست تجديدانديشه متخصصين خود را تمام نكرده‌ايد.

بازگرداني پيج اينستاگرام هك شده

در مقاله يادگيري جامع اينستاگرام توضيح داديم كه انجام يك سري اقدامات براي اطمينان از امنيت الكترونيكتان آسان‌تر از مقابله با عواقب آن است. مهم نيست كه چه چيزي باعث هك شده است، بايد سريع عمل كنيد.

اگر فكر مي‌كنيد حساب اينستاگرام شما هك شده است يا اينكه هيچ راهي براي دسترسي به آن مثل آيدي، شماره تلفن و رايانامه نداريد، بايد گزارش هك شدن اكانتتان را به اينستاگرام بدهيد.

براي اطلاع از تمام جزئيات به مقاله چگونه از هك شدن اكانت اينستاگرام خود جلوگيري كنيم سر بزنيد.

بازگرداني پيج اينستاگرام حذف شده

اگر شما يا شخصي كه اطلاعات ورود به سيستم شما را دارد، اكانت اينستاگرام شما را حذف كرده باشد، نمي‌توانيد آن را بازيابي كنيد. به همين دليل بايد در به اشتراك‌گذاري اطلاعات ورود به سيستم خود با دوستان و خانواده بسيار مراقب باشيد. اگر رايانامهي در مورد فعاليت مشكوك دريافت كرديد، آن را بسيار جدي بگيريد و رمز عبور خود را تغيير دهيد.

اگرچه نمي‌توانيد حساب حذف شده اينستاگرام را بازگردانيد، اما مي‌توانيد با استفاده از همان آدرس رايانامه يا شماره تلفن يك حساب متخصصي جديد ايجاد كنيد.

سوالات متداول اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

  • دلايل اصلي غيرفعال شدن پيج اينستاگرام چيست؟

    اينستاگرام دليل غيرفعال شدن حساب را به‌طور شفاف بيان نمي‌كند، اما مي‌گويد كه اين امر ناشي از نقض دستورالعمل‌هاي انجمن يا شرايط استفاده است. دلايل احتمالي مي توانند شامل موارد زير باشند:

    • فعاليت‌هاي غيرقانوني مانند خريد يا فروش غيرمجا
    • نفرت‌پراكني و انتشار سخنان نفرت‌آميز در هم انديشي ها يا پست‌ها
    • پست‌هايي كه حاوي برهنگي هستند.
    • پست‌هايي كه بيانگر خشونت گرافيكي هستند.
    • استفاده از كلماتي كه در محيط اينستاگرام ممنوع است. اين كلمات چه در ويديو نوشته شده باشند چه در كپشن امتياز منفي حساب مي‌شوند.
    • استفاده از برنامه‌هاي شخص ثالث براي دسترسي به اينستاگرام
  • برگرداندن پيج اينستا و بازيابي اكانت اينستاگرام ممكن است؟

    پاسخ به اين سوال به دليل غيرفعال شدن حساب اينستاگرام شما برمي‌گردد. اگر از دليل غيرفعال شدن حسابتان مطمئن نيستيد با پر كرد فرم‌هاي تجديد انديشه متخصصين و رايانامه زدن به همراهي اينستاگرام مي‌توانيد شانس برگرداندن پيج اينستا و بازيابي اكانت اينستاگرام خود را امتحان كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات