مرجع متخصصين ايران بهترين اپليكيشن‌هاي يادگيري زبان آلماني

بهترين اپليكيشن هاي يادگيري زبان آلماني؛ از Der Die Das تا اپليكيشن هاي فارسي

جمعه ۹ دي ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مطالعه 10 دقيقه
يادگيري زبان كاري است كه در هركجا با يك موبايل قابل انجام است؛ مهم انتخاب اپ مناسب است. در اين مقاله با بهترين اپليكيشن هاي يادگيري آلماني آشنا شويد.
تبليغات

بهترين اپليكيشن هاي يادگيري زبان آلماني فقط كلمات و قوانين را به اميد اينكه آن‌ها را به خاطر بسپاريد، به سمتتان پرتاب نمي‌كنند؛ بلكه يادگيري آلماني را به تجربه‌اي جذاب براي شما تبديل مي‌كنند.

در ادامه فهرستي از بهترين اپليكيشن يادگيري زبان آلماني را برايتان معرفي كرده‌ايم. فرقي ندارد كه يك دانش‌آموز جدي هستيد يا يك زبان‌آموز معمولي يا فقط قصد سفر به آلمان را داريد، با اين اپ‌ها مي‌توانيد تجربه خوبي از يادگيري زبان آلماني كسب كنيد.

اپليكيش Drops

بهترين گزينه براي ساخت بانك واژگان آلماني

مرجع متخصصين ايران يادگيري زبان آلماني با اپليكيش Drops

Drops يك برنامه يادگيري بصري است كه بر يادگيري واژگان تمركز دارد. شما بايد هر كلمه را با تصوير آن مطابقت دهيد و آن را به روشي سرگرم‌كننده و منظم براي يادگيري تبديل كنيد. اگر ازجمله افرادي هستيد كه يادگيري بصري برايتان مفيدتر از روش‌هاي ديگر است، خواهيد ديد كه به خاطر سپردن واژگان با Drops چقدر آسان است.

نسخه رايگان اپليكيشن به مدت ۵ دقيقه در روز، ملاخبار تخصصيات واژگان آلماني را به شيوه‌اي جذاب و همه‌جانبه به شما يادگيري مي‌دهد.

جلسات يادگيريي ماهيتي شبيه به بازي دارند و از شما مي‌خواهند كه پاسخ‌ها را بكشيد و رها كنيد و روي صفحه نمايش خود ضربه بزنيد.

واژگان شامل دسته‌بندي‌هاي مختلفي هستند كه به موضوعاتي مانند غذا، رنگ‌ها، اعضاي خانواده، مليت‌ها و غيره مي‌پردازند.

اپليكيشن Babbel

بهترين گزينه براي زبان‌آموزان مصمم

مرجع متخصصين ايران يادگيري زبان آلماني با اپليكيشن Babbel

Babbel يك برنامه حرفه‌اي‌تر است كه براي زبان‌آموزان بلندپرواز و جدي كه علاقه‌اي به رنگ‌ها و ترفندهاي ديگر برنامه‌هاي يادگيري زبان ندارند، مناسب است. اين برنامه واژگان و عبارات را از طريق تركيبي از فايل‌هاي صوتي، تصاوير و متن يادگيري مي‌دهد؛ سپس از شما مي‌خواهد كه كلمات انگليسي را با معادل‌هاي آلماني آن‌ها مطابقت دهيد و آن‌چه را كه تازه ياد گرفته‌ايد، بنويسيد.

هر درس حاوي يك ديالوگ است كه در آن بايد جاهاي خالي را پر مي‌كنيد. اين برنامه مي‌تواند تشخيص گفتار را انجام دهد تا به تمرين تلفظ شما كمك كند.

قبل از شروع دوره، ببل يك آزمون تعيين سطح مي‌گيرد تا شما را در دوره صحيح قرار دهد. شما مي‌توانيد تمام جنبه‌هاي يادگيري زبان آلماني را با يك مربي ديالوگ و تشخيص گفتار تمرين و يادآورهاي روزانه را براي مطالعه ۵الي۶۰ دقيقه‌اي تنظيم كنيد.

اين اپ براي زبان آموزان پيشرفته‌تر، يك دوره كامل آلماني تجاري ارائه مي‌دهد كه آن را به بهترين برنامه براي آلماني پيشرفته تبديل مي‌كند.

گفتني است Babbel شامل يك درس رايگان است. براي باز كردن درس‌هاي بيشتر بايد اشتراك تهيه كنيد.

اپليكيشن Busuu

بهترين برنامه جامع يادگيري زبان آلماني

مرجع متخصصين ايران يادگيزي آلماني با اپليكيشن Busuu

جنبه اجتماعي Busuu براي كساني كه دوست دارند با مردم ارتباط برقرار كنند و در عين حال علايق خود را دنبال كنند، ارزش مطالعه دارد.

دوره‌هاي اين برنامه بر اساس چارچوب CEFR است و تمام زمينه‌هاي فراگيري زبان (خواندن، نوشتن، صحبت كردن، گوش دادن) را پوشش مي‌دهد.

اين اپليكيشن زبان‌آموزان آلماني را با تمرين‌هايي كه از مكالمه واقعي همراهي مي‌كند به تسلط بيشتر نزديك مي‌كند. قبل از شروع تمرينات، مي توانيد سطح خود را با يك آزمون ۱۰ دقيقه‌اي ارزيابي كنيد. Busuu يك برنامه جدي براي يادگيري زبان آلماني است؛ بنابراين قابل‌پيشبيني است كه شامل بازي‌هاي سرگرم‌كننده زيادي براي بالا نگه داشتن انگيزه شما نخواهد شد.

نسخه اصلي Busuu كه زبان‌آموز آلماني مي‌تواند از طريق اپليكيشن به آن دسترسي داشته باشد، رايگان است.

نسخه Premium Plus يك برنامه مطالعه شخصي براي يادگيري ۵الي۲۰ دقيقه در روز در اختيار زبان‌آموز قرار مي‌دهد. بيش از ۱۰۰ ميليون زبان آموز در سراسر جهان از Busuu استفاده مي‌كنند تا بتوانند تمرين نوشتاري و گفتاري خود را فوراً توسط يك سخنران بومي مطالعه كنند.

مطالعه‌اي كه توسط دانشگاه سيتي در نيويورك انجام شده است نشان مي‌دهد كه ۲۲ ساعت مطالعه با Busuu Premium برابر است با يك ترم تحصيل در كالج. شايد اين دوره كامل آلماني همان چيزي باشد كه شما نياز داريد.

LanguagePod101

يك برنامه به سبك پادكست با محتوايي براي تمام سطوح

مرجع متخصصين ايران يادگيري زبان آلماني با LanguagePod101

مجموعه LanguagePod101 درس‌هايي به سبك پادكست ارائه مي‌كند كه به شما امكان مي‌دهد با گوش دادن به محتواي خوب و با اهداف روشن، زبان آلماني را در هر كجا ياد بگيريد.

بعضي درس‌ها شامل يك ديالوگ هستند كه در آن بايد به دو يا چند نفر كه آلماني صحبت مي‌كنند گوش دهيد تا كلمات و نكات گرامري كه توسط ميزبان برجسته مي‌شود را درك كنيد. اين برنامه همچنين داراي ليست كلمات، فلش‌كارت و اسلايدشو است تا به زبان‌آموز آلماني كمك كند پس از گوش دادن به دروس، واژگان را بهتر يادگيري ببيند.

با تهيه اشتراك Premium PLUS مي‌توانيد يك معلم شخصي داشته باشيد تا به شما بازخورد بدهد و به سؤالات‌تان پاسخ دهد.

اپليكيشن Duolingo

بهترين گزينه براي زبان‌آموزان پرمشغله

مرجع متخصصين ايران يادگيري آلماني با اپليكيشن Duolingo

Duolingo با داشتن بيش از ۵۰۰ ميليون متخصص، يك انتخاب بسيار محبوب براي زبان‌آموزان است. سيستم يادگيري ساده و كوتاه آن براي كساني كه مي‌خواهند به طور يكپارچه و طبق برنامه زماني خودشان، به مطالعه زبان خود ادامه دهند، مناسب است.

درس هاي Duolingo كوتاه اما شيرين هستند. ماژو‌ل‌هاي درس بر اساس سطح و موضوع به صورت «درختي» ارائه مي‌شوند كه از شما انتظار مي‌رود آن‌ها را به ترتيب خاصي تكميل كنيد. با اين حال، اگر بتوانيد ارزيابي‌هاي كوتاه آن‌ها را بگذرانيد، مي‌توانيد ماژول‌هاي خاصي را آزمايش كنيد.

از شما خواسته مي‌شود كه سؤالات استاندارد چندگزينه‌اي را پاسخ دهيد، صحبت كردن با صداي بلند را تمرين كنيد يا عبارات را ترجمه كنيد.

براي اطمينان از اينكه در يادگيري خود عجله نداريد، يك سيستم «قلب» نيز وجود دارد. وقتي همه قلب‌ها را با پاسخ‌هاي اشتباه در آزمون‌ها خالي كنيد، بايد به عقب برگرديد و مطالب را مرور كنيد تا دوباره قلب‌هايتان پر شود و ادامه دهيد.

اپليكيشن Memrise

بهترين برنامه براي تثبيت واژگان آلماني در طي زمان

مرجع متخصصين ايران يادگيري زبان آلماني با اپليكيشن Memrise

Memrise مشابه Drops، يك مربي عالي يادگيري واژگان است كه حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. در‌حالي‌كه فلش كارت‌هاي رنگارنگ در هسته يادگيريي اين اپ قرار دارد، كليپ‌هاي ويديويي كوتاه نيز مهارت‌هاي شنيداري شما را افزايش مي‌دهند. در كنار واژگان تك كلمه‌اي، Memrise به شما عباراتي را نيز يادگيري مي‌دهد. شما مي‌توانيد از بين ۷ سطح مختلف آلماني، سطح مطلوبتان را انتخاب كنيد.

Memrise از سيستم به‌اصطلاح تكرار فاصله‌دار استفاده مي‌كند كه در آن كلمات و عبارات درست قبل از اينكه مغز شما دوباره آن‌ها را فراموش كند، تكرار مي‌شود. بنابراين حافظه شما در طول زمان به‌طور سيستماتيك رشد مي‌كند تا كلمات را به‌خاطر بسپارد.

در كنار دوره‌هاي تهيه‌شده Memrise، مي‌توانيد دوره‌هاي توليد‌شده توسط متخصص را نيز انتخاب كنيد تا بيشتر به موضوعات مورد‌علاقه خودتان برسيد.

اپليكيشن Der Die Das

بهترين گزينه براي يادگيري حروف تعريف آلماني

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن Der Die Das

برنامه Der Die Das يك ابزار پيشرو در يادگيري زبان آلماني براي يادگيري اسم و حرف تعريف است.

در زبان آلماني سه روش براي گفتن حرف تعريف the وجود دارد كه همان Der ،Die و Das هستند. Der Die Das به شما امكان مي‌دهد يك كلمه آلماني را جستجو كنيد و حرف تعريف صحيح آن را ببينيد. اين نكات مفيد مي‌توانند در لحظاتي كه نمي‌توانيد مذكر، مونث يا خنثي بودن اسم را تشخيص دهيد، به كمكتان بيايند.

يكي ديگر از ويژگي هاي مفيد اين اپ، ديكشنري است كه تقريباً ۱۷۰۰۰ اسم را تعريف مي‌كند. شما مي‌توانيد اسم‌هايي كه با يادگيري‌شان اشكال‌ داريد را در فهرستي براي مطالعه بعدي جمع‌آوري كنيد.

Der Die Das همچنين داراي آزمون‌هاي بازي‌مانند است كه مي تواند حافظه جنسيت اسمي و حرف تعريف مرتبط با آن‌ها را تقويت كند.

اپليكيشن Seedlang

بهترين گزينه براي تمرين مكالمه آلماني

مرجع متخصصين ايران يادگيري زبان آلماني با اپليكيشن Seedlang

Seedlang بر بهبود مهارت‌هاي گفتاري و شنيداري آلماني شما تمركز دارد.

با ويديوهايي كه داراي سخنرانان بومي و روايت‌هاي متني هستند، ياد مي‌گيريد؛ اما فقط كليپ‌ها را تماشا نمي‌كنيد بلكه بلافاصله پس از شنيدن صحبت‌هاي گوينده، آنچه گفته مي‌شود را تكرار مي‌كنيد.

هر جمله ويديوي خاص خود را دارد كه با فلش‌كارت‌هاي ويدئويي زبان آلماني را گام‌به‌گام يادگيري مي‌دهد. با اين اپ هر جمله آلماني را كه مي‌شنويد، تكرار مي‌كنيد يا يك عبارت انگليسي را به آلماني ترجمه مي‌كنيد.

پس از ارسال تلاش گفتاري خود، مي‌توانيد آن را با صداي اصلي مقايسه كنيد و ببينيد دقيقاً كجا ممكن است اشتباه كرده باشيد.

Seedlang يك تفكيك كامل از هر كلمه تا دستور زبان آن را ارائه مي‌دهد. اگر حس كرديد گيج شده‌‌ايد، يك دكمه I’m stuck وجود دارد كه به شما امكان مي‌دهد براي ترجمه فوري روي كلمه‌اي كه متوجه نمي‌شويد، كليك كنيد.

اپليكيشن MindSnacks

بهترين برنامه براي زبان‌آموزان جوان

مرجع متخصصين ايران يادگيري آلماني با اپليكيشن MindSnacks
  • دانلود: iOS

MindSnacks به شما امكان مي‌دهد آلماني ‌را با كمك بازي‌هاي رنگارنگ و متفاوت تمرين كنيد.

هر بازي حول موضوع خاصي مانند خانواده، غذا يا مدرسه متمركز است. قبل از بازي، فهرستي از واژگان براي تمرين به شما داده مي‌شود و بازي‌ها به‌عنوان آزموني براي تقويت بيشتر دانش شما عمل مي‌كنند.

به عنوان مثال، در يك بازي به نام Swell، يك كلمه انگليسي روي صفحه نمايش چشمك مي‌زند كه دو گزينه براي معادل آلماني آن داده شده است. در پس‌زمينه، يك ماهي در آب است كه به‌عنوان تايمر عمل مي‌كند. شما بايد قبل از اينكه آب تمام شود و ماهي بميرد، پاسخ صحيح را انتخاب كنيد.

MindSnacks به قدري خوب طراحي شده كه گاهي اوقات حس مي‌شود يك بازي است كه زبان آلماني را در كنار آن يادگيري مي‌بينيد.

اپليكيشن هاي ايراني براي يادگيري زبان آلماني

اگر به زبان انگليسي تسلط نداريد، تنها راهتان، استفاده از اپ‌هاي فارسي يادگيري زبان آلماني است. در ادامه دو اپليكيشن ايراني براي يادگيري زبان آلماني را معرفي كرده‌ايم.

اپليكيشن چرب‌زبان

مرجع متخصصين ايران زبان آلماني با اپليكيشن چرب‌زبان

اپليكيشن چرب‌زبان ازجمله معروف‌ترين اپ‌هاي يادگيري زبان‌هاي مختلف براي فارسي‌زبانان است.

اين اپليكيشن با يادگيري مكالمات و گرامر به شيوه زبان مادري، يادگيري تصويري، يادگيري لغات و اصطلاحات بسيار مهم و متخصصدي سعي در تقويت حافظه در حين يادگيري زبان آلماني دارد.

‏تمركز بر روي مهارت‌هاي كليدي مكالمه و شنيداري از ديگر ويژگي‌هاي چرب‌زبان است.

‏شما مي‌توانيد براي يادگيري ماندگار در كنار هر درس فايل‌هاي تمريني آن را كامل كنيد.

اپليكيشن زبان بياموز

مرجع متخصصين ايران يادگيري آلماني با اپليكيشن زبان بياموز

زبان بياموز (b-amooz) يك اپ تخصصي براي يادگيري زبان‌هاي مختلف ازجمله آلماني است كه داراي حجم شگفت‌آوري از محتواي طبقه‌بندي‌شده براي يادگيري زبان است. اين برنامه شامل ۴ بخش يادگيريي براي يادگيري هرچه موثرتر است؛ بخش واژه‌آموز، بخش خواندن و شنيدن، بخش الفبا و تلفظ و واژه‌نامه يا ديكشنري آفلاين.

در نسخه رايگان برنامه امكان مرور همه واژگان، ضرب‌المثل‌ها و عبارت‌هاي متخصصي برنامه، دسترسي به اطلاعات اضافي واژگان مانند اطلاعات گرامري، دسترسي به متن همه داستان‌ها و مكالمات ارائه‌شده در بخش خواندن و شنيدن وجود دارد. همچنين مي‌توانيد به‌طور كامل كامل از واژه‌نامه يادگيريي برنامه استفاده كنيد و به بخش گرامر و الفبا در برنامه دسترسي محدود داشته باشيد.

سوالات متداول اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

  • آيا مي‌توانم آلماني را خودآموز ياد بگيريم؟

    زبان آلماني نزديك به انگليسي است. آن‌ها در يك خانواده زباني به نام زبان‌هاي ژرمني غربي (West Germanic) قرار دارند. اين دو زبان كلمات مشترك، ساختار جمله و الفباي بسيار مشابهي دارند. بنابراين اگر از قبل انگليسي بدانيد، يادگيري زبان آلماني كار خيلي سختي نخواهد بود. از اپ‌هاي معرفي‌شده در اين مقاله كمك بگيريد.

  • يادگيري آلماني چقدر طول مي‌كشد؟

    اگر مي‌خواهيد يك زبان خارجي را ياد بگيريد، نياز به نظم و انضباط داريد. مدت زمان لازم براي مسلط شدن به زبان آلماني مي‌تواند بسته به علاقه، انگيزه و رويكرد شما متفاوت باشد.

    براي كسب مهارت در اين زبانه، به‌طور متوسط به ۳۶ هفته و مجموع ۹۰۰ ساعت كلاس، زمان نياز است.

  • از چه اپ‌هاي ديگري براي يادگيري زبان آلماني مي‌توانم استفاده كنم؟

    اپ‌هاي معرفي‌شده در اين مقاله به‌اندازه كافي خوب هستند، اما همچنان اپ‌هاي ديگري وجود دارند كه مي‌توانيد از آن‌ها بهره ببريد:

    Rosetta Stone

    Anki

    Fluentu

    Tandem

    Lingbe

    HELLOTALK

    Mondly German

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات