بهترين پي دي اف خوان اندرويد

چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
مطالعه 8 دقيقه
مرجع متخصصين ايران خواندن پي‌دي‌اف در موبايل اندرويد
اگر موبايل اندرويدتان توانايي خواندن فايل‌هاي PDF را ندارد يا به‌دنبال برنامه‌اي جايگزين هستيد، در اين مقاله از اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه ما باشيد.
تبليغات

پي‌دي‌اف‌خوان‌هاي اندرويد با ويژگي‌ها و متخصصدهاي متنوع، امكان اجراي فايل‌هاي PDF را در تلفن‌همراه فراهم مي‌كنند و برخي از آن‌ها امكانات محدودي در زمينه‌ي ويرايش فايل‌ها ارائه مي‌دهند.

درحالي‌كه بسياري از دستگاه‌هاي اندرويد مي‌توانند فايل‌هاي PDF را بخوانند، در بيشتر موارد، اين تنها كاري است كه مي‌توانند انجام دهند و اگر مي‌خواهيد به ويژگي‌هاي بيشتري دسترسي پيدا كنيد، احتمالا به برنامه‌هاي جانبي نياز داريد تا بتوانند انتظاراتتان را برآورده كنند.

براي افرادي كه به خواندن جزوه رايگان‌هاي الكترونيكي با فرمت PDF علاقمند هستند، داشتن برنامه‌اي متخصصدي با ويژگي‌هاي گسترده ضروري است تا بتوانند حالت صفحه و فونت را تغيير دهند يا مطابق با سليقه‌ي خود فايل‌ها را شخصي‌سازي كنند.

بهترين پي دي اف خوان اندرويد

درادامه فهرستي از بهترين پي دي اف خوان هاي اندرويد را معرفي مي‌كنيم. همچنين اگر معمولا جزوه رايگان‌هاي الكترونيكي را در لپ‌تاپ مي‌خوانيد يا به دنبال برنامه‌اي براي بازكردن يا ويرايش فايل‌هاي مختلف PDF در رايانه هستيد، در مطلب بهترين برنامه هاي ويرايش PDF براي كامپيوتر مي‌توانيد نرم‌افزار موردانديشه متخصصينتان را پيدا كنيد.

KITABOO Reader

مرجع متخصصين ايران برنامه‌ي Kitaboo

KITABOO Reader يكي از محبوب‌ترين پي‌دي‌اف‌خوان‌هاي جهان است كه به شما امكان مي‌دهد فايل‌هاي PDF استاندارد و رمزگذاري‌شده را اسكن كنيد و درصورت لاخبار تخصصي آن‌ها را حاشيه‌نويسي كنيد. اين برنامه محيطي راحت براي مطالعه فراهم مي‌كند و به شما امكان مي‌دهد كه پس‌زمينه و روشنايي را آنطور كه مي‌خواهيد تنظيم كنيد.

KITABOO داراي رابط متخصصي روان و ساده‌اي است كه از طريق آن مي‌توانيد متن را ويرايش كنيد محتواي خود را منتشر و اشتراك‌گذاري كنيد.

اپليكيشن KITABOO با طراحي خيره‌كننده و رابط جزوه رايگان الكترونيكي جديد، قابليت دانلود جزوه رايگان را به‌همراه مجموعه‌اي از ويژگي‌ها براي افزايش يادگيري شما ارائه مي‌دهد. جزوه رايگان‌هاي الكترونيكي درست مانند جزوه رايگان‌هاي چاپ‌شده به‌انديشه متخصصين مي‌رسند و تجربه‌ي خوبي را هنگام مطالعه فراهم مي‌كنند.

Fast Scanner

مرجع متخصصين ايران برنامه‌ي Fast Scanner

Fast Scanner دستگاه اندرويد شما را به يك اسكنر براي يادداشت‌ها، فاكتورها و كارت‌هاي ويزيت تبديل مي‌كند؛ اما آنچه باعث شده كه Fast Scanner در فهرست بهترين پي دي اف خوان هاي اندرويد قرار بگيرد، اين است كه مي‌توانيد از طريق آن فايل‌هاي PDF را باز كنيد و فايل‌هاي اسكن‌شده را به PDF تبديل كنيد.

ازسوي‌ديگر، با Fast Scanner مي‌توانيد به فايل‌هاي PDF موجود، صفحه‌هاي جديد اضافه كنيد يا برخي از بخش‌هاي آن را حذف كنيد. نحوه‌ي انجام اين كار را مي‌توانيد در مطلب چگونه تعدادي از صفحات يك فايل PDF را حذف كنيم بخوانيد. امكان اشتراك‌گذاري فايل‌ها از طريق رايانامه، رابط‌كاربري روان و ويرايش اسناد از ديگر ويژگي‌هاي Fast Scanner به شمار مي‌روند.

Librera

مرجع متخصصين ايران برنامه‌ي Libera

Librera يكي از برنامه‌هاي پي‌دي‌اف‌‌خوان رايگان است كه تقريبا از پس باز كردن هر نوع فرمت الكترونيكي برمي‌آيد. اين برنامه افزون‌بر ويژگي‌هايي مانند ويرايش متن و حاشيه‌نويسي كه در اكثر برنامه‌هاي پي‌دي‌اف خوان مي‌توانيد آن‌ها را پيدا كنيد، امكان تبديل متن به گفتار را نيز فراهم مي‌كند.

علاوه‌براين، با Librera مي‌توانيد تمامي فايل‌هاي PDF خود را رمزگذاري كنيد تا تنها خودتان به آن‌ها دسترسي داشته باشيد. به‌طوركلي، اگر به‌دنبال جايگزيني براي پي‌دي‌اف‌خوان فعلي اندرويدتان هستيد، Libera مي‌تواند جايگزين مناسبي باشد.

اگر قصد داريد از Librera تنها براي خواندن فايل‌هاي PDF يا ويرايش‌هاي جرئي استفاده كنيد، Librera تمام امكانات لازم را به شما ارائه مي‌دهد و درصورتي‌كه به ويژگي‌هاي بيشتري براي ويرايش اينگونه فايل‌ها نياز داريد، بايد سراغ بهترين برنامه‌هاي ويرايش PDF براي اندرويد برويد.

WPS Office

مرجع متخصصين ايران برنامه‌ي WPS Office

WPS Office برنامه‌اي ايده‌آل براي موبايل‌هاي اندرويدي است كه علاوه‌بر فايل‌هاي PDF مي‌تواند فايل‌هاي ديگري از جمله ورد، اسلايدهاي پاورپوينت و اكسل را بخواند. درواقع با استفاده از اين برنامه ديگر نيازي به اپليكيشن‌هاي مختلف براي اجراي فايل‌ها نداريد و يك مجموعه‌ي آفيس را در اختيار خواهيد داشت.

با استفاده از WPS Office، مي‌توانيد انواع فايل را به PDF تبديل كنيد و ويرايش‌هاي لازم را روي آن‌ها اعمال كنيد. WPS Office همچنين داراي قالب‌هاي آماده براي ايجاد اسناد است كه مي‌توانيد از آن‌ها براي ايجاد راخبار تخصصيه نيز بهره ببريد. از ديگر قابليت‌هاي اين برنامه مي‌توان به اضافه يا حذف واترمارك، جداسازي و ادغام پي‌دي‌اف‌ها و امكان استفاده از WPS Cloud براي مديريت اسناد در فضاي ابري اشاره كرد.

Foxit PDF

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن Foxit PDF

Foxit PDF Reader يكي ديگر از پي‌دي‌اف خوان‌هاي محبوب اندرويد با امتياز بالاي ۴.۶ است كه تاكنون بيش از صدهزار نفر آن را نصب كرده‌اند. اين برنامه فايل‌هاي PDF را به‌سرعت اجرا مي‌كند و مي‌توانيد روشنايي پس‌زمينه را براي خواندن راحت‌تر متن تغيير دهيد.

ابزارهاي حاشيه‌نويسي ساده براي برجسته‌كردن متن، اضافه‌كردن يادداشت‌ها يا طراحي روي صفحه از ديگر ويژگي‌هاي اين برنامه به حساب مي‌آيند. Foxit PDF Reader علاوه‌بر خواندن فايل‌هاي PDF، اين امكان را مي‌دهد كه فرم‌هاي مختلف را تكميل يا ذخيره كنيد و آن‌ها را از طريق HTTP، FTP و رايانامه با ديگران به اشتراك بگذاريد.

اپليكيشن Foxit PDF درحالت‌كلي رايگان است و براي استفاده از امكاناتي كه گفتيم به خريد اشتراك نيازي نداريد؛ بااين‌حال، برخي از قابليت‌هاي پيشرفته‌تر مانند ادغام چند فايل پي دي اف، محافظت از رمزعبور يا همراهي از فضاي ابري تنها با رفتن به نسخه‌ي پريميوم در دسترس خواهند بود.

PDF Reader Classic

مرجع متخصصين ايران برنامه‌ي PDF Reader

PDF Reader Classic يكي ديگر از برنامه‌هاي پي دي اف خوان اندرويد است كه در مقايسه با برنامه‌هاي ديگر آنقدرها شناخته شده نيست؛ بااين‌حال، اكثر ويژگي‌هاي لازم براي مشاهده PDF را در دل خود دارد و به خوبي كار مي‌كند. هنگام بازكردن هر فايلي، مي‌توانيد از ميان سه حالت مختلف خواندن يكي را انتخاب كنيد و از بسياري از فرمت هاي فايل ديگر مانند EPUB، MOBI، DjVu، HTML، و RTF همراهي مي‌كند.

همچنين مي‌توانيد ارائه‌ها، كميك‌ها و نت‌هاي موسيقي را از طريق PDF Reader Classic مشاهده كنيد. از ديگر قابليت‌هاي آن مي‌توان همراهي از تبديل متن به گفتار، حالت شب، حاشيه‌نويسي و موارد ديگر را نام برد. تمام ويژگي‌ها در نسخه‌ي رايگان در دسترس هستند و براي استفاده از آن‌ها به پرداخت درون‌برنامه‌اي نيازي نيست.

EBookDroid

مرجع متخصصين ايران برنامه‌ي Ebookdroid

EBookDroid برنامه‌اي سبك و بدون تبليغات براي دستگاه‌هاي اندرويدي است و به‌خوبي از پس خواندن فايل‌هاي پي‌دي‌اف و جزوه رايگان‌هاي الكترونيكي برمي‌آيد. اين برنامه از DjVu، PDF، XPS، EPUB، RTF، MOBI و بسياري از فرمت‌هاي ديگر همراهي مي‌كند.

اپليكيشن EBookDroid ويژگي‌هايي مانند تقسيم صفحات، برش دستي حاشيه، انتخاب يا برجسته كردن متن‌ها، افزودن يادداشت و حاشيه‌نويسي را ارائه مي‌دهد. علاوه‌براين، گزينه‌هاي قابل تنظيم زيادي دارد؛ براي مثال، مي‌توانيد سبك رابط را تغيير دهيد، ميانبرهاي حركتي را سفارشي و قالب را تنظيم كنيد.

در EBookDroid مي‌توانيد فهرستي از فونت‌هاي مختلف را تعريف كنيد تا اگر فايلي با فونت خاصي ايجاد شده است، هنگام اجرا، همان فونت روي آن اعمال شود. اگر فونت موردانديشه متخصصين پيدا نشود، فايل‌ مذكور با فونت NimbusL نمايش داده خواهد شد.

OfficeSuite

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن Officesuite

OfficeSuite نيز عملكردي مشابه WPS Office دارد و برنامه‌اي رايگان براي مديريت اسناد در دستگاه‌هاي اندرويدي است. اين اپليكيشن تمام ويژگي‌هايي را كه براي خواندن و ويرايش فايل‌هاي ورد، اكسل، پاورپوينت و پي‌دي‌اف نياز داريد، در خود جاي داده و از فرمت‌هاي مختلف فايل، اسناد مايكروسافت آفيس ۳۶۵، OpenOffice و گوگل همراهي مي‌كند.

مبدل PDF اين امكان را مي‌دهد كه فايل‌هاي مختلف را به PDF تبديل كنيد و آن‌ها را در حساب Google Drive يا حساب هاي OneDrive، Box يا Dropbox ذخيره كنيد. با استفاده از OfficeSuite مي‌توانيد فايل‌هاي PDF را باز كنيد و ويرايش‌هاي لازم را روي آن‌ها انجام دهيد. همچنين داراي ويژگي‌هاي امنيتي پيشرفته است.

PDF Viewer Pro

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن PDF Viewer Pro

PDF Viewer Pro برنامه‌اي رايگان و آسان براي خواندن فايل‌هاي PDF در اندرويد است كه تمام اصول اوليه مانند اخبار تخصصي، نشانك‌ها، حاشيه‌نويسي‌ها، نشانك‌ها و همراهي از ابر و ساير ويژگي‌ها را در دل دارد. اگر نسخه پولي را خريداري كنيد، طيف وسيعي از گزينه‌ها و تم‌هاي سفارشي‌سازي و ادغام فايل‌ها در يك PDF را خواهيد داشت.

رابط متخصصي PDF Viewer Pro براي متخصصان ساده است و مي‌توانيد از ابزار طراحي متريال آن نيز استفاده كنيد. اين برنامه ويژگي‌هاي ارزشمندي مانند بازكردن فايل‌هاي PDF از فضاي ابري يا محلي روي دستگاه و ايجاد حاشيه‌نويسي يا ويرايش‌هاي اوليه را به‌صورت رايگان ارائه مي‌دهد.

ReadEra

مرجع متخصصين ايران برنامه‌ي ReadEra

ReadEra اپليكيشني براي خواندن جزوه رايگان‌هاي الكترونيكي و مشاهده اسناد PDF است كه هيچگونه تبليغاتي نمايش نمي‌دهد و خريدهاي درون‌برنامه‌اي را به متخصص تحميل نمي‌كند.

ويژگي ذخيره‌ي خودكار صفحه‌ي خواندن فعلي ReadEra، فايل‌هاي تكراري را شناسايي و نشانك‌ها و صفحه‌ي خواندن فعلي را ذخيره مي‌كند؛‌ حتي زماني‌كه فايل‌ها منتقل يا حذف مي‌شوند. درواقع حتي اگر جزوه رايگاني را حذف و دوباره آن را دانلود كنيد، مي‌توانيد از آخرين صفحه‌ي خوانده‌شده به خواندن جزوه رايگان ادامه دهيد.

ديگر ويژگي‌هاي ReadEra در امكان تغيير حالت و تنظيم جهت صفحه، ميزان روشنايي و حاشيه، تغيير نوع فونت و سازگاري با فرمت‌هاي مختلف فايل خلاصه مي‌شوند.

انديشه متخصصين شما درباره‌ي اپليكيشن‌هاي پيشنهادشده چيست؟ آيا مورد ديگري سراغ داريد كه به موارد معرفي‌شده برتري داشته باشد؟ لطفا آن را با ما و متخصصان عزيز اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران به‌اشتراك بگذاريد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات