ليست جالب ترين برنامه هاي گوگل پلي

دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مطالعه 16 دقيقه
مرجع متخصصين ايران لوگوي گوگل پلي جلوي اسكرين شات هاي اپليكيشن ها
اپليكيشن‌هاي جالب و سرگرم‌كننده‌اي براي دستگاه‌هاي اندرويدي توسعه يافته كه مي‌توان به راحتي آن‌ها را از گوگل پلي دانلود كرد.
تبليغات

فرقي نمي‌كند به دنبال اپليكيشني براي آشپزي آسان باشيد يا برنامه‌اي كه به شما در ورزش كردن كمك مي‌كند، هميشه گزينه‌اي وجود دارد كه مي‌توانيد آن را روي موبايل خود نصب كنيد. در ميان آن‌ها نيز گاهي به برنامه‌هاي عجيب و غريبي برخورد مي‌كنيد.

يافتن بهترين برنامه‌هاي اندرويد، غير از آن‌هايي كه خود گوگل پلي معرفي مي‌كند، كار آساني نيست. به همين دليل تصميم گرفته‌ايم در اين مقاله جالب ترين برنامه‌هاي اندرويدي را به شما معرفي كنيم تا آن‌ها را مطالعه كرده و در صورت نياز روي موبايل هوشمند خود نصب كنيد. از آن‌جايي كه پيش‌تر بهترين برنامه‌هاي رايگان و پولي آيفون را به شما معرفي كرده بوديم، در اين مطلب روي اندرويد متمركز شده‌ايم.

براي مطالعه جالب ترين برنامه‌هاي گوگل پلي تا انتهاي اين مقاله همراه اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران باشيد. پيش از همه چيز بايد گفت اگر دوست داريد از اپليكيشن‌هاي داخلي استفاده كنيد، مقاله «معرفي بهترين اپليكيشن هاي ايراني» براي شما مناسب است.

Infinite Painter

مرجع متخصصين ايران نقاشي محيطي برفي در موبايل هوشمند
مرجع متخصصين ايران نقاشي مردي با لباس ها مدرن و خاص
مرجع متخصصين ايران نقاشي دختري با موهاي بلند در موبايل

يكي از عالي‌ترين برنامه‌ها براي نقاشي، Infinite Painter است كه مي‌تواند به تمام نيازهاي مربوط به طراحي پاسخ دهد. رابط متخصصي مينيمال آن باعث مي‌شود نتواند با اپي مانند فتوشاپ رقابت كند اما كار خود را به درستي انجام مي‌دهد.

اگر از طراحي و نقاشي لذت مي‌بريد، Infinite Painter گزينه‌اي عالي برايتان محسوب مي‌شود. قابليت‌هاي متعدد اين اپ باعث مي‌شود بتوانيد كارهاي مختلفي با آن انجام دهيد.

Sketchbook

مرجع متخصصين ايران طراحي چهره دختري با موهاي روشن و لب خندان
مرجع متخصصين ايران طراحي گل در موبايل هوشمند
مرجع متخصصين ايران نقاشي ساده دختري اخمو

اپ‌هاي زيادي براي نقاشي و طراحي وجود دارد كه مي‌توانيد آن‌ها را روي دستگاه اندرويدي خود نصب كنيد. اما Sketchbook به لطف متخصصي آسان و طراحي فكر شده، در ميان بهترين‌ها است.

در محيط اين اپليكيشن هيچ چيز اضافه يا به‌هم ريخته نيست و همه ابزارهاي مهم در دسترس شما هستند. Sketchbook از لايه همراهي مي‌كند. همچنين به لطف طيف گسترده‌اي از قابليت‌ها از جمله براش، مداد و خودكار، دستتان در طراحي باز است.

پس اگر به طراحي علاقه‌مند هستيد، Sketchbook گزينه‌ي بسيار خوبي است كه نياز به كاغذ را از بين مي‌برد. مي‌توانيد از طراحي‌هاي خود براي بكگراند استفاده كنيد،‌ البته اپليكيشن‌هايي نيز براي تصوير زمينه موبايل توسعه يافته‌اند كه در خود گزينه‌هاي بسيار جذابي را جاي داده‌اند.

Google Podcasts

مرجع متخصصين ايران منوي پادكست‌هاي مختلف
مرجع متخصصين ايران مراحل دسته بندي پادكست
مرجع متخصصين ايران مراحل دسته بندي پادكست

اگر اهل گوش دادن به پادكست هستيد و موبايل اندرويدي داريد، همين حالا Google Podcasts را از گوگل پلي دانلود كنيد. مجموعه‌اي بي‌نظير از پادكست‌هاي مختلف در اين اپليكيشن وجود دارد كه مي‌توانيد به هر كدام كه دوست داشتيد گوش دهيد.

محيط متخصصي Google Podcasts مدرن و مينيمال باعث مي‌شود حس خوبي هنگام اسكرول كردن ميان جزوه رايگانخانه‌ي عظيم برنامه داشته باشيد. همچنين كاركردن با اين اپليكيشن نيز بسيار آسان است.

Notepin

مرجع متخصصين ايران صفحه تنظيمات اپليكيشن notepin
مرجع متخصصين ايران نوت هاي پين شده در تايل هاي رنگي notepin
مرجع متخصصين ايران نوت هاي مختلف در تايل هاي رنگي پين شده

كاري كه Notepin انجام مي‌دهد به قدري متخصصدي است كه از خود مي‌پرسيد چرا چنين قابليتي به صورت پيش فرض در موبايل‌ها نيست. اين برنامه به شما امكان مي‌دهد كه نوت‌هايي ايجاد كرده و آن‌ها را به عنوان يادآوري در پنل اعلانات خود پين كنيد.

در حالي كه برنامه خيلي پيچيده نيست، مي‌توانيد يادداشت‌هاي خود را بر اساس اولويت يا زمان اضافه شدن مرتب كنيد. درضمن، مي‌توان براساس رنگ نيز نوت‌ها را دسته‌بندي كرد.

در حالي كه Notepin هيچ كار پيشگامانه‌اي انجام نمي‌دهد، اما قطعاً يكي از شگفت‌انگيزترين برنامه‌ها براي متخصصان اندرويدي است كه به افزايش بهره‌وري و سازماندهي كمك مي‌كند.

ZOOM Cloud Meeting

مرجع متخصصين ايران افرادي در حال صحبت كردن از طريق Zoom
مرجع متخصصين ايران صفحه پروفايل فرد در اپليكيشن Zoom
مرجع متخصصين ايران اطلاعات آماري موجود در Zoom

اگر روزهاي همه‌گيري كرونا را به ياد داشته باشيد، احتمالا نام Zoom نيز به گوشتان خورده است. اپليكيشن تماس تصويري‌اي كه مي‌توانند براي كنفرانس‌هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرد.

نسخه رايگان اين برنامه مي‌تواند تا ۱۰۰ شركت‌كننده را در جلسات همراهي كند. البته پلن‌هاي پولي نيز وجود دارند كه مي‌توانند تعداد افراد حاضر را به ۱۰۰۰ نفر افزايش داده و مدت زمان استريم را بيشتر كنند.

مي‌توان با قدرت گفت كه اخبار تخصصي يكي از بهترين برنامه‌هاي تماس تصويري است. راه‌اندازي آسان، عملكرد قابل قبول و كارايي بالا از ويژگي‌هاي آن هستند. حتي اگر كسب‌وكار بزرگي نداريد نيز مي‌توانيد به كمك آن با دوستان و آشنايان خود صحبت كنيد.

Suncalc

مرجع متخصصين ايران اطلاعات مربوط به ساعت خورشيد
مرجع متخصصين ايران تنظيمات اپ Suncalc
مرجع متخصصين ايران نقشه زمين از بالا در Suncalc

اپ‌هاي پولي مانند PhotoPills و SunSurveyor هستند كه مي‌توانند با نمايش اطلاعات مربوط به طلوع و غروب خورشيد در ثبت عكس‌هاي بهتر ياري برسانند. اما Suncalc اين كار را به صورت رايگان انجام مي‌دهد.

اين برنامه موقعيت و زمان‌بندي خورشيد، ماه و سيارات خورشيدي را براي هر مكان روي زمين در هر زمان محاسبه مي‌كند. همچنين اطلاعات آب‌وهوا را نيز در اختيارتان قرار مي‌دهد. مي‌توان به كمك آن به مواردي مانند ساعت‌هاي طول روز، انحراف و فاصله خورشيد، ديد ماه و سيارات و بسياري ديگر از عملكردهاي خورشيدي دسترسي داشت.

Lynket Browser

مرجع متخصصين ايران گزينه هاي مختلف در مرورگر
مرجع متخصصين ايران صفحه تنظيمات مرورگر lynket
مرجع متخصصين ايران توضيحات درباره عملكرد مرورگر lynket

دنياي اينترنت به ما كمك كرده است كه بتوانيم به سرعت مقالات و مطالب مرتبط با موضوع مورد انديشه متخصصين خود را بيابيم، اما خواندن همه‌ي آن‌ها در لحظه كاري آساني نيست. گاهي اوقات بايد چندين مقاله را ذخيره كنيم تا بعدا سراغشان بريم.

اين دقيقا همان كاري است كه Lynket Browser انجام مي‌دهد. اپ مذكور صفحات وب را در پس‌زمينه باز مي‌كند و هر زمان كه بخواهيد مي‌توانيد با ضربه زدن روي حباب‌هاي شناور در صفحه به آن‌ها دسترسي داشته باشيد. اين برنامه ساده و متخصصدي با مرورگر پيش‌فرض موجود در دستگاه شما كار مي‌كند و همچنين مي‌تواند با بارگيري خودكار نسخه‌هاي AMP لينك‌هاي كه كليك مي‌كنيد، سرعت را افزايش دهد.

يكي ديگر از قابليت‌هاي به در Lynket Browser حالت مطالعه است. هنگام فعال بودن آن، صفحه مورد انديشه متخصصين به صورتي نمايش داده مي‌شود كه هيچ چيز اضافه‌اي به غير از محتوا وجود نداشته باشد تا باعث حواس‌پرتي شما باشد.

Krita

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات صفحه اصلي Krita
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

يكي از اپ‌هاي طراحي و نقاشي ديجيتال كه توسط بنياد Krita و KDE توسعه يافته، Krita است. ابتدا برنامه مذكور براي لينوكس توسعه داده شده بود اما حالا مي‌توانيد آن را روي موبايل خود داشته باشيد، بدون اينكه قابليتي را از دست بدهيد.

اگر به دنبال برنامه نقاشي و طراحي با كيفيت هستيد، Krita انتخاب رايگان عالي‌اي است. با اين حال، به ياد داشته باشيد كه برنامه مذكور براي نمايشگرهاي بزرگ طراحي شده و از تلفن همراه همراهي نمي‌كند.

InstaMocks

مرجع متخصصين ايران ماك موبايل هوشمند به رنگ آبي
مرجع متخصصين ايران دو ماك موبايل كنار يكديگر
مرجع متخصصين ايران منوي اتنخاب ماك موبايل هوشمند مورد انديشه متخصصين

اگر دوست داريد اسكرين‌شات‌هايي كه مي‌گيريد را با ظاهر شكيل‌تري در فضاي مجازي به اشتراك بگذاريد، InstaMocks براي شما است. اين اپليكيشن به شما اجازه مي‌دهد اسكرين‌شات‌ها را در قالب‌هايي شبيه تلفن همراه قرار دهيد تا جذاب‌‌تر شوند.

اگر توليدكننده محتوا يا توسعه‌دهنده باشيد احتمالا اهميت اين برنامه را بيشتر متوجه مي‌شويد.

Khan Academy

مرجع متخصصين ايران پوستر قابليت هاي Khan Academy
مرجع متخصصين ايران اطلاعات مربوط به اپليكيشن Khan Academy
مرجع متخصصين ايران گزينه هاي مختلف Khan Academy

اگر زبان انگليسي را در حد متوسط بلد هستيد و دوست داريد چيزهاي مختلفي را به صورت رايگان ياد بگيريد، Khan Academy براي شما توسعه يافته است. متخصصان مي‌توانند حوزه‌هايي كه علاقه‌مند هستند را انتخاب كرده و يادگيري‌هاي مرتبط با آن را دنبال كنند، بدون اينكه مطلب مزاحمي سر راه باشد.

لازم به پرداخت هيچ هزينه‌ي اضافي نيست. هركسي مي‌تواند تا آنجا كه مي‌خواهد در ممباحثهي عميق شده و آن را بياموزد.

اگر به حوزه برنامه‌هاي يادگيريي علاقه‌مند هستيد، مقاله «بهترين اپليكيشن هاي يادگيري زبان انگليسي از مبتدي تا حرفه‌اي» را مطالعه كنيد.

Poweramp Music Player

مرجع متخصصين ايران صفحه موزيك پلير كه شبيه انسان است
مرجع متخصصين ايران موزيك در حال بخش كه تصوير ماشيني را نشان مي دهد
مرجع متخصصين ايران موزيك در حال بخش در Poweramp

اگر به دنبال پخش موسيقي با يكي از بهترين موزيك پليرهاي موجود هستيد، Poweramp Music Player انتخابي عالي برايتان محسوب مي‌شود. اين اپليكيشن كه در طول سال‌ها بارها به‌روزشده، تمام تلاشش را مي‌كند كه تجربه بهتري را به شما ارائه كند.

Poweramp يك پخش كننده صوتي براي علاقه‌مندان به موسيقي است. البته بعضي از قابليت‌هاي آن با پرداخت هزينه آنلاك مي‌شود.

Embiggen

مرجع متخصصين ايران متني بزرگ در وسط صفحه اي مشكي
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

شايد در نگاه اول Embiggen برنامه‌اي عجيب باشد، اما بايد بگوييم كه مي‌تواند در مواقع نياز به كمكان بيايد. براي مثال، تصور كنيد قصد استفاده از موبايل خود براي نشان دادن جمله‌اي به افراد زياد را داريد. از اپ مذكور كمك بگيريد تا متن مورد انديشه متخصصين با اندازه بسيار بزرگ روي دستگاه شما نوشته شده و تمام صفحه آن را بگيرد.

برنامه Embiggen فقط براي يك كار طراحي شده و آن را هم به خوبي انجام مي‌دهد.

Bitwarden Password Manager

مرجع متخصصين ايران پوستر تبليغاتي bitwarden كه قابليت آن را نشان مي دهد
مرجع متخصصين ايران اسكرين شات هاي مختلف اپ bitwarden در كنار يكديگر
مرجع متخصصين ايران اپليكيشن هاي مختلف كه فيسبوك از ميانشان بيرون زده است

اگر دوست داريد از اپليكيشن مديريت پسوردي استفاده كنيد كه عملكرد فوق‌العاده‌اي دارد و امنيت رمزهاي شما را حفظ مي‌كند، Bitwarden Password Manager بهترين گزينه است.

تعداد نامحدودي از رمزهاي عبور همراهي مي‌شود، به علاوه آن‌ها با رمزگذاري متعدد، مانند AES-256 bit محافظت مي‌شوند. همچنين،‌ مي‌توان از خود اپ براي ساخت رمز استفاده كرد. Bitwarden همچنين يك سرويس چند پلتفرمي است، به اين معني كه شما در سيستم‌عامل‌هاي ديگر تحت پوشش هستيد.

Breathwrk

مرجع متخصصين ايران چند تصوير از قابليت هاي مختلف اپليكيشن كنار يكديگر
مرجع متخصصين ايران نمايش اسكرين شاتي از قابليت تنفس Breathwrk
مرجع متخصصين ايران نمايش اسكرين شاتي از قابليت تنفس Breathwrk

شيوه درست نفس كشيدن براي سلامتي مهم است. گاهي حتي با تنظيم كردن نحوه تنفس مي‌توانيد حالات روحي خود را تغيير دهيد. در نتيجه بهتر است Breathwrk را روي دستگاه اندرويدي خود داشته باشيد تا بتوانيد با استفاده از تمرين‌هاي آن استرس و تنش را از خود دور كنيد.

اپليكيشن Breathwrk قابليت‌هاي مختلفي از جمله انيميشن‌هاي يادگيريي، موسيقي آرامش‌بخش و راهكارهاي كنترل خشم دارد كه آن را از ديگر رقبايش متمايز مي‌كند.

Win 98 Simulator

مرجع متخصصين ايران نمايي از ويندوز ۹۸ كه بازي نوستالژي در وسط آن به نمايش درآمده
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

اگر طرفدار نوستالژي هستيد و دوست داريد بار ديگر كار كردن با ويندوز ۹۸ را تجربه كنيد، به شما Win 98 Simulator را پيشنهاد مي‌كنيم؛ شبيه‌سازي كه مي‌تواند شما را به گذشته‌ها ببرد.

در اين برنامه اپليكيشن‌هاي اصلي ويندوز مثل Internet Explorer, Minesweeper, Solitaire, Windows Media Player, Notepad و چند مورد ديگر وجود دارند كه كار كردن با آن‌ها بسيار لذت بخش است.

در اين مقاله ۱۵ اپليكيشن جالب و متخصصدي گوگل پلي را به شما معرفي كرديم. اگر مورد ديگري وجود دارد كه شما از آن استفاده مي‌كنيد، نام آن را در بخش هم انديشي ها با ديگر متخصصان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران به اشتراك بگذاريد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات