بهترين پخش كننده ويدئو اندرويد؛ معرفي ۹ برنامه متخصصدي

جمعه ۲۲ دي ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقيقه
مرجع متخصصين ايران بهترين ويديو پليرهاي اندرويد
با بهترين پليرهاي ويدئوي اندرويد، هر ويدئو با هر فرمتي را به‌راحتي تماشا كنيد.
تبليغات

بسياري از افراد عادت دارند تا فيلم‌ها و سريال‌هاي موردعلاقه خود را در موبايل تماشا كنند؛ براي اين كار علاوه‌بر پلير اصلي موبايل، به برنامه‌هايي نياز داريد تا كدك‌هاي ويديويي مختلف را اجرا كنند و در نمايش زيرنويس هم اشكالي نداشته باشند.

همچنين با نصب برنامه‌‌هاي پلير در موبايل‌هاي قديمي، مي‌توانيد فرمت‌هاي ويديويي جديد و با وضوح بالا را در آن‌ها بدون هيچ اشكالي اجرا كنيد؛ بنابراين با معرفي بهترين برنامه‌هاي پلير اندرويد همراه اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران باشيد.

بهترين ويدئو پلير اندرويد

VLC for Android

مرجع متخصصين ايران لوگوي VLC

VLC كه به‌عنوان يكي از بهترين برنامه‌هاي پخش ويديو براي كامپيوتر نيز شناخته مي‌شود، قابليت‌هاي خوبي را در پخش فايل‌هاي محلي و لينك‌هاي الكترونيك دارد. با استفاده از اين برنامه به‌راحتي مي‌توانيد فرمت‌هاي مختلف ويديويي را كه داراي چند زيرنويس و زبان هستند پخش و زير‌نويس يا زبان مورد انديشه متخصصين خود را انتخاب كنيد.

Video Player All Format

مرجع متخصصين ايران video-player-all-format

Video Player All Format برنامه ديگري است كه به‌عنوان پخش‌ كننده ويديوي اندرويد توسعه يافته است و از جديدترين كدك‌هاي ويديويي همراهي مي‌كند. از جمله قابليت‌هاي برنامه‌ي يادشده مي‌توان به همراهي از Chromecast، حالت شب، پوشه حريم خصوصي و پخش ويديو با سرعت‌هاي متغير اشاره كرد.

MX Player

مرجع متخصصين ايران mx-player

MX Player كه از مدت‌ها پيش به‌عنوان بهترين پخش‌‌كننده‌ي فيلم اندرويد شناخته مي‌شود، در آپديت‌هاي جديد ويژگي‌هاي مفيدي را به قابليت‌هاي قبلي اضافه كرده است و اكنون از تمام كدك‌هاي ويديويي همراهي مي‌كند.

با استفاده از اين برنامه مي‌توانيد ويديو‌هاي الكترونيك را با لينك URL تحت عنوان پخش جرياني مشاهده كنيد، براي فرزندانتان ويديو پلي كنيد و با زدن آيكون قفل نگذاريد از برنامه خارج شوند، زيرنويس‌هاي مختلف را اجرا و هنگام تماشاي ويديو روي آن اخبار تخصصي كنيد.

MPV

مرجع متخصصين ايران mpv-android

MPV پليري ساده و در عين حال متخصصدي است كه امكانات مختلفي را براي پخش ويديو دردسترس متخصصان قرار مي‌دهد. برنامه‌ي يادشده كه از اكثر كدك‌هاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري همراهي مي‌كند، قابليت‌هاي پخش جرياني ويديوها و پخش تصوير در تصوير را نيز در خود جاي داده است؛ از اين رو گزينه مناسبي براي تماشاي بي‌دردسر فيلم و سريال به حساب مي‌آيد.

BSPlayer

مرجع متخصصين ايران bsplayer

BSPlayer قدمت بيشتري نسبت به ساير گزينه‌ها دارد و همواره يكي از بهترين‌ها بوده است. پلير يادشده از كدك‌هاي سخت‌افزاري، پخش جرياني، انواع زيرنويس، پخش فايل‌هاي فشرده و تماشاي ويديو‌ها در قالب پنجره‌ي پاپ‌آپ همراهي مي‌كند؛ اما در نسخه‌ي رايگان مانند بسياري از برنامه‌ها، تبليغاتي براي پخش وجود دارد كه البته موضوع چندان آزاردهنده‌اي نيست.

KMPlayer

مرجع متخصصين ايران km-player

درست مانند VLC، اپليكيشن KMPlayer نيز يكي از محبوب‌ترين پلير‌هاي ويديو در ويندوز و مك است كه بد نيست نسخه‌ي اندرويد آن را هم امتحان كنيد. برنامه‌ي يادشده درست مانند تمام پليرهايي كه تاكنون معرفي كرديم از كدك‌ها و فرمت‌هاي ويديويي مختلف همراهي مي‌كند و همچنين مي‌توانيد ويديو‌هاي خود را مستقيماً از سرويس‌هاي ابري گوگل درايو يا دراپ‌باكس پخش كنيد.

aPlayer

مرجع متخصصين ايران aplayer

يكي از برجسته‌ترين ويژگي‌هاي aPlayer، توانايي پخش ويديوهايي است كه از دالبي ويژن استفاده مي‌كنند، البته نمايشگر موبايل نيز بايد از اين قابليت همراهي كند.

از طريق aPlayer علاوه‌بر اينكه مي‌توانيد فرمت‌هاي ويديويي مختلف را با هر رزولوشني پخش كنيد، مي‌توانيد ويديو‌هاي موردانديشه متخصصين خود را از طريق FTP در دستگاه‌هاي ديگر نيز تماشا كنيد كه براي برخي متخصصان قابليت بسيار مهمي است.

FX Player

مرجع متخصصين ايران fx-player

اگر به‌دنبال ويديو پلير مدرن با امكانات جذاب و رابط متخصصي زيبايي هستيد، FX Player با قابليت پخش تمام كدك‌هاي 4K، يكي از بهترين پليرهاي موجود براي موبايل و تبلت اندرويدي است. از ديگر قابليت‌هاي FX Player مي‌توان به استخراج فايل‌هاي صوتي از ويديو‌ها اشاره كرد كه گزينه‌ي خوبي براي كارهاي توليد محتوا به‌انديشه متخصصين مي‌رسد.

Visha

مرجع متخصصين ايران visha

Visha اپليكيشن ديگري است كه با صد ميليون دانلود در فروشگاه پلي استور، يكي از بهترين عناوين تماشاي ويديو در اندرويد است. علاوه‌بر پخش‌ كدك‌ها و فرمت‌هاي ويديويي مختلف، Visha مي‌تواند ويديوهايي را كه مي‌خواهيد از دسترس ديگران دور باشند در پوشه‌ي حريم خصوصي خود پنهان كند تا براي وارد شدن به آن نياز به رمز عبور باشد.

در اين مقاله بهترين پلير‌هاي ويديوي اندرويد را معرفي كرديم كه با دانلود آن‌ها مي‌توانيد جديدترين كدك‌ها و فرمت‌هاي ويديويي را بدون دردسر و با زيرنويس تماشا كنيد. همچنين اگر مي‌خواهيد بهترين موزيك پلير‌هاي اندرويدي را نيز بشناسيد، مقاله‌ي آن را در اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از دست ندهيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات