تصاوير و مشخصات سرفيس پرو ۸ منتشر شد؛ طراحي آشنا و سخت‌افزار قدرتمند

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
برخلاف سال ۲۰۱۹، مايكروسافت ماه گذشته تنها از سرفيس پرو ايكس با پردازنده‌ي جديد SQ2 رونمايي كرد؛ حال اولين مشخصات و تصاوير سرفيس پروي ۸ نيز منتشر شده است.
تبليغات

اولين اطلاعات و تصاوير منتشرشده از سرفيس پرو ۸ از طراحي تكراري و سخت‌افزار قوي آن حكايت دارد. طبق تصاوير منتشرشده در وب‌سايت ويندوز سنترال، به‌ انديشه متخصصين مي‌رسد اين نسخه از سرفيس پرو ۸ با پردازنده Intel Core i7-1165G7 و ۳۲ گيگابايت رَم و ۱ ترابايت حافظه‌ي ذخيره‌سازي از نوع SSD همراه خواهد بود. براي يادآوري، آخرين مدل سرفيس پرو ۷ از ۱۶ گيگابايت رم استفاده مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران سرفيس پرو ۸

حدس و گمان‌هايي وجود داشت كه مايكروسافت بعد از چندين سال بالاخره قصد دارد تبلت سرفيس پرو ۸ را با حاشيه‌هاي نازك‌تر طراحي كند؛ اما با توجه ‌به تصاوير فاش‌شده در سايت خريد و فروش eBay، به ‌انديشه متخصصين مي‌رسد هيچ تغييري ازلحاظ طراحي به خود نديده است و همچنان با طراحي گذشته و سخت‌افزار به‌روز عرضه خواهد شد.

مرجع متخصصين ايران سرفيس پرو ۸

ليست ذكرشده در eBay مدل مهندسي سرفيس پرو ۸ را شامل مي‌شود كه داراي پردازنده i7-1165G7 نسل يازدهم اينتل، ۳۲ گيگابايت رَم با سرعت ۴۲۶۷ مگاهرتز و ۱ ترابايت SSD ساخت سامسونگ است و عملكرد بسيار خوبي را ازلحاظ سخت‌افزاري نويد مي‌دهد؛ مدل مذكور همراه صفحه‌كليد آبي رنگ و صفحه‌نمايش ۱۲٫۳ اينچي، با ارزش ۱۳۰۰ دلار به فروش خواهد رسيد.

انتظار مي‌رود سرفيس پرو ۸ بهار سال آينده بدون تغيير در طراحي عرضه شود و اگر قصد خريد محصولي با طراحي جديدتر در خانواده‌ي سرفيس داريد، سرفيس ايكس نسل ۲ با نمايشگر لبه به لبه، طراحي نازك، يك جفت درگاه USB-C و همراهي از اتصال 4G انتخاب مناسب‌تري خواهد بود.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات