مشخصات كليدي احتمالي سرفيس پرو ۸ منتشر شد

دوشنبه ۱۵ دي ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
حالا كه سرفيس دوئو راهي بازار شده، مايكروسافت روي محصولات ديگر از جمله سرفيس پرو ۸ تمركز كرده است. امروز بخشي از مشخصات كليدي اين محصول منتشر شد.
تبليغات

Windowslatest امروز مشخصات كليدي سرفيس پرو ۸ را منتشر كرده كه منبع آن، تأييديه‌ي صادرشده در كره جنوبي است. انتظار مي‌رود مايكروسافت در سال ۲۰۲۱ محصولاتي از جمله سرفيس پرو ۸ و سرفيس لپ‌تاپ ۴ راهي بازار كند. بر اساس اين تأييديه‌، اين محصولات در اوايل سال ۲۰۲۱ معرفي مي‌شوند.

تا امروز تصاوير مختلفي از سرفيس پرو ۸ ديده بوديم كه نشان مي‌دهند اين محصول شباهت زيادي به سرفيس پرو ۷ دارد؛ ولي مايكروسافت سعي كرده است سخت‌افزار آن را ارتقا بدهد.

ازآنجايي‌كه قبلا بنچمارك‌هايي از سرفيس پرو ۸ منتشر شده بود، مشخص شده است كه اين محصول از LTE همراهي مي‌كند؛ پس محصول جديد مايكروسافت هم مدل LTE خواهد داشت و هم مدل واي-فاي.

همچنين مشخص شده است كه سرفيس پرو ۸ مدل LTE در مدل‌هايي با پردازنده Core i5 و Core i7 راهي بازار خواهد شد. هنوز نمي‌توان شايعات قبلي را تأييد كرد؛ اما بر اساس اطلاعات جديدي كه امروز منتشر شد، سرفيس پرو ۸ مدلي خواهد داشت كه از يك ترابايت حافظه داخلي و ۳۲ گيگابايت رم بهره مي‌برد.

در ادامه اين گزارش به يك سري از مشخصات كليدي اين محصول اشاره شده است. در سرفيس پرو ۸ از نسل ۱۱ پردازنده‌ي اينتل و پردازنده گرافيكي Iris Xe استفاده شده است كه عملكرد بهتري در اجراي بازي‌ دارد. 

گفته مي‌شود مدل پايه اين محصول به پردازنده Core i3ا،۸ گيگابايت رم و گرافيك UHD مجهز خواهد بود.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات