لنوو پد پرو 2021 با اسنپدراگون ۸۷۰ و نرخ نوسازي ۹۰ هرتزي راهي بازار مي‌شود

پنج‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تيزرهاي تبليغاتي رسمي لنوو پد پرو 2021 علاوه‌بر طراحي ظاهري، به برخي از مؤلفه‌هاي مشخصات سخت‌افزاري آن اشاره مي‌كنند.
تبليغات

لنوو رسما تيزرهاي تبليغاتي جديدترين تبلت پرچم‌دارش را منتشر كرده است كه به زبان چيني با لقب شيائوشين ناميده مي‌شود. اين تبلت براي بازار جهاني با نام لنوو پد پرو ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد و از صفحه‌نمايشي با نرخ نوسازي ۹۰ هرتزي برخوردار است و از ويژگي‌هايي مانند دالبي‌ويژن و HDR10 همراهي خواهد كرد.

وب‌سايت GSMArena در خبري گزارش مي‌دهد كه ميزان روشنايي صفحه‌نمايش لنوو پد پرو ۲۰۲۱ به ۶۰۰ نيت مي‌رسد و از گواهي TÜV Rheinland نيز برخوردار است. برخورداري از گواهي اين‌چنيني يعني صفحه‌نمايش دستگاه در استفاده طولاني‌مدت، آسيب بسيار كمي به چشمان متخصص وارد خواهد كرد. از ديگر مشخصات صفحه‌نمايش مي‌توان به رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پيكسل آن اشاره كرد.

لنوو قصد دارد براي محصول جديدش از تراشه توانمند اسنپدراگون ۸۷۰ در بخش سيستم‌عامل با همكاري مايكروسافت، از نسخه‌اي ويژه از ويندوز ۱۰ استفاده كند تا با پردازنده‌هاي آرم سازگار باشد.

ازانديشه متخصصين طراحي ظاهري، مي‌توان گفت لنوو پد پرو ۲۰۲۱ شباهت بسياري به مدل‌هاي جديد آيپد پرو دارد. حاشيه‌هاي بسيار كم در دورتادور صفحه‌نمايش باعث شده است زيبايي خاصي به تبلت جديد لنوو داده شود. لنوو پد پرو ۲۰۲۱ به دوربين سلفي در بالاي صفحه‌نمايش، چهار بلندگوي استريو، درگاه microSD و دكمه پاوري مجهز است كه حسگر اسكنر اثر‌انگشت روي آن قرار دارد. در‌ادامه، مي‌توانيد تيزرهاي تبليغاتي لنوو پد پرو ۲۰۲۱ را مشاهده كنيد.

مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران

متأسفانه هنوز ارزش تبلت جديد لنوو مشخص نشده است و برخي از ويژگي‌هاي سخت‌افزاري‌اش مانند ميزان حافظه رم، حافظه ذخيره‌سازي و مشخصات دوربين‌هاي آن نيز در هاله‌اي از ابهام قرار دارد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات