آي گپ از رابط متخصصي جديد خود رونمايي كرد

چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
آي‌گپ كه اكنون با عنوان شبكه‌ي اجتماعي تمام خدمات شناخته مي‌شود، از رابط متخصصي جديد خود با هدف يكپارچه‌سازي فضاي اين نرم‌افزار رونمايي كرد.
تبليغات

آي‌گپ صبح امروز از رابط متخصصي جديد خود رونمايي كرد. شبكه‌ي اجتماعي تمام خدمات آي گپ با هدف يكپارچه‌سازي فضاي اين نرم‌افزار در نسخه‌هاي مختلف شامل اندرويد، آي او اس، وب و دسكتاپ رابط متخصصي جديدش را در اختيار متخصصان قرار داده است. 

رابط متخصصي جديد آي‌گپ به ۵ بخش كلي مخاطبان، تماس، صفحه‌ي چت، آيلند يا سرزمين خدمات و تنظيمات تقسيم‌بندي شده است. رنگ و فرم رابط متخصصي جديد آي‌گپ براساس هويت بصري برند آي‌گپ طراحي و توسعه داده شده است. در طراحي جديد شبكه‌ي اجتماعي تمام خدمات آي‌گپ، مي‌توان به مجموعه‌اي از ويژگي‌ها به‌راحتي دسترسي پيدا كرد؛ از جمله‌ي اين ويژگي‌ها مي‌توان به انواع خدمات پرداخت شامل پرداخت انواع قبوض در كنار پرداخت جريمه و انتقال پول به‌صورت كارت به كارت و حتي استعلام جريمه خودرو اشاره كرد.

مرجع متخصصين ايران پيام رسان آيگپ

اميرحسين ايماغيان، مدير بازاريابي آي‌گپ ايده‌ي اوليه طراحي اين رابط متخصصي جديد را مربوط به دي ماه ۹۶ مي‌داند. پس از تصميم‌گيري براي تغيير برند آي‌گپ، ۲۵ طرح پيشنهادي مورد مطالعه قرار گرفته و نهايتا تغييرات در بهمن ماه ۹۷ با تغيير لوگوي آي‌گپ آغاز شده است.

ايماغيان همچنين در رابطه با تغيير رابط متخصصي آي‌گپ چنين گفت:

لازمه‌ي اولين قدم در اين مسير مطالعه هم انديشي ها متخصصان بود و تمام پيام‌ها و هم انديشي ها متخصصان مطالعه شد تا چالش‌هاي پيش روي متخصصان به‌خوبي رصد و برطرف شود. در مرحله‌ي دوم كميته‌اي متشكل از تيم‌هاي بازاريابي، آتليه خلاقيت و متخصص آي‌گپ تشكيل شد. ترندهاي جهاني در اين حوزه مطالعه شدند و براساس فرهنگ متخصصان ايراني، اين ترندها بومي‌سازي شدند.

از جمله تغييرات اعمال‌شده در رابط متخصصي جديد آي‌گپ بايد به افزايش سرعت عملكرد نمايش و همسان‌سازي مخاطبان با روش جديد، ارتقا حس تجربه‌ي متخصصي در بخش انتخاب مخاطبان و اعمال فعاليت‌هاي مختلف روي آن‌ها، امكان نمايش دسته‌بندي‌شده فهرست تما‌س‌ها، ارتقا سرعت و عملكرد برنامه در نقاط مختلف، ايجاد ساختار جديد كانال‌هاي پرمخاطب، بهبود در ساختار باشگاه آيوند و ايجاد رده‌بندي براي متخصصان و گروه بندي براي امتيازات جمع‌آوري‌شده، سهولت در دسترسي به فضاي ابري، امكانات جديد خدمات مالي و كيف پول با امكانات مانند پذيرندگي و قبول كارت‌هاي هديه و دسترسي اشاره و اين به‌روزرساني جديد آي‌گپ را يك اقدام متخصص منحصربه‌فرد در پلتفرم‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي و پيام‌رسان از يك تيم جوان و تمام ايراني عنوان كرد.

مرجع متخصصين ايران پيام رسان آيگپ

آي‌گپ علاوه بر رونمايي از رابط متخصصي جديد خود، كمپيني را نيز به اين بهانه و به مناسبت اعياد غدير و قربان تدارك ديده است. در اين كمپين هر فردي كه آي‌گپ را در فاصله‌ي عيد قربان تا غدير روي موبايل‌ هوشمند خود نصب كند، در قرعه‌كشي ۱۰ دستگاه تلفن همراه شركت داده خواهد شد. متخصصان مي‌توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين خصوص به صفحه‌ي اينستاگرام آيگپ به آدرس igam_im@ مراجعه كنند.  

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات