سرويسهاي سفارش الكترونيك غذاي چيليوري و ريحون كه هر دو فعاليت خود را تقريبا بهطور همزمان و از سال ۹۴ آغاز كرده بودند، امروز طي نشستي خبري اعلام كردند كه باهم ادغام شدند.
چيليوري و ريحون از آغاز رقيب محسوب ميشدند و بر سر گرفتن جايگاه دوم برترين سرويس غذاي الكترونيك در تلاش بودند؛ تا اينكه درنهايت تصميم گرفتند انرژي خود را معطوف يك مسير كرده و در كنار يكديگر به حيات ادامه دهند.
نشست خبري اين ادغام امروز با حضور مديران عامل هلدينگ IiVentures، ريحون، تامين سرمايه تمدن و سرآوا در هتل نيلو برگزار شد.
عليرضا صادقيان گفت چيليوري با ۴۰۰۰ رستوران در ۳۰ شهر كشور فعاليت ميكند و نسبت به سال قبل ۲۰۸ درصد رشد داشته است اما همواره با ريحون در رقابت بوده و بهمنظور رشد بيشتر موضوع ادغام براي اين دو شركت مطرح شد.
دو تيم تصميم گرفتند كه بهدليل داشتن تيم جوانتر و اهميت سرمايهگذاري روي يكي از اين دو برند، با برند چيليوري به ادامهي كار بپردازند. اكنون و با ادغام دو سرويس الكترونيك غذا ۶۰ درصد به مشتريان چيليوري و ۴۰ درصد به تعداد رستورانهاي اين دو شركت افزوده خواهد شد.
برنامهي چيليوري براي آينده، ارسال كالاهاي سوپرماركتي و مواردي شامل گل، شيريني، دارو، ميوه، نان و ساير موارد تندمصرف براي مشتريان است.
صادقيان در پاسخ به سوال خبرنگار اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران در مورد تعديل نيروي دو شركت نيز اعلام كردند كه طبيعي است برخي نيروها براثر جابهجايي كاهش پيدا كنند و بهينهسازي در اين زمينه صورت بگيرد اما برنامهاي براي اين امر وجود ندارد و قطعا با گذشت زمان دوباره تعداد آنها افزايش پيدا خواهد كرد.
انديشه متخصصين شما در ارتباط با ادغام اين دو سرويس سفارش غذاي الكترونيك چيست؟
هم انديشي ها