ابرآروان سرويس PaaS خود را عرضه كرد

يك‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ابر آروان در رويداد سوار ابرها از محصول PaaS خود رونمايي كرد.
تبليغات

پلتفرم ابري PaaS آروان كه بستري براي حذف مراحل پيكربندي و آماده‌سازي زيرساخت توسعه‌ي محصول است، با يك سال تأخير، حالا آماده‌ي استفاده براي تمام متخصصان آروان بوده و به‌گفته‌ي وحيد اشرفيان، استواردار آروان، متخصصان مي‌توانند با استفاده از پنل يا cli آروان به اين محصول دسترسي داشته باشند.

اين محصول در رويداد سوار ابرهاي سال پيش معرفي شده و در آن رويداد گفته شده بود كه با محصول PaaS آروان مي‌توانيد در تمام پاپ‌سايت‌هاي رايانش ابري از پلتفرم ابري هم استفاده كنيد. پلتفرم ابري ابر آروان با اجراي چند دستور آماده، امكان عرضه‌ي محصول به بازار را فراهم مي‌كند و دغدغه‌هاي آماده‌سازي زيرساخت، نيروي متخصص متخصص و صرف زمان براي تأمين سرور، آماده‌سازي و پيكربندي سرور، نصب اپليكيشن‌هاي پايه مانند run time زبان برنامه‌نويسي و نصب سرويس‌هاي همراه مانند Load Balancing و Monitoring رفع مي‌شود.

مرتضي خزامي‌پور، ديگر استواردار آروان گفت از مهم‌ترين ويژگي‌هاي پلتفرم ابري، راحتي و سرعت استفاده از آن است.

يكي از دغدغه‌هاي اصلي توسعه‌دهندگان بعد از نوشتن كد، زيرساخت لازم آن است؛ از خريد گرفته تا كانفيگ كردن محيط مورد نياز و ديپلوي كردن كد روي آن. پلتفرم ابري آروان حتي اين فرصت را مهيا كرده تا بتوان از اين‌ها داكر ايميج بسازيد و شايد به‌صورت اصولي‌تر، چرخه‌ي كاملي از CI/CD طراحي كنيد.

خزامي‌پور گفت شما مي‌توانيد در زيرساخت يكپارچه ابري آروان، همين حالا با رفتن به قسمت پلتفرم ابري و قسمت كاتالوگ‌ها، گزينه‌ي GitLab را انتخاب كرده و يك GitLab خصوصي داشته باشيد.

اشرفيان و خزامي‌پور به‌صورت زنده براي شركت‌كنندگان در رويداد، در مدت زمان كمتر از ۱۰ دقيقه يك فروشگاه اينترنتي را لانچ كردند. خزامي‌پور گفت در پلتفرم ابري آروان مي‌توانيد از API كوبرنتيز استفاده كنيد كه به‌صورت سازگار ساخته شده است.

در آينده با اتصال به يك Object Storage از نيم اسپيس خودتون بكاپ بگيريد.

بنا به ادعاي ابرآروان، با ويژگي Scalability پلتفرم ابري اين شركت، در هر زمان كه كسب‌و‌كار فرد توسعه پيدا كرد، تنها با يك كليك مي‌توان زيرساخت محصول را افزايش داد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات