مركز ارتباط با مشتريان ايرانسل ويژه ناشنوايان راهاندازي شد
ايرانسل بهعنوان اولين اپراتور ديجيتال ايران، امروز ۹ مهر ماه در روز جهاني ناشنوايان، مركز ارتباط با مشتريان ناشنوا را براي نخستين بار در ايران راهاندازي كرد. آن دسته از مشتريان ناشنواي ايرانسل كه از طرف انجمن رسمي ناشنوايان معرفي شده باشند، ميتوانند بهمنظور بهرهمندي از اين خدمت جديد، گزينهي تماس تصويري ويژهي ناشنوايان را در بخش گفتگوي الكترونيك مركز ارتباط ايرانسل انتخاب كرده و اشكال خود را با اپراتوري كه به زبان اشاره مسلط است، درميان بگذارند.
بهگفتهي بيژن عباسي آرند، مديرعامل ايرانسل در اين مراسم، ايرانسل بر خود لازم دانسته تا همانند كسبوكارهاي بزرگ دنيا و همراستا با مسئوليتهاي اجتماعي خود عمل كند و خدمت جديد خود را در بخشهاي ديگر هم توسعه دهد. عباسي اشاره ميكند كه خدمت ارتباط تصويري با مشتري ممكن است درصورت دريافت بازخورد مناسب، براي افراد غيرناشنوا هم فعال شود.
عباسي در پاسخ به درخواست مدير كميته بانوان شبكه ملي ناشنوايان مبني بر گسترش خدمات ترجمه همزمان بهدليل اشكال خانمهاي ناشنوا در دسترسي به امكانات بهداشتي و درماني، اعلام كرد كه كه ايرانسل مايل است درصورت همكاري سازمان بهزيستي، خدمت خود را به بخشهاي ديگر هم ارائه كند. مديرعامل ايرانسل همچنين گفت كه اين شركت آمادگي دارد تا تجربه و امكانات خود را دراختيار ديگر بخشها هم بهمنظور بهبود مسائل جامعهي ناشنوا و كمشنوا قرار دهد.
ايرانسل با راهاندازي آزمايشي مركز ارتباط با مشتريان ناشنوا درانديشه متخصصين دارد تا اين خدمت را درصورت برآورد بالاي تقاضا، در ۱۲ آذر، مصادف با روز جهاني معلولان بهصورت دائمي دراختيار ناشنوايان سراسر كشور قرار دهد. هماكنون سه اپراتور ناشنوا در اين سرويس با ايرانسل همكاري ميكنند و درصورت دائميشدن پروژه، نيروي انساني بيشتري مطابق با ميزان تقاضا جذب خواهد شد.
ايرانسل كه از سال ۱۳۹۷ راهاندازي مركز ارتباط با مشتريان ناشنوا را در برنامه دارد، با ۱۰۰ فرد ناشنوا در اين زمينه همكاري كرده است.
حامد عابدينزاده، رئيس هيأتمديره انجمن ناشنوايان كشور در اين مراسم، ضمن تشكر از ايرانسل، درخواست كرد كه تعداد ناشنوايان بيشتري را استخدام كند، چرا كه يك ميليون ناشنوا در كشور با اشكال نداشتن امكان تماس با مراكز امدادي، اورژانس و پليس مواجه هستند.
هم انديشي ها