مركز ارتباط با مشتريان ايرانسل ويژه ناشنوايان راه‌اندازي شد

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اپراتور ايرانسل، اولين مركز ارتباط با مشتريان ناشنوا در ايران را در روز جهاني ناشنوايان به‌طور آزمايشي راه‌اندازي كرد.
تبليغات

ايرانسل به‌عنوان اولين اپراتور ديجيتال ايران، امروز ۹ مهر ماه در روز جهاني ناشنوايان، مركز ارتباط با مشتريان ناشنوا را براي نخستين بار در ايران راه‌اندازي كرد. آن دسته از مشتريان ناشنواي ايرانسل كه از طرف انجمن رسمي ناشنوايان معرفي شده باشند، مي‌توانند به‌منظور بهره‌مندي از اين خدمت جديد، گزينه‌ي تماس تصويري ويژه‌ي ناشنوايان را در بخش گفتگوي الكترونيك مركز ارتباط ايرانسل انتخاب كرده و اشكال خود را با اپراتوري كه به زبان اشاره مسلط است، درميان بگذارند.

به‌گفته‌ي بيژن عباسي آرند، مديرعامل ايرانسل در اين مراسم، ايرانسل بر خود لازم دانسته تا همانند كسب‌وكارهاي بزرگ دنيا و هم‌راستا با مسئوليت‌هاي اجتماعي خود عمل كند و خدمت جديد خود را در بخش‌هاي ديگر هم توسعه دهد. عباسي اشاره مي‌كند كه خدمت ارتباط تصويري با مشتري ممكن است درصورت دريافت بازخورد مناسب، براي افراد غيرناشنوا هم فعال شود.

عباسي در پاسخ به درخواست مدير كميته بانوان شبكه ملي ناشنوايان مبني بر گسترش خدمات ترجمه هم‌زمان به‌دليل اشكال خانم‌هاي ناشنوا در دسترسي به امكانات بهداشتي و درماني، اعلام كرد كه كه ايرانسل مايل است درصورت همكاري سازمان بهزيستي، خدمت خود را به بخش‌هاي ديگر هم ارائه كند. مديرعامل ايرانسل همچنين گفت كه اين شركت آمادگي دارد تا تجربه و امكانات خود را دراختيار ديگر بخش‌ها هم به‌منظور بهبود مسائل جامعه‌ي ناشنوا و كم‌شنوا قرار دهد.

مرجع متخصصين ايران بيژن عباسي آرند مدير عامل ايرانسل در مراسم راه اندازي مركز تماس ويژه ناشنوايان

ايرانسل با راه‌اندازي آزمايشي مركز ارتباط با مشتريان ناشنوا درانديشه متخصصين دارد تا اين خدمت را درصورت برآورد بالاي تقاضا، در ۱۲ آذر، مصادف با روز جهاني معلولان به‌صورت دائمي دراختيار ناشنوايان سراسر كشور قرار دهد. هم‌اكنون سه اپراتور ناشنوا در اين سرويس با ايرانسل همكاري مي‌كنند و درصورت دائمي‌شدن پروژه، نيروي انساني بيشتري مطابق با ميزان تقاضا جذب خواهد شد.

ايرانسل كه از سال ۱۳۹۷ راه‌اندازي مركز ارتباط با مشتريان ناشنوا را در برنامه دارد، با ۱۰۰ فرد ناشنوا در اين زمينه همكاري كرده است.

مرجع متخصصين ايران مراسم راه اندازي مركز تماس ويژه ناشنوايان ايرانسل

حامد عابدين‌زاده، رئيس هيأت‌مديره انجمن ناشنوايان كشور در اين مراسم، ضمن تشكر از ايرانسل، درخواست كرد كه تعداد ناشنوايان بيشتري را استخدام كند، چرا كه يك ميليون ناشنوا در كشور با اشكال نداشتن امكان تماس با مراكز امدادي، اورژانس و پليس مواجه هستند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات