نماوا تي وي، اندرويد باكس اختصاصي نماوا راهي بازار شد

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
با افزايش استقبال مردم از سرويس‌هاي استريم ويدئو و انواع تي‌وي‌باكس‌ها كه با شيوع كرونا، شتاب بيشتري گرفت، نماوا به‌عنوان يكي از دو قطب اصلي سرويس استريم در كشور از اندرويدباكس اختصاصي نماوا‌تي‌وي رونمايي كرده است.
تبليغات

نماوا كه به‌جرأت مي‌توان آن را يكي از دو بازيگر اصلي سرويس‌هاي استريم خواند، از تي‌وي‌باكس خود رونمايي كرد. اين تي‌وي‌باكس نماوا تي‌وي نام دارد و علاوه بر سخت‌افزار، از قابليت‌هاي ديگري نيز برخوردار است.  نماوا سعي كرده است محصول جديدش تنها يك اندرويدباكس مشابه نمونه‌هاي بازار نباشد. نماوا‌تي‌وي همراه ‌با يك هديه ويژه دراختيار متخصصان قرار مي‌گيرد كه شامل يك سال اشتراك رايگان نماوا و يك سال اينترنت رايگان شاتل است. با استفاده از اين هديه، متخصصان مي‌توانند بدون نياز به خريد اشتراك نماوا، به هزاران ساعت فيلم و سريال موجود در اين پلتفرم دسترسي داشته باشند. حجم اينترنت مصرفي نماوا براي مشتركين اينترنت شاتل رايگان است و براي افرادي كه از ديگر سرويس‌هاي اينترنتي استفاده مي‌كنند به‌صورت نيم‌بها محاسبه مي‌شود؛ بنابراين متخصصان با خريد «نماوا تي‌وي» نه‌فقط يك جعبه سرگرمي با قابليت‌هاي فوق‌العاده بلكه يك بسته هديه‌‌ ويژه دريافت مي‌كنند. 

اندرويد باكس نماوا وزني حدود ۱۷۰ گرم و ابعادي كوچك دارد و با قابليت پخش تصوير با كيفيت 4k و همچنين خروجي اپتيكال صدا، سينما را به خانه مي‌آورد كه اين موضوع يكي از مزيت‌هاي رقابتي ويژه «نماوا تي‌وي» با نمونه‌هاي مشابه در بازار است. در طراحي اين دستگاه از پردازنده‌ چهارهسته‌اي و ۶۴ بيتي Rockchip rk3328 با فركانس ۱.۵ گيگاهرتز، پردازنده گرافيكي ARM MALI-450 و ۲ گيگابايت حافظه‌ RAM از نوع DDR4 و ۱۶ گيگابايت حافظه‌ ذخيره‌سازي EMMC استفاده شده است كه منجر به عملكرد سريع و باثبات دستگاه مي‌شود. 

نماوا تي‌وي با فراهم كردن‌ پورت‌هاي ورودي USB و Micro SD و همچنين پورت‌هاي خروجي HDMI و AV، يك‌ ميان‌بُر ساده براي تماشاي راحت فيلم‌ها و سريال‌هاي روز بدون داشتن تلويزيون هوشمند و حتي لپ‌تاپ است. همچنين وايرلس موجود در دستگاه با همراهي از تكنولوژي ac به‌همراه دو باند ۲.۴ و ۵ گيگاهرتزي در نمايش بدون وقفه تصاوير تأثير بسياري دارد.

مرجع متخصصين ايران رابط متخصصي نماوا تي وي

در جعبه نماوا تي‌وي، ريموت هوشمند وايرلس داراي ميكروفون داخلي، دانگل وايرلس، آداپتور، كابل HDMI و كارت هديه ويژه (يك سال اشتراك رايگان نماوا + يك سال اينترنت رايگان شاتل) به خريداران عرضه مي‌شود. ريموت هوشمند امكان جستجوي صوتي ازطريق كنترل بلوتوث، از راه دور و با سرعت بالا را فراهم كرده است تا مخاطبان با هر گروه سني بدون نياز به تايپ، به ساده‌ترين و راحت‌ترين روش ممكن بتوانند محتواي مورد نيازشان را جست‌وجو كنند. 

در اين اندرويد باكس جادويي، علاوه بر نسخه اختصاصي پلتفرم نماوا، سرويس گوگل‌پلي و اپليكيشن‌هاي متخصصدي مخصوص تلويزيون هم دردسترس است. متخصصان «نماوا تي‌وي» مي‌توانند بسته به نياز و علاقه خود، اپليكيشن‌هاي متخصصدي ديگر را هم روي آن نصب كنند و برنامه‌هاي اندرويد باكس اختصاصي خود را آن‌طور كه دوست دارند، بچينند و از آن لذت ببرند.

براي خريد نماوا تي‌وي مي‌توانيد از فروشگاه اينترنتي ديجي‌كالا اقدام كنيد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات