هر هفته به خدمات غيرحضوري سازمان تأمين اجتماعي اضافه ميشود
سازمان تأمين اجتماعي با اجراي طرح «۳۰۷۰» از ۱۹ آبان، هر هفته تعدادي خدمت غيرحضوري به سامانهي خود اضافه ميكند. اين طرح قرار است با ارائهي ۳۰ خدمت الكترونيك، ميزان مراجعهي مردم به شعب و كارگزاريهاي سازمان را از مجموع ۹۶ ميليون مراجع به ۷۰ ميليون (۷۰ درصد) كاهش دهد.
علي اكبر ربيعزاده، رئيس مركز فناوري اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمين اجتماعي، ميگويد طرح ۳۰۷۰ بهمنظور جلوگيري از شيوع ويروس كرونا رونمايي شده است. بهگفتهي ربيعزاده، هر دوشنبه يك سرويس كاملا غيرحضوري و جديد براي بيمهشدگان و مخاطبان سازمان تأمين اجتماعي ارائه خواهد شد.
بهگزارش روابطعمومي سازمان تأمين اجتماعي، با غيرحضوريكردن تأمين اعتبار دفاتر درماني در خرداد امسال، مراجعهي ۳۹ نفر به شعب سازمان كاهش يافت. قرار است ۳۰ طرح جديد هم تا پايان بهمن بهصورت غيرحضوري ارائه شوند.
ربيعزاده بيان ميكند كه دو سرويس پرداخت هديهي ازدواج و ثبت خاتمهي كفالت فرزندان اناث، هفتهي اول رونمايي طرح ۳۰۷۰ عملياتي شدند. سامانهي خدمات غيرحضوري سازمان تأمين اجتماعي به نشاني eservices.tamin.ir دردسترس بيمهشدگان و بازنشستگان و كارفرمايان است.
هم انديشي ها