گوگل با بروزرساني Google Keep، امكان دسته بندي كارت ها را اضافه كرد

پنج‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اپليكيشن Google Keep ابزار نوت‌برداري و برنامه‌ريزي گوگل است كه روز به روز امكانات آن بيشتر مي‌شود. امروز گوگل بروزرساني جديدي را براي اين اپليكيشن ارائه كرده كه قابليت دسته بندي را نيز به اين اپليكيشن اضافه كرده است. با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد.
تبليغات

گوگل بروزرساني جديدي را براي اپليكيشن Google Keep منتشر كرده كه امكان دسته بندي موارد اضافه شده به اين سرويس را امكان پذير مي‌كند. با دريافت اين بروزرساني مي‌توانيد موارد موجود را در دسته‌‌بندي‌هاي مختلف بصورت منظم‌تري قرار داد. براي مثال كارت‌هاي اضافه شده به اين اپليكيشن را مي‌توان از اين پس در دسته‌هاي جزوه رايگان، غذا يا ساير موارد قرار داد. همچنين امكان جستجوي كارت‌ها از طريق كلمات كليدي نيز ممكن شده است. اين ويژگي در نسخه‌هاي اندرويد و iOS در كنار نسخه‌ي تحت وب براي متخصصان قابل استفاده است. 

البته بايد به اين موضوع اشاره كرد كه سرويس‌هاي ديگري نيز در حوزه‌ي برنامه‌ريزي و ثبت يادداشت وجود دارند كه امكاناتي فراتر از آنچه را كه Google Keep‌ ارائه مي‌كند، در اختيار متخصصان قرار مي‌دهند، اما مزيت گوگل كيپ رايگان بودن اين سرويس است. گوگل نيز رفته رفته به قابليت‌هاي نرم‌افزار خويش اضافه مي‌كند، از اين‌رو اين اپليكيشن به يك گزينه‌ي قدرتمند تبديل مي‌شود. از جمله‌ي رقباي كيپ بايد به اورنوت اشاره كرد كه اخيرا قابليت‌هاي ارائه شده براي متخصصاني كه رايگان استفاده مي‌كنند را كاهش داده است. براي مثال سايز فايل‌هاي آپلود شده در اين سرويس به ۶۰ مگابايت محدود شده و تنها دو ابزار قادر به استفاده از يك حساب متخصصي رايگان هستند. هزينه‌ي استفاده از اين سرويس نيز با افزايش اشتراك به ميزان يك يا دو دلار همراه شده است.

در صورتي كه به دنبال يك اپليكيشن براي يادداشت برداري و برنامه ريزي باشيد، گوگل كيپ يكي از گزينه‌هاي ايده‌آل براي استفاده است.

انديشه متخصصين شما در اين خصوص چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات