توييتر ليست اموجي هاي پركاربرد بين سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ را منتشر كرد

يك‌شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
به مناسبت روز اموجي كه مصادف با ۱۷ جولاي يعني ۲۷ تيرماه است، توييتر پركاربردترين اموجي‌هاي مورد استفاده در اين شبكه‌ي اجتماعي را بين سال‌هاي ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ ميلادي منتشر كرده است. با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران باشيد تا ببينيم اموجي در كدام كشورها بيش از سايرين مورد استفاده قرار گرفته و چه اموجي‌هايي محبوب‌ترين هستند.
تبليغات

توييتر به مناسبت روز اموجي گزارشي را منتشر كرده كه در آن به تفكيك به مطالعه اموجي‌هاي پركاربرد در كشورهاي مختلف و در مجموع پرداخته است. اين گزارش به مطالعه اموجي‌ها از ميانه‌هاي سال ۲۰۱۵ تا نيمه‌ي سال ۲۰۱۶ ميلادي پرداخته است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط توييتر، پركاربردترين اموجي در ميان نمونه‌هاي موجود، حالت صورت خنده با اشك‌ در چشمان يا همان اموجي قهقه است. پس از آن اموجي صورت متبسم با چشماني كه قلب جاي آن‌ نشسته قرار گرفته است. در ميان رتبه‌هاي اول نمي‌توان اموجي‌هايي چون صورت متفكر را پيدا كرد.

مرجع متخصصين ايران اموجي هاي پر متخصصد

با نگاهي به آمار ارائه شده براساس كشورها مي‌توان به روشني ديد كه وضعيت چندان مناسب نيست، بطوريكه در كشورهاي غربي اغلب اموجي‌هايي پركاربرد هستند كه حالت آزردگي را به مخاطب انتقال مي‌دهند، بطوريكه در كشورهاي آمريكا، برتانيا و كانادا اين اموجي پركاربردترين است. با نگاهي به كشورهاي حاشيه‌ي مديترانه، مي‌توان ديد كه در سرزمين ايتاليا و مهد دموكراسي، قلب حرف اول را مي‌زند.

مرجع متخصصين ايران اموجي هاي پركاربرد توييتر

در كشورهاي آمريكاي لاتين، موزيك حرف اول را مي‌زند و به انديشه متخصصين مي‌رسد مردمان مهد سالسا و سامبا در متون خود نيز دوست دارند تا نمادي از موزيك و حركات موزون را به نمايش بگذارند.

نگاهي به آمار تفكيك شده براي ايالات متحده‌ي آمريكا نشان از اين دارد كه در سال ۲۰۱۵ آمريكايي‌ها تنوع بيشتري را در اموجي‌هاي خود به كار گرفته‌اند. در ميان ايالت‌هاي مختلف، نيوهمشايري‌ها بيشتر از ساير هموطنان خود از اموجي مربوط به مشروبات الكلي استفاده كرده‌اند.

مرجع متخصصين ايران اموجي هاي پركاربرد توييتر

در كرانه‌هاي غربي اقيانوس آرام نيز به انديشه متخصصين مي‌رسد متخصصان در زمان ابراز دوست داشتن، ابراز علاقه و عشق از اموجي‌هاي مناسب با اين موارد استفاده مي‌كنند. براي مثال در ژاپن قلب، اموجي پركاربرد متخصصان توييتر است.

انديشه متخصصين شما در اين خصوص چيست؟ شما از كدام اموجي‌ها بيش از ديگر موارد موجود استفاده مي‌كنيد؟

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات