بوندسليگا را با هدست واقعيت مجازي تماشا كنيد

پنج‌شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
گويا به روزهايي كه محتويات گسترده‌اي براي هدست‌هاي واقعيت مجازي منتشر شود نزديك و نزديك‌تر مي‌شويم. يكي از اخباري كه به تازگي طرفداران ورزش فوتبال را به وجد آورده، پخش مسابقات فوتبال بوندسليگا بر روي هدست واقعيت مجازي است. با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه شويد.
تبليغات

كانال تلويزيوني Fox Sports و NextVR در همكاري مشترك، امكاني را فراهم كرده‌اند تا بتوان پخش زنده مسابقات ورزشي را به هدست‌هاي واقعيت مجازي آورد. اقدامي كه به تازگي توسط اين دو شبكه صورت گرفته، پخش مستقيم فوتبال بوندسليگا بر روي هدست‌هاي واقعيت مجازي است كه از اين هفته آغاز خواهد شد.

همانطور كه مي‌دانيد، ۵ شهريور يعني جمعه اين هفته، مسابقات ليگ آلمان كه به بوندسليگا مشهور است با بازي دو تيم بايرن مونيخ و وردربرمن آغاز خواهد شد. البته اين تنها خبر خوب نيست و قرار است اين مسابقه نه تنها بر روي شبكه‌هاي تلويزيوني و اينترنتي پخش شود بلكه دارندگان هدست واقعيت مجازي نيز مي‌توانند به تماشاي اين مسابقه بنشينند.

مسابقه جمعه قرار است براي هدست واقعيت مجازي Gear VR سامسونگ منتشر شود و دارندگان اين هدست مي‌توانند از تماشاي بازي به صورت واقعيت مجازي لذت ببرند. البته اين اولين بار خواهد بود كه محتوايي از مسابقات بوندسليگا بر روي واقعيت مجازي آماده پخش مي‌شود.

تاكنون Fox Sports و NextVR توانسته‌اند ۴ محتواي ورزشي را به واقعيت مجازي بياورند. اولين آنها مسابقه قهرماني بوكس (PBC) بود كه در ژانويه پوشش داده شد و همكاري اين دو كمپاني با پوشش مسابقاتي مانند دايتونا ۵۰۰ و تورنمنت بسكتبال بيگ ايست ادامه يافته است.

Fox Sports مجوز پخش مسابقات بوندسليگا در آمريكا را به انحصار خود درآورده و حال قصد دارد مسابقات را با جذابيت واقعيت مجازي ادغام كند. مسابقه در جمعه اين هفته ساعت ۱۱ شب به وقت تهران برگزار خواهد شد. اگر قصد داريد به تماشاي اين مسابقه بنشينيد مي‌توانيد از اپليكيشن Next VR كه بر روي Gear VR قرار دارد استفاده كرده و مسابقه را تماشا كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات