موبايل اندرويدي كداك با دوربين ۲۱ مگاپيكسلي معرفي شد

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شركت كداك موبايل هوشمند اندرويدي خود را با نام Ektra رونمايي كرد. اين موبايل از دوربين ۲۱ مگاپيكسلي اصلي و ۱۳ مگاپيكسلي سلفي برخوردار است.
تبليغات

نام كداك براي بسيار يادآور خاطرات گذشته و عكس‌هاي گرفته شده توسط دوربين‌هاي پولارويد است، اين شركت كه فعاليت گسترده‌اي در ساخت دوربين‌هاي مختلف در سال‌هاي گذشته داشته، اين‌بار با ايده‌اي تازه پا به عرصه‌ي رقابت با بزرگان نهاده است.

كداك با همكاري Bullitt Gruop قرار است اولين موبايل هوشمند اندرويدي خود را وارد بازار كند. با اينكه امروزه بازار از  موبايل‌هاي هوشمند مختلفي اشباع شده اما به انديشه متخصصين مي‌رسد وجود دوربين ويژه‌اي كه براي اين موبايل در انديشه متخصصين گرفته شده است مي‌تواند برگ برنده‌ي كداك باشد.

نام اين محصول Kodak Ektra است و با دروبين ۲۱ و ۱۳ مگاپيكسلي در پشت و جلو، رم ۳ گيگابايت، حافظه‌ي داخلي ۳۲ گيگابايت، صفحه‌ي نمايش ۵ اينچي و پردازنده‌ي 10 هسته‌اي Helio X20 قرار است به دست علاقمندان برسد.

علاوه بر اين سخت افزار مناسب، موبايل كداك از امكانات مهمي همچون ديافراگم f2.0، تثبيت كننده‌ي تصاوير اپتيكي، تنظيمات گسترده‌ي تصوير برداري به صورت Manual، قابليت Portrait Mode و تنظيمات پيشرفته‌ي ISO و White Balance برخوردار است.

علاوه بر ويرايش آني تصاوير گرفته شده مي‌توانيد آنها را در شبكه‌هاي اجتماعي مختلف به اشتراك بگذاريد و اگر دوست داريد تا يك نسخه‌ي چاپ شده از عكستان را داشته باشيد كافي است كه تصوير دلخواه را براي سرويس چاپ كداك ارسال كنيد و عكستان را درب منزل تحويل بگيريد.

دوربين اين موبايل علاوه بر ثبت تصاوير زيبا، قابليت فيلمبرداري 4K را نيز داشته و مي‌توانيد از مد‌هاي فيلمبرداري دوربين‌هاي قديمي كداك و فيلتر‌هاي سوپر ۸ اين كمپاني در تهيه فيلم‌هاي خود استفاده كنيد.

اين موبايل قرار است فعلاً در منطقه‌ي اروپا عرضه شود و احتمالا به زودي در آمريكا نيز عرضه خواهد شد. ارزشي محصول حدود ۴۴۹ پوند اعلام شده است.

بايد ديد آيا كداك اكترا قادر خواهد بود با بزرگاني همچون آيفون يا پرچمداران سامسونگ رقابت كند يا خير؟

انديشه متخصصين شما در مورد اين محصول جديد شركت كداك چيست؟

مرجع متخصصين ايران كداك اكترا
مرجع متخصصين ايران كداك اكترا
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات