گوگل اسيستنت اواخر امسال به اندرويد تي‌ وي مي‌آيد

پنج‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
گوگل در جريان كنفرانس I/O امسال از اضافه شدن گوگل اسيستنت و فرمان‌هاي صوتي به اندرويد تي وي در روزهاي پاياني امسال خبر داد.
تبليغات

گوگل در حال گسترش دستيار خود به دستگاه‌ها و سرويس‌هاي مختلف است. اولين بار در CES‌ امسال بود كه گوگل از آوردن دستيار خود به اندرويد تي‌وي سخن گفت. گوگل قرار است به همراه دستيار صوتي خود لانچر جديدي نيز به اندرويد تي‌وي اضافه كند.

ديو بورك، نايب‌رئيس مهندسي در بخش اندرويد تعداد اپ‌هاي اندرويد تي‌وي را بيش از ۳۰۰۰ عنوان اعلام كرده است. بورگ تنها به اعلام آمار برنامه‌هاي اندرويد تي‌وي در گوگل‌پلي اكتفا نكرد و آماري از دستگاه‌هاي مبتني بر آن نيز ارائه كرد. وي تعداد دستگاه‌هاي اندرويد تي‌وي را كه هر دو ماه يكبار فعال مي‌شوند، ۱ ميليون عدد اعلام كرده است.

گوگل زمان دقيقي براي عرضه‌ي بروزرساني‌هاي جديد اندرويد تي‌وي اعلام نكرده است. با توجه به تاريخچه‌ي معرفي محصولات و زمان عرصه‌ي آن‌ها، مي‌توان انتظار داشت اين آپديت‌ها تا پيش از اتمام تابستان عرضه شوند. اندرويد تي‌وي از زمان عرضه پيوسته در حال پيشرفت و ارتقاء بوده‌ است. تعداد اپ‌هاي مناسب و اضافه كردن قابليت‌هاي متخصصدي، برگ برنده‌ي گوگل در رقابت با پلتفرم‌هايي مانند روكو، فاير تي‌وي آمازون و اپل تي‌وي خواهد بود.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات